Olen siirtynyt Venäjän rinnalle vaikuttamaan Mr. Trumpin uudelleen valintaan.

16

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin siirtynyt? Siellä ollut koko ajan.

      • Siirtyminen on tietysti tapahtunut jossain vaiheessa persekärpäseni.......:-)



      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Siirtyminen on tietysti tapahtunut jossain vaiheessa persekärpäseni.......:-)

        Ai, sekoitat minut toiseen.


    • Anonyymi

      No mites nyt kun venäjällä tulee ehdoton maskipakko? Putoaako elämältä pohja pois?

    • Anonyymi

      ei oo äänioikeutta, nih ihan sama

    • Anonyymi

      Olet valinnut häviäjän puolen. Venäjä ei nouse. Se taantuu fossiilotalouden myötä. Se voi ehtiä nielasta Suomen etupiiriinsä jos Suomi eroaa EU:sta.

      Venäjällä on kaikki diktatuurin heikkoudet, kaikki eikä sen valvontakoneisto ole samalla tasolla kiinan kanssa saati talous.

      Venäjä on luuserivaltio. Se tulee hajomaan kuten diktatuureilla on tapana.

      Länsimainen demokratia pysyy lännessä.

    • Anonyymi

      Amerikoissa on nyt massiiviset jonot ennakkoäänestykseen, ja ääniä on annettu jo puolet edellisen vaalin äänimäärästä.

      Silminnäkijät sanovat että varsinkin värilliset on heränneet äänestämään.

      Normaalistihan siellä iso osa väestä ei äänestä.

      • Anonyymi

        Mikä demokratia meillä on. Hallitukset kusettaa meitä mennen tullen ja poikkeuslait on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ranskassa on ollu varmaa Makaronin aikana enemmän poikkeustilaa ko normaalia tilaa. Makaron on natsi ja fasisti, mutta erilainen ko meidän nasu joka vihaa myös Makaronia. Siis Ranskan natsi presidenttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä demokratia meillä on. Hallitukset kusettaa meitä mennen tullen ja poikkeuslait on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ranskassa on ollu varmaa Makaronin aikana enemmän poikkeustilaa ko normaalia tilaa. Makaron on natsi ja fasisti, mutta erilainen ko meidän nasu joka vihaa myös Makaronia. Siis Ranskan natsi presidenttiä.

        Pidä esitelmä aiheista 1) kansallissosialistinen demokratia 2) Unkarin demokratia

        Lisäksi oletko tyytyväinen että orbanin sisäpiiri käyttää sinun rahat. Katsos, se on mahdollista koska unkarissa orban ohjaa mediaa ja oikeuslaitosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä demokratia meillä on. Hallitukset kusettaa meitä mennen tullen ja poikkeuslait on ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Ranskassa on ollu varmaa Makaronin aikana enemmän poikkeustilaa ko normaalia tilaa. Makaron on natsi ja fasisti, mutta erilainen ko meidän nasu joka vihaa myös Makaronia. Siis Ranskan natsi presidenttiä.

        Suomessakin on sentään demokratia jossa saat vaaleissa äänestää ketä haluat ilman painostusta, tai väkeä yrittämässä estämään äänestämistäsi.

        Jenkeissä ei ihan ole noin.

        Sitä on vaikea meidän vapaiden maiden kansalaisten ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessakin on sentään demokratia jossa saat vaaleissa äänestää ketä haluat ilman painostusta, tai väkeä yrittämässä estämään äänestämistäsi.

        Jenkeissä ei ihan ole noin.

        Sitä on vaikea meidän vapaiden maiden kansalaisten ymmärtää.

        Jos äänestyksillä kansa voisi vaikuttaa maansa asioihin niin toki se meiltä kiellettäisiin.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Jos äänestyksillä kansa voisi vaikuttaa maansa asioihin niin toki se meiltä kiellettäisiin.

        Edelleenkään meitä Victor ei kiinnosta mitä teidän ryssien oikeuksille tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään meitä Victor ei kiinnosta mitä teidän ryssien oikeuksille tapahtuu.

        Eikö tosta Venäjän vaikuttamisesta USA:n vaaleihin ole länkytetty medioissamme jo tasan 4 vuotta jokapäivä?


    • Anonyymi

      Tajusiko Nasu mitä meni tekemään?

      On jo monesti tullut todistettua että Nasu on aina väärässä; on asia mikä tahansa.

      Jos tämä tapahtuu tälläkin kertaa, on HÄN syypää miksi Trump häviää vaalit.

      Olen ilmoittanut tämän Trumpin kampanjalle, ehkä lähettävät CIA miehen kylään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe