97% kaupassa myytävistä maskeista on viruslinkoja.Kankainen maski on aivan turha ja levittää viruksia enemmän kuin ilman sitä olisi.Myös kertakäyttömaskit ovat pahempia levittäjiä,kuin jos olisit ilman.Maskit kostuvat hengitysilmasta ja ilmankosteudesta ja siihen räityt virukset leviävät tehokkaasti ilmaan.Sveitsilästutkimuksen mukaan ihminen,jolla on jokin virus,tai bakteeri levittää maskin kanssa moninkertaisesti tehokkaammin tauteja,juuri tuon kostumisen takia.Vain laadukkaat kalliit kirurgiset maskit estävät virusten leviämistä ja niitä ei tavallisissa kaupoissa myydä.Maski on vain ja ainoastaan rahastuskeino,jonka vuoksi monet huijariyrittäjät rikastuvat.Meillä on myös Suomessa surullisenkuuluisia tapauksia(Jylhä,Sarmanto).
Maski on viruslinko
Anonyymi
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maissa joissa on maskipakko,korona leviää hurjaa tahtia.
- Anonyymi
Myös maskisaastetta tule lisää valtavat määrät, joista virus leviää edelleen.
- Anonyymi
Virossa ja Suomessa tautia hillinnyt se,kun maskeja ei käytetä.
- Anonyymi
Maskin käyttöä suosittelevat kummakyllä kokoomuslaiset yrittäjät,jotka ovat maski yritysten sijoittajia,tai omistajia.
- Anonyymi
Laita maski ja kuole on hyvä mainoslause.
- Anonyymi
Maski on viruslinko
- Anonyymi
kasvomaski on kuolemaksi.
- Anonyymi
Kasvomaskit ovat tehokkaita levittämään viruksia.
- Anonyymi
Maskin käyttäjät saatettava vastuuseen useista tapoista.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482