Pariisin esikaupunkialueella otti kaksi jengiä yhteen kadulla kekella päivää
Asukas videoi rikastuksen ikkunasta - ei taida enää istua termi rakkauden kaupunki Pariisiin
https://www.liveleak.com/view?t=kcxFz_1596893784
Ultra-Violent Migrant Gangs Go To War With Each Other In Essonne France
Pariisissa pikkukahakka
7
<50
Vastaukset
Me hra Moktar.Guptan kanssa nauroimme tuota videota makoisasti.
Rakkaus, suvaitsevaisuus ja kansojen yhteenkuuluvuus on vallannut jo koko Ranskan maan. ;-)- Anonyymi
Näin se on, pojat on poikia aina vaan. Ymmärrän että joutuu jatkuvasti nauraa tirskauttaa .....
- Anonyymi
Pittää suvaita, koska kuuluu kultuuriin.
- Anonyymi
rakkaus on suuri
- Anonyymi
Ajatelkaa, että valkoiset kansat antavat tuon tapahtua omille mailleen!?
Eli enemmistöt äänstävät mamuttajapoliitikot valtaan? Sairasta...- Anonyymi
SDP Vihreät Keskusta KOK vasemmisto. Kristityt PS suomalaisten puolella ...
Niin kuin ennenkin
- Anonyymi
Nkerit, nuo iloiset alkuasukkaat, siellä kirmaili. Täytyy muistaa, ettää tahko pihkala opetti suomalaisetkin käyttämään pesäpallomailaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807