”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.”
Joh 14:27
EI NIINKUIN MAAILMA
9
69
Vastaukset
Siinä raamatunlauseita. Mitä mieltä itse niistä olet? Täällähän pitäisi keskustella.
- Anonyymi
Miksi et siis kertonut vastauksessasi mitä mieltä sinä näistä lauseista olet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et siis kertonut vastauksessasi mitä mieltä sinä näistä lauseista olet?
Ei kysytty.
- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Ei kysytty.
Pitääkö aloittajan kysyä mustanaamiolta asiasta erikseen? Aika irtonaista sanoisi "piip"
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö aloittajan kysyä mustanaamiolta asiasta erikseen? Aika irtonaista sanoisi "piip"
Ei hän kysynyt porukaltakaan mitään.
- Anonyymi
Kiitos!
Saimme taas muistutuksen siitä kuinka maailma "antaa".
Se sanoo :"ole hyvä, ähäkutti ,et saakaan!"
Maailma kehui auttavansa kaikista köyhimpiä korona tuella 75€/kk syys-joulukuussa.
Mutta keksi ehdon, että jos veronpalautus korvaa perustoimeentulotuen elo-syyskuussa niin ei saa korona apua syys-lokakuussa.
Eli se raha, jonka köyhä olisi normaalisti saanut nimellä "perustoimeentulotuki", tuli nyt nimellä "veronpalautus" , joten ei saanut muiden köyhien tapaan korona apua.
Mutta Jeesus pitää minusta huolen ja uskon pärjääväni 9€ lla ensi torstaihin saakka. Kiitos Jeesukselle!- Anonyymi
Onhan sinulla niinkuin muillakin vielä säästössä Antin vappusatanen.
Kiitos Antti,kiitos. - Anonyymi
Mitäpä sinä rahalla teet, kun Jeesus jokatapauksessa pitää sinusta huolen. Muistat vaan kiitellä Jeesustasi.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111579
- 585489
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462777- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291714Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121636Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486