Tänä aamuna näytettiin tuo haastattelu. Sitä en tiedä, milloin on kuvattu. Mielestäni Päivi puhuu oikeata asiaa.
https://oneway.tv/fi/video/HH4O3jXJeBA
Päivi Räsäsen haastattelu One Wayn Hyvää huomenta -ohjelmassa
9
65
Vastaukset
No mitä se sanoo? Ei tuollaisia linkkejä klikkailla.
- Anonyymi
On tästä ollut täällä puhetta. Päivi hyväksyy abortin vain jos äidin henki uhattuna. Päivi ei hyväksy sosiaalista aborttia eikä raiskauksen tai insestiraskasaborttia.
Päivi vastustaa myös downlasten tai Turnerin syndroomaa potevien abortit jotka tehdään 22-24 viikolla. Tällaisia myöhäisen vaiheen abortteja tehdään 70 kappaletta vuodessa ja nämä abortit ovat tulleet koko ajan löysemmiksi. Päivin mukaan down ja Turner lapset on oikein hyvin eläviä eikä heillä ole suurempia hankaluuksia elää eikä näin isoja sais teurastaa. Päivi kertoi ottaneensa nämä myöhäiset vammaisabortit esille eduskunnassa monesti mutta media ei tartu asiaan.
Päivillä on tiukempi linja kuin monilla muilla. Onhan tuo isojen vauvojen abortia paha. Oma kysymys Päiville herää että kuka adoptoisi vammaiset lapset tai insesti/raiskausvauvat. Sosiaalisesta abortista kai kaikki on samaa mieltä.
Keskustelu on ihan kiinnostava ja Päivi tuo kantansa hyvin esille vaikken itse yhdy noihin raiskauskantoihin. Downnit vois säästää vai miten pidätte itse? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tästä ollut täällä puhetta. Päivi hyväksyy abortin vain jos äidin henki uhattuna. Päivi ei hyväksy sosiaalista aborttia eikä raiskauksen tai insestiraskasaborttia.
Päivi vastustaa myös downlasten tai Turnerin syndroomaa potevien abortit jotka tehdään 22-24 viikolla. Tällaisia myöhäisen vaiheen abortteja tehdään 70 kappaletta vuodessa ja nämä abortit ovat tulleet koko ajan löysemmiksi. Päivin mukaan down ja Turner lapset on oikein hyvin eläviä eikä heillä ole suurempia hankaluuksia elää eikä näin isoja sais teurastaa. Päivi kertoi ottaneensa nämä myöhäiset vammaisabortit esille eduskunnassa monesti mutta media ei tartu asiaan.
Päivillä on tiukempi linja kuin monilla muilla. Onhan tuo isojen vauvojen abortia paha. Oma kysymys Päiville herää että kuka adoptoisi vammaiset lapset tai insesti/raiskausvauvat. Sosiaalisesta abortista kai kaikki on samaa mieltä.
Keskustelu on ihan kiinnostava ja Päivi tuo kantansa hyvin esille vaikken itse yhdy noihin raiskauskantoihin. Downnit vois säästää vai miten pidätte itse?Suomessa abortoidaan 95prosenttia downsikiöistä. Eihän heitä enää juuri näe. Kun olin lapsi tai nuori down lapsia oli paljon. En tiedä miten tällaisten lasten äidit ajattelevat kun Räsänen piti heitä helppona hoitaa.Vsikeaa varmaan teki niin tai näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa abortoidaan 95prosenttia downsikiöistä. Eihän heitä enää juuri näe. Kun olin lapsi tai nuori down lapsia oli paljon. En tiedä miten tällaisten lasten äidit ajattelevat kun Räsänen piti heitä helppona hoitaa.Vsikeaa varmaan teki niin tai näin.
Tuli kyllä mieleen että helppoa se on tuomita downaborttiäidit kun on itsellä 5 tervettä lasta ja useita lapsenlapsia ja on hyvin koulutettu hyvätuloinen (puhun yleisellä tasilla, en kehenkään viitaten).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli kyllä mieleen että helppoa se on tuomita downaborttiäidit kun on itsellä 5 tervettä lasta ja useita lapsenlapsia ja on hyvin koulutettu hyvätuloinen (puhun yleisellä tasilla, en kehenkään viitaten).
Ei Päivi ole tuominnut ketään ihmistä. En ymmärrä, miksi vääriä tekoja ei saisi tuomita. Vaikka sen nojalla. että kyllä jonkun pitää puolustaa myös sitä kohdussa olevaa vauvaa.
- Anonyymi
Hyvä meidän terveiden lasten äitien on ohjeistaa muita.
- Anonyymi
Sak.7:9 Näin sanoo Herra Sebaot: Tuomitkaa oikea tuomio, tehkää laupeus ja olkaa armahtavaiset kukin veljellenne. Jes.1:17. Joh.7:24
- Anonyymi
Jokaisella on oma elämä. Jos on Dow lapsi se on Jumalan antama työ sulle
- Anonyymi
Kun itse pienet Jeesus kasvaa sinussa downäiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2622203- 961889
- 911413
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!701110Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si141068Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman39991Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46961- 47958
- 46922
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39895