Jumala on ankara

Anonyymi

Mitä olette mieltä ja oletteko tietoisia että myös lapsi voi joutua kadotukseen?
Olen tiennyt tämän asian jo vuosia.

Se on mielestäni järkyttävää mutta en mahda sille mitään.

Tälläkin hetkellä kadotuksessa on useita myös lapsia jotka ovat kuoleman jälkeen joutuneet kadotukseen.

Jopa 8-9 vuotiaita se on ollut hyvin raskas asia hyväksyä en osaa sanoa olenko sitä hyväksynyt mutta pystyn jotenkin sen tiedon kanssa nyt elämään.

Olen monesti miettinyt että jos
8 vuotias ei osaa lukea niin miten hän on saanut tietoonsa ilosanomaa että onko tuomio ollut oikein?

On tietenkin muitakin tapoja miten he ovat sanomaa jostain kuulleet mutta eivät ole välittäneet.

En olisi itse uskonut että jopa 8 vuotias on vastuullinen luulin että he automaattisesti pääsevät taivaaseen. Kuvittelin että jotain alle 16 vuotiaat eivät joudu mutta olen ollut naiivi. Jumala on hyvin ankara ei pelkästään aikuisia kohtaan vaan myös lapsia.

28

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala on ankara pahalle. Lapsi ei ole paha, hän on sangen kauan viaton tai oppimaton hyvästä tai pahasta. Jeesuksen tuomiot ovat ehdottoman oikeudenmukaisia armossaan.

      • Anonyymi

        Äskettäin telkusta tuli dokkari perheestä, jossa perheen 13-vuotias poika murhasi kylmäverisesti 4-vuotiaan siskonsa.

        Oliko poika mielestäsi viaton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äskettäin telkusta tuli dokkari perheestä, jossa perheen 13-vuotias poika murhasi kylmäverisesti 4-vuotiaan siskonsa.

        Oliko poika mielestäsi viaton?

        Selitettiinkö siinä miksi hän niin teki?
        Todennäköisesti mennyt sekaisin jostain ja nyky maailmahan on sairas.

        Vaikka kuolema on ollut hyvin järkyttävä niin se hyvä puoli tässä on ollut että lapsi on päässyt kuolessaan taivaaseen.


      • Anonyymi

        "Lapsi ei ole paha" Lapseen menee ohjelmien kautta pahoja henkiä näin sanoi Jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äskettäin telkusta tuli dokkari perheestä, jossa perheen 13-vuotias poika murhasi kylmäverisesti 4-vuotiaan siskonsa.

        Oliko poika mielestäsi viaton?

        Äskettäin telkusta tuli dokkari perheestä, jossa perheen 13-vuotias poika murhasi kylmäverisesti 4-vuotiaan siskonsa.

        Oliko poika mielestäsi viaton?

        Ei ole..


    • Anonyymi

      > Olen monesti miettinyt että jos
      8 vuotias ei osaa lukea niin miten hän on saanut tietoonsa ilosanomaa että onko tuomio ollut oikein?

      Kannattaa huomata, että ikuinen elämä on luvattu vanhurskaille. ja henkiö joka ei ole kuullut, voidaan laskea vanhurskaaksi alla olevan kohdan mukaan.

      "Sillä kaikki, jotka ilman lakia ovat syntiä tehneet, ne myös ilman lakia hukkuvat, ja kaikki, jotka lain alaisina ovat syntiä tehneet, ne lain mukaan tuomitaan; sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan. Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki ja osoittavat, että lain teot ovat kirjoitetut heidän sydämiinsä, kun heidän omatuntonsa myötä-todistaa ja heidän ajatuksensa keskenään syyttävät tai myös puolustavat heitä- sinä päivänä, jona Jumala on tuomitseva ihmisten salaisuudet Kristuksen Jeesuksen kautta, minun evankeliumini mukaan."
      Room. 2:12-16

      "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
      Mat. 25:46

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."
      Room. 6:23

      • Anonyymi

        Tällä hetkelläkin kadotuksessa on myös iältään hyvin nuoria lapsia ja vaikka minä en sitä hyväksy niin se kumminkin on.

        Lapsia oli joutunut niinkin vähäisen asian takia kuin jatkuva lasten ohjelmien katsominen ja tottelemattomuus vanhempia kohtaan kuollessaan joitui kadotukseen.

