Suupalla kunnan pakettiauto ajeli pariinkin otteeseen keltaiset hälytysvilkut päällä. Penkkejä oli sutattu koulukeskuksen ympäristössä, mitä muuta pahantekoa oli tehty Halloweenin varjolla?
Mitä tapahtui Pirkkalassa lauantaina illalla?
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään pyörähdin pitkästä aikaa, tossa kylällä. Siellä oli lähikaupassa lämmittelemässä lähi idän näköisiä poitsuja 5-8, 13-20 vuotiaita , ulkonäöstä äkkiä päätellen? Kommunikoivat keskenään suomeksi. Joku ehdotti, että lähdetään kaupunkiin ryyppäämään?? Nyt kuitenkin on tiistai ilta? ja kello on 18.00, kotiutus taas onnistunut??
Itse olen jo lähes 60v mies, ei lapsia, mua lähinnä naurattaa tämä valtion ja kuntien touhu. Kuinka tyhmä on ihminen, joka tekee lapsia tänne, jos suvulla ei ole säätiöitä tai rahoja antaa heille edes kohtuullinen tulevaisuus? Miljoonan vuodessa tienaavan isin pojasta tulee joko narkomaani tai menestyjä? kukaan ei tiedä tätä, ennen kun se tapahtuu. Mua vaan naurattaa. Islami on mielestäni perus uskonto suomessa jo 20 vuoden päästä. Kaikki jotka tänne tulevat ovat islamilaisia. Suomalaiset tekee eli lisääntyy1,4 ihmistä vuodessa. Huntu hommat lisääntyvät suomessa 4-5. Koska Entinen pääministerimme Lahkolainen itsekkin? Sipilä kertoi, että jos kaiken sosiaalihuollosta saava tekee 5 lasta....Niin hän ei joudu maksamaan suomeen ollenkaan veroa?? Kivat jutut. arvatkaapa moniko Juhan ystävä piti vastaanottokeskuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882