”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.”
Joh 14:27
EI NIINKUIN MAAILMA
9
87
Vastaukset 9
Siinä raamatunlauseita. Mitä mieltä itse niistä olet? Täällähän pitäisi keskustella.
- Anonyymi
Miksi et siis kertonut vastauksessasi mitä mieltä sinä näistä lauseista olet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et siis kertonut vastauksessasi mitä mieltä sinä näistä lauseista olet?
Ei kysytty.
- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Ei kysytty.
Pitääkö aloittajan kysyä mustanaamiolta asiasta erikseen? Aika irtonaista sanoisi "piip"
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö aloittajan kysyä mustanaamiolta asiasta erikseen? Aika irtonaista sanoisi "piip"
Ei hän kysynyt porukaltakaan mitään.
- Anonyymi
Kiitos!
Saimme taas muistutuksen siitä kuinka maailma "antaa".
Se sanoo :"ole hyvä, ähäkutti ,et saakaan!"
Maailma kehui auttavansa kaikista köyhimpiä korona tuella 75€/kk syys-joulukuussa.
Mutta keksi ehdon, että jos veronpalautus korvaa perustoimeentulotuen elo-syyskuussa niin ei saa korona apua syys-lokakuussa.
Eli se raha, jonka köyhä olisi normaalisti saanut nimellä "perustoimeentulotuki", tuli nyt nimellä "veronpalautus" , joten ei saanut muiden köyhien tapaan korona apua.
Mutta Jeesus pitää minusta huolen ja uskon pärjääväni 9€ lla ensi torstaihin saakka. Kiitos Jeesukselle!- Anonyymi
Onhan sinulla niinkuin muillakin vielä säästössä Antin vappusatanen.
Kiitos Antti,kiitos. - Anonyymi
Mitäpä sinä rahalla teet, kun Jeesus jokatapauksessa pitää sinusta huolen. Muistat vaan kiitellä Jeesustasi.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571608Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456