        Sitä ennen en olisi koskaan uskonut että alle 13 vuotias joutuisi sinne.
        Ahdistavaa ja hyvin surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkelläkin kadotuksessa on myös iältään hyvin nuoria lapsia ja vaikka minä en sitä hyväksy niin se kumminkin on.

        Lapsia oli joutunut niinkin vähäisen asian takia kuin jatkuva lasten ohjelmien katsominen ja tottelemattomuus vanhempia kohtaan kuollessaan joitui kadotukseen.

        Sitä ennen en olisi koskaan uskonut että alle 13 vuotias joutuisi sinne.
        Ahdistavaa ja hyvin surullista.

        Vai ahdistelet alle 13 vuotiaita. Hyvin surullinen tapaus olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ahdistelet alle 13 vuotiaita. Hyvin surullinen tapaus olet.

        En surullista on se että lapsia joutuu kadotukseen jos he eivät ole pelastuneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkelläkin kadotuksessa on myös iältään hyvin nuoria lapsia ja vaikka minä en sitä hyväksy niin se kumminkin on.

        Lapsia oli joutunut niinkin vähäisen asian takia kuin jatkuva lasten ohjelmien katsominen ja tottelemattomuus vanhempia kohtaan kuollessaan joitui kadotukseen.

        Sitä ennen en olisi koskaan uskonut että alle 13 vuotias joutuisi sinne.
        Ahdistavaa ja hyvin surullista.

        Tällä hetkelläkin kadotuksessa on myös iältään hyvin nuoria lapsia ja vaikka minä en sitä hyväksy niin se kumminkin on.

        Lapsia oli joutunut niinkin vähäisen asian takia kuin jatkuva lasten ohjelmien katsominen ja tottelemattomuus vanhempia kohtaan kuollessaan joitui kadotukseen.

        Sitä ennen en olisi koskaan uskonut että alle 13 vuotias joutuisi sinne.
        Ahdistavaa ja hyvin surullista.

        Pitäskö sulle sanoo,että kadostusta ei ole?
        Puhtte jostain ikärajasta:))
        Ei ole kadostusta,koska me olemme täällä oppimassa ja synnymme,niin pitkään uudestaa,että osaat.
        Edellisen elämän tekemiset vaikuttaa,taas srv.elämään.
        Jossain vaiheessa,kun olet oppinut..niin kelpaat!
        Mitä teet toiselle,sen opit vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En surullista on se että lapsia joutuu kadotukseen jos he eivät ole pelastuneet.

        En surullista on se että lapsia joutuu kadotukseen jos he eivät ole pelastuneet.

        Entä Islamin lapsi sotilaat,jotka tappavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä hetkelläkin kadotuksessa on myös iältään hyvin nuoria lapsia ja vaikka minä en sitä hyväksy niin se kumminkin on.

        Lapsia oli joutunut niinkin vähäisen asian takia kuin jatkuva lasten ohjelmien katsominen ja tottelemattomuus vanhempia kohtaan kuollessaan joitui kadotukseen.

        Sitä ennen en olisi koskaan uskonut että alle 13 vuotias joutuisi sinne.
        Ahdistavaa ja hyvin surullista.

        Pitäskö sulle sanoo,että kadostusta ei ole?
        Puhtte jostain ikärajasta:))
        Ei ole kadostusta,koska me olemme täällä oppimassa ja synnymme,niin pitkään uudestaa,että osaat.
        Edellisen elämän tekemiset vaikuttaa,taas srv.elämään.
        Jossain vaiheessa,kun olet oppinut..niin kelpaat!
        Mitä teet toiselle,sen opit vielä!

        Lue raamattua sieltä ymmärrät että se paikka on ihan todellinen vaikket sinä uskoisikaan.

        Niin aikuisen kuin sellainen lapsen joka ymmärtää oikean ja väärän parannus täytyy tehdä pelastuakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En surullista on se että lapsia joutuu kadotukseen jos he eivät ole pelastuneet.

        Entä Islamin lapsi sotilaat,jotka tappavat?

        He saavat huurit, eväthän he sitä muuten tekisi. 🤣


    • Anonyymi

      Pökäleesi on sontara ja myös naamasi voi joutua ulostukseen. Tämän olen teistä mätäpäistä aina tiennyt, sinä sielusaasta ja korsuorkesterin suoliviulu.

