”Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.”
Joh 14:27
EI NIINKUIN MAAILMA
9
86
Vastaukset
Siinä raamatunlauseita. Mitä mieltä itse niistä olet? Täällähän pitäisi keskustella.
- Anonyymi
Miksi et siis kertonut vastauksessasi mitä mieltä sinä näistä lauseista olet?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et siis kertonut vastauksessasi mitä mieltä sinä näistä lauseista olet?
Ei kysytty.
- Anonyymi
Repe.Ruutikallo kirjoitti:
Ei kysytty.
Pitääkö aloittajan kysyä mustanaamiolta asiasta erikseen? Aika irtonaista sanoisi "piip"
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö aloittajan kysyä mustanaamiolta asiasta erikseen? Aika irtonaista sanoisi "piip"
Ei hän kysynyt porukaltakaan mitään.
- Anonyymi
Kiitos!
Saimme taas muistutuksen siitä kuinka maailma "antaa".
Se sanoo :"ole hyvä, ähäkutti ,et saakaan!"
Maailma kehui auttavansa kaikista köyhimpiä korona tuella 75€/kk syys-joulukuussa.
Mutta keksi ehdon, että jos veronpalautus korvaa perustoimeentulotuen elo-syyskuussa niin ei saa korona apua syys-lokakuussa.
Eli se raha, jonka köyhä olisi normaalisti saanut nimellä "perustoimeentulotuki", tuli nyt nimellä "veronpalautus" , joten ei saanut muiden köyhien tapaan korona apua.
Mutta Jeesus pitää minusta huolen ja uskon pärjääväni 9€ lla ensi torstaihin saakka. Kiitos Jeesukselle!- Anonyymi
Onhan sinulla niinkuin muillakin vielä säästössä Antin vappusatanen.
Kiitos Antti,kiitos. - Anonyymi
Mitäpä sinä rahalla teet, kun Jeesus jokatapauksessa pitää sinusta huolen. Muistat vaan kiitellä Jeesustasi.
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514