Miksi ette osaa laittaa roskaa roska-astiaan? Onko se jotakin hyvin alkeellista kapinaa järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan? Joka muuten elättää teidät syystä jota en itse ihan täysin ymmärrä. Tuet pois niin alkasi työ kiinnostaa.
Tekeekö köyhyys tyhmäksi?
10
95
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllä se varmaan aidostikin tyhmentää pidemmän päälle eikä asiaa depikset ym ja aina pahempi jos asuu yksin ja on syrjäytynyt. Alimpaan helvettiin vie krooniset sairaudet. Yks ilmenemismuoto ob hyvinkin tuollainen kapina. Joo kyllä, pitäisi olla kiitollinen sentään aikas hyvästä sosiaaliturvasta, mutta on paljon huonoakin. Selvästi lusmuja voinee tuistakin rokottaa.
lajijasuris - Anonyymi
Etsit varmaankin ympäristönsuojelupalstaa? Se on muualla.
- Anonyymi
Missäs niiden tyhmien vanhemmat ovat olleet?
Tienaamassa miljoonia jossain?
Lapset jäi heitteille? - Anonyymi
Taitaa olla aiheet lopussa kun kun pitää käyhyys palstalla valittaa roskista?
- Anonyymi
"Tekeekö köyhyys tyhmäksi"
Ei, vaan niin päin, että tyhmyys tekee köyhäksi. Itselläkin korkeakoulututkinto (alempi tosin) enkä päivääkä'än ole ollut työttömänä, mutta olen tyhmä enkä sen takia ole onnistunut keräämään oikein mitään itselleni. Paljon minua huonommin koulutetut elävät leveästi ja hankkivat osaketta ja mökkiä, mutta itse en saa irti mitään. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että olen vaan siinä määrin tyhmä, että elämä ei luista. - Anonyymi
Köyhyys ja tyhmyysliittyvät yhteen.
- Anonyymi
Sulla vaan vaiko?
Me muut ollaat fiksuja, siksi emme ole töissä. Tyhmä se on joka töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä. ;))))))) hiihooo... sulle!
Raha ratkaisee... AINA!
- Anonyymi
Ei köyhyys tee tyhmäksi.Tyhmyys tekee köyhäksi.
- Anonyymi
Köyhyys on seurausta kahden asian summasta. Nämä asiat ovat tyhmyys ja laiskuus. Tiedättekö ketään ahkeraa mutta tyhmää köyhää? En minäkään. Entä fiksua mutta laiskaa köyhää? En minäkään. Mutta tiedän hyvin monia jotka ovat sekä tyhmiä että laiskoja ja samalla tottakai täysin persaukisia ja köyhiä. Tyhmyys ja laiskuus on pahin mahdollinen yhdistelmä ja ajaa aina köyhyyteen.
- Anonyymi
Tunnet vain itsesi? Hiihaaa... idiootti. Mikä saa katkerasti mollaamaan muita ihmisiä? Narsismi ja ylimielisyys. Sulla kun ei ole kaveriata eikä perhettä, niin viihdyt täällä mollaamassa muita. Harmi... mene töihin ettei tarvi itseään haukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069