Sapattiopetus jumalisuuden ulkokuoresta

Anonyymi

Sapattina kannattaa tutkiskella Raamattua ja noudattaa sen kehoituksia.
Kukapa haluaa uskoa ulkokultaisiin, susiin lampaiden vaatteisssa, kirjanoppineisiin joilla on vain jumalisuuden ulkokuori ja prässätyt sapattihousut jalassa.

Näitä Raaamatussa kehoitetetaan karttaamaan.

Toinen kirje Timoteukselle 3:5 - Heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit lainannut koko tekstin etkä vain irrottanut yhtä jaetta asiayhteydestään. Hihhulit irrottelevat lauseita asiayhteydestään oman agendansa ajamiseen.

      2. kirje Timoteukselle 3:1-5

      1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä tulee vaikeita aikoja. 2. Ihmiset ovat silloin itserakkaita ja rahanahneita, kerskailijoita, ylimielisiä, pilkkaajia ja vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä ja jumalattomia. 3. He ovat rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelijoita, hillittömiä ja raakoja, hyvän vihaajia, 4. petollisia, yltiöpäisiä ja omahyväisiä. He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa. 5. Heillä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Karta sellaisia!

      • Anonyymi

        Pysytään aiheessa 'junalisuuden ulkokuori'

        Jotkut adventistit kanattavat ja jopa maksavat jumalisuuden ulkokuoresta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytään aiheessa 'junalisuuden ulkokuori'

        Jotkut adventistit kanattavat ja jopa maksavat jumalisuuden ulkokuoresta.

        Joko adventtikirkot ovat suljetut ja pastorit lomautettu?
        Mitähän virkaa kirjanoppineilla oikein on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko adventtikirkot ovat suljetut ja pastorit lomautettu?
        Mitähän virkaa kirjanoppineilla oikein on.

        Pastorisi on paras ystäväsi.
        Kun hän aloittaa saarnan
        -- "rakkaat ystävät".

        Pastori, paras ystäväsi. Hah, 🐍Hahhaa 🐍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytään aiheessa 'junalisuuden ulkokuori'

        Jotkut adventistit kanattavat ja jopa maksavat jumalisuuden ulkokuoresta.

        Millaista on kanattaminen junalisuuden ulkokuoren viitekehyksessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko adventtikirkot ovat suljetut ja pastorit lomautettu?
        Mitähän virkaa kirjanoppineilla oikein on.

        Ei mitään! Sinäkään et ole kirjanoppinut peruskoulussa suomenkielen kielioppia mutta hyvin osaat siitäkin huolimatta kirjoitella joutavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytään aiheessa 'junalisuuden ulkokuori'

        Jotkut adventistit kanattavat ja jopa maksavat jumalisuuden ulkokuoresta.

        Sinun pääsi sekottaa jaenumerointi.
        Otetaas täältäpäin sama uudelleen. Opettele lukemaan.

        Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta. (2Ti 3:1-5)


        Siis heissä on jumalisuuden ulkokuori, siis keissä? Siis heissä, jota juuri luimme.
        Ihmisiin, jotka ovat itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia - [kolahtaako kohdallesi], eli ei väistetä Raamatun mittaa itseltäkään, ...
        panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä, pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; ja sitten siihen sanomaan.

        HEISSÄ on, mikä ja mitä- jumalisuuden ulkokuori ja se eritoten näkyy tällä palstalla iäikuisina toistoina panetteluna ja ko. kaltaisina esiintuloina.
        Eli ota vain pallo haltuusi, äläkä jankkaa iänkaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pastorisi on paras ystäväsi.
        Kun hän aloittaa saarnan
        -- "rakkaat ystävät".

