Hiihtäjä sekä Tanssija

Anonyymi

Virpi ja Sami...... olette kisan huonoin pari!!!!

10

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä on nainen joka ei kaihda mitään keinoja saadakseen haluamansa. Ensin hiihti doopattuna jotta voittais ja nyt halpahintaisella hiihtäjäkolleegansa kuolemalla ratsasti. Oksettavaa. Tovon, että ei voita.

• Anonyymi

Totta on.

• Anonyymi

Lellikki säästyy tippumiselta ja itselleen vaikean lattarin tanssimiselta erikoisjärjestelyin.
        Jatkuva valssaaminen selitetään hyväksi 'suurella muuntautumiskyvyllä' kehumisella.
        Kattia kanssa, jos vetää samban, kuten kaikki muutki ovat joutuneet tekemään, asia ok.

• Anonyymi

Aloittajalla ei ilmeisesti ole sydänystäviä ollenkaan, eikä ketään kuollut syöpään.

Kun hyvä ja pitkäaikainen ystävyys päättyy toisen kuolemaan, se tekee kipeää, etenkin jos ystävä on alle 40 vuotias, pienen lapsen äiti. Ihminen jolla olisi ollut elämää edessä vielä vuosikymmeniä.

Kilpailu oli Roosa-nauhakisa. Syöpä vie monelta läheisiä ihmisiä.

On todella sääli, jos julkisuuden henkilö ei saisi puhua ystävän kuoleman aiheuttamasta surusta eikä näyttää surun tunteitaan julkisesti.

Olisiko ohjelmassa muidenkin syöpään kuolleiden ihmisten läheisten pitänyt olla hiljaa ja surra vain omissa oloissaan?

Minusta Kuitusella on täysi oikeus surra läheisen ystävänsä kuolemaa ja sanoa se ääneen, että hänellä on ikävä ystäväänsä.

• Anonyymi

Kuitunen??? Eikös hän ole Sarasvuo?

Saa se sanoa sen ääneen, mutta mielestäni rivoa kalastella sillä pisteitä, kun kyseessä kuitenkin kilpailu. Olen tätä mieltä, että ei ollut fiksu veto, halpahintaista niin kuin joku jo tuolla edellä kirjoitti.

• Anonyymi

Aloittajalla on oikeus mielipiteeseensä. Jokaisella on. Meillä kaikilla on omat suosikkimme eikä sillä ole sydämettömyyden kanssa mitään tekemistä. Outo on tuokin kommentti, että ei saisi olla sitä mieltä kuin aloittaja on. Kyseessä kilpailu ja jos tykkää, että huono on, niin saa sen kertoa. Miksi ei saisi, kun kuitenkin katsojat äänestää ja äänet vaikuttaa lopputulokseen????? Yleensä äänestetään sitä kilpailijaa kenet katsoja katsoo parhaaksi.

• Anonyymi

Tämä pari on ollut suosikkini eilistä tanssia lukuunottamatta. Saavat aivan liian vähän pisteitä.

• Anonyymi

Marja-Liisa ja Sami finaaliin!!!

• Anonyymi

Korjaan, Virpi ja Sami. Heitä olen äänestänyt paitsi en eilen.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1469
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1255
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      222
      1225
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      203
      1223
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1019
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      946
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe