Päivi Räsäsen haastattelu One Wayn Hyvää huomenta -ohjelmassa

Anonyymi

9

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mitä se sanoo? Ei tuollaisia linkkejä klikkailla.

      • Anonyymi

        On tästä ollut täällä puhetta. Päivi hyväksyy abortin vain jos äidin henki uhattuna. Päivi ei hyväksy sosiaalista aborttia eikä raiskauksen tai insestiraskasaborttia.
        Päivi vastustaa myös downlasten tai Turnerin syndroomaa potevien abortit jotka tehdään 22-24 viikolla. Tällaisia myöhäisen vaiheen abortteja tehdään 70 kappaletta vuodessa ja nämä abortit ovat tulleet koko ajan löysemmiksi. Päivin mukaan down ja Turner lapset on oikein hyvin eläviä eikä heillä ole suurempia hankaluuksia elää eikä näin isoja sais teurastaa. Päivi kertoi ottaneensa nämä myöhäiset vammaisabortit esille eduskunnassa monesti mutta media ei tartu asiaan.

        Päivillä on tiukempi linja kuin monilla muilla. Onhan tuo isojen vauvojen abortia paha. Oma kysymys Päiville herää että kuka adoptoisi vammaiset lapset tai insesti/raiskausvauvat. Sosiaalisesta abortista kai kaikki on samaa mieltä.

        Keskustelu on ihan kiinnostava ja Päivi tuo kantansa hyvin esille vaikken itse yhdy noihin raiskauskantoihin. Downnit vois säästää vai miten pidätte itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tästä ollut täällä puhetta. Päivi hyväksyy abortin vain jos äidin henki uhattuna. Päivi ei hyväksy sosiaalista aborttia eikä raiskauksen tai insestiraskasaborttia.
        Päivi vastustaa myös downlasten tai Turnerin syndroomaa potevien abortit jotka tehdään 22-24 viikolla. Tällaisia myöhäisen vaiheen abortteja tehdään 70 kappaletta vuodessa ja nämä abortit ovat tulleet koko ajan löysemmiksi. Päivin mukaan down ja Turner lapset on oikein hyvin eläviä eikä heillä ole suurempia hankaluuksia elää eikä näin isoja sais teurastaa. Päivi kertoi ottaneensa nämä myöhäiset vammaisabortit esille eduskunnassa monesti mutta media ei tartu asiaan.

        Päivillä on tiukempi linja kuin monilla muilla. Onhan tuo isojen vauvojen abortia paha. Oma kysymys Päiville herää että kuka adoptoisi vammaiset lapset tai insesti/raiskausvauvat. Sosiaalisesta abortista kai kaikki on samaa mieltä.

        Keskustelu on ihan kiinnostava ja Päivi tuo kantansa hyvin esille vaikken itse yhdy noihin raiskauskantoihin. Downnit vois säästää vai miten pidätte itse?

        Suomessa abortoidaan 95prosenttia downsikiöistä. Eihän heitä enää juuri näe. Kun olin lapsi tai nuori down lapsia oli paljon. En tiedä miten tällaisten lasten äidit ajattelevat kun Räsänen piti heitä helppona hoitaa.Vsikeaa varmaan teki niin tai näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa abortoidaan 95prosenttia downsikiöistä. Eihän heitä enää juuri näe. Kun olin lapsi tai nuori down lapsia oli paljon. En tiedä miten tällaisten lasten äidit ajattelevat kun Räsänen piti heitä helppona hoitaa.Vsikeaa varmaan teki niin tai näin.

        Tuli kyllä mieleen että helppoa se on tuomita downaborttiäidit kun on itsellä 5 tervettä lasta ja useita lapsenlapsia ja on hyvin koulutettu hyvätuloinen (puhun yleisellä tasilla, en kehenkään viitaten).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli kyllä mieleen että helppoa se on tuomita downaborttiäidit kun on itsellä 5 tervettä lasta ja useita lapsenlapsia ja on hyvin koulutettu hyvätuloinen (puhun yleisellä tasilla, en kehenkään viitaten).

        Ei Päivi ole tuominnut ketään ihmistä. En ymmärrä, miksi vääriä tekoja ei saisi tuomita. Vaikka sen nojalla. että kyllä jonkun pitää puolustaa myös sitä kohdussa olevaa vauvaa.


    • Anonyymi

      Hyvä meidän terveiden lasten äitien on ohjeistaa muita.

    • Anonyymi

      Sak.7:9 Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne. Jes.1:17. Joh.7:24

    • Anonyymi

      Jokaisella on oma elämä. Jos on Dow lapsi se on Jumalan antama työ sulle

    • Anonyymi

      Kun itse pienet Jeesus kasvaa sinussa downäiti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1310
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1147
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      725
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      657
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe