Joko GS trollit on saaneet riittävästi riehua täällä

Anonyymi

Ja voidaan palata keskustelemaan litteästä maasta ja muista oikeista salaliittoteorioita?

13

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kohteenne valitsivat siirtyä baariin. Hyvää pyhäinmiestenpäivää!

    • Anonyymi

      Vapareiden ylimmillä tasoilla kerrotaan että maa on litteä. Ylimmällä kerrotaan että se on pyöreä.

    • Kiitos aloittajalle.
      En väheksy vainonnan kohteita enkä heidän pelkojaan. Jos he sitä ovat kokeneet niin heille ne ovat todellisia.

      Olet kuitenkin pistänyt merkille että kyllä täällä toki muustakin keskustellaan.

      Kuussakäyntien kyseenalaistamisista kai alkoi sanonta salaliittoteoretikko. Sillä sanalla pilkataan ja vähätellään kaikkia yksilöitä jotka kyseenalaistavat hallituksien virallisia tiedotuksia vaikka ne olisivat kuinka päättömiä tahansa.
      Esimerkkeinä tietysti Kuukäynnit, JFK ja 911 ja varauksin Palme.

      Saadakseen ehkä vastauksia kysymyksiinsä on aloittajan syytä tehdä omaan aloitukseensa väittämä joka kiinnostasi mahdollisimman monia.
      Se on aika helppoa. Voit vetää väittämäsi vaikka hatusta koska tämä on niille juuri oikea alusta.

      • Anonyymi

        väittämäpalsta, hmm.. kerrankin nasuvaan osuu


      • Anonyymi

        PELKO POIS.

        GS-kohde voi aina ryhtyä vastarintaliikkeen 'jäseneksi'.

        Laittakaa haasteita ja lisähaasteita GSille,

        Maalittakaa GSät omassa kodissanne :) Vain kekseliäisyys rajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PELKO POIS.

        GS-kohde voi aina ryhtyä vastarintaliikkeen 'jäseneksi'.

        Laittakaa haasteita ja lisähaasteita GSille,

        Maalittakaa GSät omassa kodissanne :) Vain kekseliäisyys rajana.

        GS tarkoittaa että henkilö kärsii vakavasta mielisairaydesta. Ennen skitsofreenikot istuivat laitoksissa, nykyisin höröilevät netissä GS juttujaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        GS tarkoittaa että henkilö kärsii vakavasta mielisairaydesta. Ennen skitsofreenikot istuivat laitoksissa, nykyisin höröilevät netissä GS juttujaan.

        Vainoaminen on mielenkiintoinen asia. Yhteiskunnalliset aktiviiviset tietävät että tunnetuin GS:n kohteista on YLEn toimittaja (?) Jessikka Aro.

        Hän on haastanut pari toimittajaliiton toimittajaa oikeuteen ja vaatii näille lähestymiskieltoa joka kattaisi myös hänestä kirjoittamisen. Vaade on hyvin mielenkiintoinen joka tosin hylättiin käräjäoikeudessa. Asian käsittely oli jo Hovioikeudessa ja päätös tulee kohta.

        Oikeuskäsittelyssä ei kukaan epäillyt että Jessikka Aro kärsisi vakavasta mielisairaudesta eli MG:stä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Vainoaminen on mielenkiintoinen asia. Yhteiskunnalliset aktiviiviset tietävät että tunnetuin GS:n kohteista on YLEn toimittaja (?) Jessikka Aro.

        Hän on haastanut pari toimittajaliiton toimittajaa oikeuteen ja vaatii näille lähestymiskieltoa joka kattaisi myös hänestä kirjoittamisen. Vaade on hyvin mielenkiintoinen joka tosin hylättiin käräjäoikeudessa. Asian käsittely oli jo Hovioikeudessa ja päätös tulee kohta.

        Oikeuskäsittelyssä ei kukaan epäillyt että Jessikka Aro kärsisi vakavasta mielisairaudesta eli MG:stä.

        Taitaa olla niin päin, että Jessikka vainoaa toimittajia ja muita, jotka eivät näe kaikkialla Putin trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GS tarkoittaa että henkilö kärsii vakavasta mielisairaydesta. Ennen skitsofreenikot istuivat laitoksissa, nykyisin höröilevät netissä GS juttujaan.

        Kyllä minä ja muutama muu olemme onnistuneet hämmästyttävän läheltä tarkkailemaan näitä gang stalkkaajia.
        En minäkään olisi ikinä uskonut, ellen omin silmin olisi ilmiötä todistanut.


      • Anonyymi

        Juttuihan on niin, että niillä alkuperäisillä salliittoteoreetikoilla oli jotain oikeita teorioita väittämiensä tueksi. Ne olivat huonoja, mutta kuitenkin niitä oli. Ne teoriat selitettiin heille, että miksi ne eivät pidä paikkaansa ja ainoastaan kaikkein pahimmat inttäjät jäi jäljelle. Ne jotka eivät joko ymmärtäneet perusteluja, tai olivat niin salaliittoviihteen (ufot, kuusalaliitto, reptiliaanit, litteä maa, ontto maa jne) lumoamia, tai ehkä heidän elantonsa oli kiinni noiden valheiden levittämisestä, etteivät halunneet päästää teorioistansa irti, vaikka se olikin ihan hölmöä.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Vainoaminen on mielenkiintoinen asia. Yhteiskunnalliset aktiviiviset tietävät että tunnetuin GS:n kohteista on YLEn toimittaja (?) Jessikka Aro.

        Hän on haastanut pari toimittajaliiton toimittajaa oikeuteen ja vaatii näille lähestymiskieltoa joka kattaisi myös hänestä kirjoittamisen. Vaade on hyvin mielenkiintoinen joka tosin hylättiin käräjäoikeudessa. Asian käsittely oli jo Hovioikeudessa ja päätös tulee kohta.

        Oikeuskäsittelyssä ei kukaan epäillyt että Jessikka Aro kärsisi vakavasta mielisairaudesta eli MG:stä.

        En tiedä ko. tapausta mutta säteilyttivätkö nämä kaksi toimittajaliiton jäsentä tätä yleisradion? toimittajaa. Sen enempää asiasta tietämättä voin kertoa että hullujen asioita on ajettu ennenkin oikeusistuimissa. Ei se kerro siitä etteikö kyse olisi vakavista vainoharhoista, oikeusistuimessa kyllä varmasti huomataan jos kyse on skitsofreniasta. Kun joku alkaa puhua säteilyttämisestä tai muusta vastaavasta mielisairaasta huuhaasta paljastuu puhuja aina vakavasti mielisairaaksi eli jos tämä yleisradion? toimittaja on puhunut säteilyttämisestä niin hulluhan se on ja oikea (loppu-?)sijoituspaikka olisi niuvanniemi tai vastaava hullujenhuone.


    • Anonyymi

      Jessikkan tapaus todistaa että kun vaino on todellista viranomainen tekee jotain.

      • Anonyymi

        Viranomainen tekee jotain?
        Tekee mitä?
        Entä onko viranomaisen tekemä työ laadukasta, puolueetonta, oikeudenmukaista ja lainmukaista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe