Onkohan kokemusta Aamulehden nettisivun kommentointipalstalta ?
Olen huomannut 3 kertaa ettei kommenttiani ole julkaistu. On kyllä kommenttejani julkaistu, mutta julkaisemattomat jotka lienee moderoitu, ovat kyllä ollet kirjoitusasultaan säännösten mukaan , mutta yksi seikka joka julkaisemattomissa on, että olen sanonut huumeiden käytön huolestuttavasta lisääntymisestä varsinkin liikenteessä ja arvostellut Vihreät puolueen kantaa huumeiden myyntiä ja kasvatusta viihdekäytössä sallittavaksi. Sisäministerikin on tullut mainituksi kerran. Samalla palstalla on kyllä ollut ennen minua samoja asiota arvosteleva mielipide, mutta siihen yhteen se on jäänyt. Herää kysymys onko lehden moderaattori puolueeton?
Aamulehden kommentointi palsta
7
52
Vastaukset
- Anonyymi
Asiahan on niin, että jos kommentit kohdistuvat johonkin henkilöön, niin ne jäävät pääsääntöisesti julkistamatta, jos nimimerkin takaa huutelee. Tämä on yleinen käytäntö mediassa (paitsi täällä suolipalstalla saa yleensä tööttäillä mitä vaan)
- Anonyymi
Olen sama Anonyymi joka aloitti tämän. olen vain yhden kerran maininnut erään ministerin nimen, muut (2) kommentit ovat olleet ketään nimeämättä.
Nyt neljännen kerran tein kommentin kolumniin jonka Amulehden toimittaja oli tehnyt alkoholin kulutuksen alenemisesta tehdystä tutkimuksesta ja alkoholittomien juomien enenevästä kulutuksesta 5.11-20. Kommentoin : Onkohan huumeiden käytön ja myynnin lisääntymisessä mitään vaikutusta tähän ilmiöön? . Kommentti kyllä julkaistiin samana päivänä. Mutta tänään koko kolumnia ei ole nettipalstalla. Näköislehdessä on kyllä kolumni tallella. Jotenkin vaikuttaa että tuo huume on Aamulehdelle arka asia. - Anonyymi
Jos kommentit eivät tue vihreiden ja muiden kommunistien narratiiviä koskien esim. haittamaahanmuuttoa,eu-kriittisyyttä ja jne,niin usein kommentit jätetään julkaisematta.
Tämä koskee hesaria,yleä ja maakunta lehtiäkin.Mädätys on levinnyt jopa maaseudun paikallislehtiikin.- Anonyymi
Kirjoittaja tekeytyy älykkääksi puhumalla jostain narratiivista, tietämättä edes, mitä sana tarkoittaa. Lisäksi oikeinkirjoitus on täysin osaamatonta, joka vie kaiken huomion pois sisällöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittaja tekeytyy älykkääksi puhumalla jostain narratiivista, tietämättä edes, mitä sana tarkoittaa. Lisäksi oikeinkirjoitus on täysin osaamatonta, joka vie kaiken huomion pois sisällöstä.
Kun ei pysty asia-ja fakta argumentoinnilla kumoamaan kommenttia,niin alkaa yleensä saivartelu vaikkapa oikeinkirjoituksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ei pysty asia-ja fakta argumentoinnilla kumoamaan kommenttia,niin alkaa yleensä saivartelu vaikkapa oikeinkirjoituksesta.
Käsitin ainakin minä kommentin narratiivin merkityksen, oikeinkirjoituksesta en löytänyt muita virheitä kuin välilyönti pilkkujen ja pisteiden jälkeen oli jäänyt pois, sehän nyt tällä nettikaudella ei pitäisi olla kauheaa, koska vastaavia kirjoitusvirheitä näkee jopa valtalehtien toimittajien tekeminä ja jopa painetussa lehdessä. Onhan tästäkin varmaan joku pilkkukin jäänyt painamatta. (olen sama anonyymi, joka aloitti tämän keskustelun.)
- Anonyymi
Itseltänikin usein Aamulehden kommentit jäävät julkaisematta. Kommentit ovat olleet sääntöjen mukaisia eikä niissä ole ollut edes herkkiä aiheita. Liekö moderaattori joku, joka ei vain pidä minusta. Moderaattorien suuri valta on ongelma sananvapaudelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800