      • Anonyymi

        Sinä sieluton pikkupiru! Joudut kädötyxeen uuh uuh!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sieluton pikkupiru! Joudut kädötyxeen uuh uuh!!!

        Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.


    • Anonyymi

      Todellisuudessa kadotus-käsite on tehty vain pelottelua, uhkailua ja manipulointia varten - sillä ei todellisuuspohjaa.

      Kaikki ihmiset pelastuvat eli joutuvat henkimaailmaan.

      • Anonyymi

        Kukaan ei automaattisesti pääse taivaaseen. Siihen me tarvitsemme Jeesusta.
        Kun ihminen on pelastunut hän on hyvällä tiellä jos hän on fiksu kuuntelee Herraa.
        Jokainen tekee virheitä täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
        T:ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei automaattisesti pääse taivaaseen. Siihen me tarvitsemme Jeesusta.
        Kun ihminen on pelastunut hän on hyvällä tiellä jos hän on fiksu kuuntelee Herraa.
        Jokainen tekee virheitä täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
        T:ap

        Miten sinä voit olla "tietoinen" että lapsetkin voivat joutua kadotukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä voit olla "tietoinen" että lapsetkin voivat joutua kadotukseen?

        Jeesus on näyttänyt muutamille ihmille että lapsiakin on siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on näyttänyt muutamille ihmille että lapsiakin on siellä.

        Jeesus eli harhainen mielikuvituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on näyttänyt muutamille ihmille että lapsiakin on siellä.

        Hourailet oman mielikuvituksesi tuotteita. Kristinuskon opin mukaan kuolleet herätetään vasta viimeisenä päivänä. Siitä ei pitäisi olla kenelläkään mitään epäselvyyttä.

        "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa." Joh 3:13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hourailet oman mielikuvituksesi tuotteita. Kristinuskon opin mukaan kuolleet herätetään vasta viimeisenä päivänä. Siitä ei pitäisi olla kenelläkään mitään epäselvyyttä.

        "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa." Joh 3:13

        Jotkut väittävät että ihminen joka kuolee menee heti joko taivaaseen tai tuonelaan vaivattavaksi ja jotkut että sitten kun kaikki ohi niin tuomitaan.

        En sitten tiedä kummin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus eli harhainen mielikuvituksesi.

        Minun mielikuvitukseni ei ole harhainen en ole keksinyt näitä asioita vaan kerron toisten ihmisten kokemuksia.

        Jeesus oli esim Kolumbialaisille nuorille näyttänyt helvetin kauhuja ja monelle muulle esim amerikkalaiselle miehelle hän oli nähnyt arviolta 12-14vuotiaita kadotuksessa.

        Siellä yksi nuori nainen oli nähnyt pienen lapsen kärsimässä en hänen tarkkaa ikäänsä tiedä koska yhdellä sivulla luki 8 ja toisella 10.
        Toivon kyllä että tuo 8 vuotta ei pidä paikkaansa koska 10 vuotiaskin kuulostaa liian nuorelta.


    • Anonyymi

      Taas yksi sekopään tekemä alotus.

    • Anonyymi

      Lapset polskuttelevat tulijärvessä heillä on hauskaa 🤣

      • Anonyymi

        Vanhemmat tuomitsevat lapsensa koska eivät kerro asioista eivätkä opeta raamatun mukaista nöyryytä lapsillensa. Lapsi elää vanhemmalta opittua elämän mallia.

        Jos tietäisit millainen paikka kadotus on et pelleilisi.

        Ei heillä ole siellä hauskaa ei kenelläkään.

        Kipu tuskin koskaan kenestäkään on hauskalta tuntunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhemmat tuomitsevat lapsensa koska eivät kerro asioista eivätkä opeta raamatun mukaista nöyryytä lapsillensa. Lapsi elää vanhemmalta opittua elämän mallia.

        Jos tietäisit millainen paikka kadotus on et pelleilisi.

        Ei heillä ole siellä hauskaa ei kenelläkään.

        Kipu tuskin koskaan kenestäkään on hauskalta tuntunut.

        lapsi perii ominaisuudet vanhemmiltaan ei niitä oppia tarvitse.
        Jos tietäisit, että olen kuollut niin olisit ihan hiljaa kuolemanjälkeisistä tapahtumista.
        Siellä ei ole mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe