Smith ei tavannut Jeesusta!

Anonyymi

Jos smith olisi tavannut Jeesuksen, jeesus olisi syylistynyt samaan syntiin kuin saatana, Jumalan vastustamiseen!

10

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainakaan Raamatun Jeesusta. Varmaan tapasi antikristuksen.

• Anonyymi

Saatana tekeytyi Jeesukseksi, hän on eksytyksen mestari.
        Paratiisissakin Jumala jäi toiseksi, kun otti valtaansa Eevan!

• Ei ole voinut tavata kun Smithiä ei ole ollut olemassakaan.

• Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

Ei ole voinut tavata kun Smithiä ei ole ollut olemassakaan.

Miksi teet itsestäsi pellen? Smith eli sentään vielä 1800-luvulla. Jeesuskin todennäköisesti oli olemassa, mutta ei tietenkään elänyt 1700- ja 1800-luvuilla, joten ei voinut tavata Smithiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi teet itsestäsi pellen? Smith eli sentään vielä 1800-luvulla. Jeesuskin todennäköisesti oli olemassa, mutta ei tietenkään elänyt 1700- ja 1800-luvuilla, joten ei voinut tavata Smithiä.

Jeesus on taivaassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain ihminen,eksyttäjä !!!!! (smith)

Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen.

• Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

Jeesus on taivaassa

Mikä on taivas, ja missä se sijaitsee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on taivas, ja missä se sijaitsee?

Lopeta se kaman käyttäminen!

• Anonyymi

Ihminen joka eksyttää,samoin kuin Ellen White ja nää hullut uskoo..

• Anonyymi

Älkää antako kenenkään millään tavoin johtaa itseänne harhaan. Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala. Muistattehan, että puhuin teille tästä jo silloin kun olin luonanne. Te tiedätte, mikä häntä vielä pidättää, niin että hän ilmestyy vasta kun hänen hetkensä koittaa.Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      30
      2845
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1606
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1404
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1244
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1165
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      25
      1064
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      53
      972
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      951
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      221
      924
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      112
      875
    Aihe