        Pastori, paras ystäväsi. Hah, 🐍Hahhaa 🐍

        Juuri suusi tunnustaa panettelun hengen. Mitä kirjoitukset kehottavat tekemään.
        Siunaamaan sananjulistajaa ja rukoilemaan hänen puolestaan, tekeehän hän tilin sanoistaan Isän edessä, kuten sinäkin teet. Oletko pohtinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista on kanattaminen junalisuuden ulkokuoren viitekehyksessä?

        Ilmeisesti sitä, että yritti junalla Ouluun, mutta päätyi Haminaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sitä, että yritti junalla Ouluun, mutta päätyi Haminaan :)

        Niin, ja hauto samalla muniaan siinä väärässä junassa ja kotkotti matkalla Haminaan... kooot kot kot...!


    • Anonyymi

      Amen.
      Ilman lankoja ja muoveja.

    • Anonyymi

      Sapatin herroille Jeesuksen sanoja:
      "Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

      • Anonyymi

        Siis sinussakin on jumalisuuden ulkokuori- panettelun henki, kiellät siten itse Herran! Olet mittamies, pahimmasta päästä


      • Anonyymi

        Ja Jeesus rupesi taas puhumaan heille vertauksilla ja sanoi: "Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa. Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla. Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'. Mutta he eivät siitä välittäneet, vaan menivät pois, mikä pellolleen, mikä kaupoilleen; ja toiset ottivat kiinni hänen palvelijansa, pitelivät pahoin ja tappoivat. Mutta kuningas vihastui ja lähetti sotajoukkonsa ja tuhosi nuo murhamiehet ja poltti heidän kaupunkinsa. Sitten hän sanoi palvelijoillensa: 'Häät ovat valmistetut, mutta kutsutut eivät olleet arvollisia. Menkää siis teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin, keitä tapaatte.'
        (Mat 22:1-9)


        Ja palvelijat menivät ulos teille ja kokosivat kaikki, keitä vain tapasivat, sekä pahat että hyvät, ja häähuone tuli täyteen pöytävieraita. Mutta kun kuningas meni katsomaan pöytävieraita, näki hän siellä miehen, joka ei ollut puettu häävaatteisiin. Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi.
        (Mat 22:10-12)

        Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut." (Mat 22:13-14)


        Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan. Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. (Mat 5:20-22)

        Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi. Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen. Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.
        (Mat 5:23-26)

        ts. suomennettuna. Jos sinulla on adventisteja vastaan jotain, niin kirjoitukset kehottavat sinua heti korjaamaan ongelmasi, ettet joudu oikeudenpalvelijoiden käsiin.

        Oikeus on Jumalan tahto, sen rikkominen synti, eli laittomuus ja synnin palkka on kuolema.
        Jumala tappaa syntiätekevän sielun. Jumala on tuomari.

        Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen. Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta; sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa. Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois. Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi; mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi. (1Ko 11:27-32)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jeesus rupesi taas puhumaan heille vertauksilla ja sanoi: "Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa. Ja hän lähetti palvelijansa kutsumaan häihin kutsuvieraita, mutta nämä eivät tahtoneet tulla. Vielä hän lähetti toisia palvelijoita lausuen: 'Sanokaa kutsutuille: Katso, minä olen valmistanut ateriani, minun härkäni ja syöttilääni ovat teurastetut, ja kaikki on valmiina; tulkaa häihin'. Mutta he eivät siitä välittäneet, vaan menivät pois, mikä pellolleen, mikä kaupoilleen; ja toiset ottivat kiinni hänen palvelijansa, pitelivät pahoin ja tappoivat. Mutta kuningas vihastui ja lähetti sotajoukkonsa ja tuhosi nuo murhamiehet ja poltti heidän kaupunkinsa. Sitten hän sanoi palvelijoillensa: 'Häät ovat valmistetut, mutta kutsutut eivät olleet arvollisia. Menkää siis teiden risteyksiin ja kutsukaa häihin, keitä tapaatte.'
        (Mat 22:1-9)


        Ja palvelijat menivät ulos teille ja kokosivat kaikki, keitä vain tapasivat, sekä pahat että hyvät, ja häähuone tuli täyteen pöytävieraita. Mutta kun kuningas meni katsomaan pöytävieraita, näki hän siellä miehen, joka ei ollut puettu häävaatteisiin. Ja hän sanoi hänelle: 'Ystävä, kuinka sinä olet tullut tänne sisälle, vaikka sinulla ei ole häävaatteita?' Mutta hän jäi sanattomaksi.
        (Mat 22:10-12)

        Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut." (Mat 22:13-14)


        Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan. Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. (Mat 5:20-22)

        Sentähden, jos tuot lahjaasi alttarille ja siellä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan, niin jätä lahjasi siihen alttarin eteen, ja käy ensin sopimassa veljesi kanssa, ja tule sitten uhraamaan lahjasi. Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä, ettei riitapuolesi vetäisi sinua tuomarin eteen ja tuomari antaisi sinua oikeudenpalvelijalle, ja ettei sinua pantaisi vankeuteen. Totisesti minä sanon sinulle: sieltä et pääse, ennenkuin maksat viimeisenkin rovon.
        (Mat 5:23-26)

        ts. suomennettuna. Jos sinulla on adventisteja vastaan jotain, niin kirjoitukset kehottavat sinua heti korjaamaan ongelmasi, ettet joudu oikeudenpalvelijoiden käsiin.

        Oikeus on Jumalan tahto, sen rikkominen synti, eli laittomuus ja synnin palkka on kuolema.
        Jumala tappaa syntiätekevän sielun. Jumala on tuomari.

        Sentähden, joka kelvottomasti syö tätä leipää tai juo Herran maljan, hän on oleva vikapää Herran ruumiiseen ja vereen. Koetelkoon siis ihminen itseänsä, ja niin syököön tätä leipää ja juokoon tästä maljasta; sillä joka syö ja juo erottamatta Herran ruumista muusta, syö ja juo tuomioksensa. Sentähden onkin teidän joukossanne paljon heikkoja ja sairaita, ja moni on nukkunut pois. Mutta jos me tutkisimme itseämme, ei meitä tuomittaisi; mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi. (1Ko 11:27-32)

        Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
        (1Jo 1:8-10)

        Me tunnustamme syntimme. Olemme jatkuvia panettelijoita, puhumme vaikka atventisteista pahaa vuodesta toiseen. Olemme hyvän vihamiehiä, olemme syntisiä ja meitä ei siten voida kutusua Isän lapsiksi.

        Haluamme tehdä parannuksen, luopua laittomuuden hengestä ja pyytää Pyhän Hengen voimaksi, että voisimme seurata Vapahtajan jalanjälkiä.

        Olemme anteeksipyynnön velkaa, ja muuttua, ettei Kainin henki, vihan henki, murhan henki asuisi meissä.

        Vain Jumalan tahto, on valkeus tielle, ja kerran menemme Isän eteen ja näemme, taivaassa on avoinna se Pyhyyden sanoma alttarilla. Se mittaa meidät, onko sanamme ollut hengen, vai Hengen johdossa.

        Siis tunteeko Jumala nimemme, onko nimi Elämänkirjassa.

        Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas. Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

        Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. (1Jo 2:1-6)

        Armonkansalaisen, sovitetun velvollisuus on olla kuuliaisena tiellä, ja vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Siinä meillä on kirjoitusten mukaan paljon oppimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
        (1Jo 1:8-10)

        Me tunnustamme syntimme. Olemme jatkuvia panettelijoita, puhumme vaikka atventisteista pahaa vuodesta toiseen. Olemme hyvän vihamiehiä, olemme syntisiä ja meitä ei siten voida kutusua Isän lapsiksi.

        Haluamme tehdä parannuksen, luopua laittomuuden hengestä ja pyytää Pyhän Hengen voimaksi, että voisimme seurata Vapahtajan jalanjälkiä.

        Olemme anteeksipyynnön velkaa, ja muuttua, ettei Kainin henki, vihan henki, murhan henki asuisi meissä.

        Vain Jumalan tahto, on valkeus tielle, ja kerran menemme Isän eteen ja näemme, taivaassa on avoinna se Pyhyyden sanoma alttarilla. Se mittaa meidät, onko sanamme ollut hengen, vai Hengen johdossa.

        Siis tunteeko Jumala nimemme, onko nimi Elämänkirjassa.

        Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas. Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

        Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä. Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme. Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. (1Jo 2:1-6)

        Armonkansalaisen, sovitetun velvollisuus on olla kuuliaisena tiellä, ja vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Siinä meillä on kirjoitusten mukaan paljon oppimista.

        Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa. Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä. Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
        (1Jo 2:7-11)

        Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. (1Jo 2:15-17)

        Niin, maailma on katoavainen, niin mikä oli se, joka oli pysyvää?

        -mutta- joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti..... Siinäpä se.
        Meille ja minulle haaste elämään. Tehdä Jumalantahto, tässä ja nyt, tälläkin palstalla, ettei panettelijoiden kanssa tuomittaisi helvetin tuleen.


        Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä. Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä. (1Jo 2:22-27)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaani, en minä kirjoita teille uutta käskyä, vaan vanhan käskyn, joka teillä on alusta ollut; tämä vanha käsky on se sana, jonka te olette kuulleet. Ja kuitenkin minä kirjoitan teille uuden käskyn, sen, mikä on totta hänessä ja teissä; sillä pimeys katoaa, ja totinen valkeus jo loistaa. Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä. Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta. Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
        (1Jo 2:7-11)

        Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on. Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä. Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta. Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti. (1Jo 2:15-17)

        Niin, maailma on katoavainen, niin mikä oli se, joka oli pysyvää?

        -mutta- joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti..... Siinäpä se.
        Meille ja minulle haaste elämään. Tehdä Jumalantahto, tässä ja nyt, tälläkin palstalla, ettei panettelijoiden kanssa tuomittaisi helvetin tuleen.


        Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä. Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä. (1Jo 2:22-27)

        Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt. (1Jo 2:28-29)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan. Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt. (1Jo 2:28-29)

        Höpö höpö, eivät kaikki adventistit pelastu vaikka pastorit niin lupailevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, eivät kaikki adventistit pelastu vaikka pastorit niin lupailevat.

        Mielestäni asiaa täällä seuranneena, vain sinä esität väärän todistuksen. Käsittääkseni pastorit ei ole väittämääsi esittäneet, koska jo netissä nuo pastorisi ei lupaile, mistä sinä puhut. Eli elä sinäkin totuudessa, äläkä ole höpö höpö itseis.


    • Anonyymi

      Adventistit tulkitsevat Raamattua että muut kristityt ovat väärässä ja he ovat ainoastaan oikeassa (adventtitotuus).

      Adventismi on aivopesujärjestelmä Amerikasta.

    • Anonyymi

      Jeesuksen vertaus taivastenvaltakunnasta on karmeaa luettavaa.
      Kunkku järjestää häät, kaikki ovat kutsutut. Osalla on työt kesken pellolla, kauppaliikken on oltava auki ym. Oli hyvät syyt olla tulematta. Kingi vihastui ja laittoi patrullit asialle.
      Kun ei tultu hyvällä, tuotiin pahalla. Kun sitten sattui olemaan yhdellä miehellä väärä puku, niin nakattiin käsiraudoissa helvettiin.
      Ei ole taivaskaipuuta. Siellä on pakkojuttuja oletettavasti pirusti. Ylistää pitää ainakin iankaikkisesti, halusi tai ei.
      Jumala on täydellinen narsisti. Onneksi hän on fiktiivinen, ihmisen mielikuvituksen tuottama luomus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe