Kuinka monella teistä kasvaa viha

Anonyymi

Lukiessa näiden paska ihmisten mielipiteitä. Jotenkin se yleinen viha ihmisiä kohtaan kasvaa. Ei tee mieli tutustua kehenkään nähtyä miten moni kannattaa ihan kusipää ajatuksia. Häpeäisitte suurin osa oksennusta mitä päästätte. ei lihavat oo kaikista normipainoisistakaan oksettavii. Se on vaan teillä nuppi vikasilla se pinnallisuus. lihava on saattanut olla joskus hoikkakin kunnes joku tapahtuma romuttanut henkisen puolen. Te kumminkin näätte vaan sen hetken kropan ette historiaa syitä tai muutakaan. Entisenä hoikkana tiedän vähän painoa nälän hallinta helppoa ja voi pysyy vaan samassa painossa mitään vaadi oikeastaan kun saa itteensä otteeseen. Silti te käyttäydytte kuin olisitte jotain erityistä. Pelkkiä mänttejä joilla suuri luuloja itsestä. Monet tullut neuvvomaan. mutta sekin on ollut hauskaa aikanaan kun pelattu sählyy 20 kg mua vähemmän painavilta kunto loppunut ennen mua. Se on siis ihan sairas toi ihmisten luulo pysyy samassa painossa ei oo mitään ihmeellistä siitäkö te antsaitsette oikeuden haukkua? Henkinen puoli nykyään kunnossa niin paino ei nouse eikä laske sama ollut monta vuotta monesta eri lääkitys huolimatta. Se on se normipainosten ylimielisyys. Luullaan olevansa ja yritetään olla parempia. Se ihmisten antsaitsematon ego on se todellinen kirous. Itsellä on montaa eri mielialalääkettä jotka lihottaa ja silti en oo lihonut. Yrittäkää laiheliinit ite samoilla pillereillä tulee teille 10 kg äkkii.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän, pillereillä mullakin paino nousi 20 kg. Ei tehnyt yhtään huonommaks kun muut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe