Täällä puhuttiin kaukoidän ihmisten korkeasta älykkyydestä

Anonyymi

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellainen kansa, jonka lapset uivat mätien ruumiiden seassa, koirat juosta jolkottavat ihmisen käsi tai jalka suussa pitkin kujia, naisia raiskataa enemän kuin missään muualla, kansa asuu hökkeleissä, kuolleisuus prosentti hipoo maailmanennätystä, taudit rehottavat, ei todellakaan ole älykkyydessä marinoitu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hieno tutkimus, hyvä muistutus.

• Anonyymi

Vanha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha

Mitä sitten?

• Anonyymi

Todella, älykkyys on suhteellsta.
      Täällä suomessakin on henkilöitä, jotka ovat retkahtaneet Huhtasaaren, Purran, Meren, Tavion tai muiden humpuukimaakareiden lupauksin! Miksi ei sitten taikalamppuun, sillä se kuulostaa paljon järkevämmältä.

• Näissä puheissa kyse on aina keskiarvoista. Kuten jokainen tietysti tietää ja ymmärtää, hajontaa on paljon.

• Anonyymi

Mutta kun "lääkäri" menee tuollaiseen retkuun niin millaisella älykkys potentiaalilla joku maanviljelijä tai pakettiautonkuljettaja on varustettu? Sitä voi vain kauhulla miettiä.
        Ikipersu.

• Anonyymi

Oma Irakkini on silti fiksu ja älykäs. Hän on freelancer koodari ja työskentelee kotona koneella muutaman tunnin päivässä. Ainoastaan tämä riittää maksamaan kaikki meidän laskut.

• Anonyymi

No johan oli taas päivän provo.

• Anonyymi

Ahneus. Luuletteko että se sokaisee vain intialaiset?

Täälläkin kansa kaataa rahaa peleihin joista eivät saa kuin tappiota vuodesta toiseen ja ostaa hurmiossa wincapitaa ja kryptoilmaa..

• Anonyymi

Sinäkö pidät tuota aloituksen sankaria vain ahneena? Kyse on käsin kosketeltavasta typeryydestä ja tietämättömyydestä ja maailmankuvan kehittymättömyydestä. Rahapelit eivät kuulu mitenkään vertailuun. Amerikkalainen astronauttikin voi pelata rahapelejä.

• Anonyymi

Minä olen viihtynyt hyvin itseäni älykkäämmässä seurassa. Ehkä juuri siksi ystäväpiirini on pienehkö.

• Anonyymi

Sama täällä. Olen muuten itsekkin metsästänyt kyseistä lamppua kirppareilta. En ole onnistunut löytämään, vaikka olen hieroskellut satoja lamppuja. Nyt mulla on porttikielto kaikille kylän kirppareille.

• Anonyymi

Sivistystä ei löydä kuin euroopasta ja kanadasta sekä australiasta, uudesta seelannista sekä joistain osista USAta. Loput ovat kuin suoraan kauhuelokuvasta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2482
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      301
      2084
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      23
      1872
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1615
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      24
      1475
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1366
    7. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1339
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1295
    9. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      37
      1281
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1076
    Aihe