Mitä tekopyhää pelleilyä, maski pois välillä ja vedetään henkeä ja avustaja tulee auttamaan toimittajaa maskin roikkuessa kaulalla. Tietääkö nuo että maskit on turhia vai miksi ne noin toimii?
Hyvää asiaa maskeista ja rokotuksista muutenkin pätkässä.
https://peertube.su/videos/watch/ff3587c7-81d5-4e8f-bd17-5d0e3e7ea46a?start=9m7s
Ylen toimittaja ei tiennyt kameran käyvän.
13
<50
Vastaukset
Hieno linkki josta kumarruskiitokset!
- Anonyymi
Toimittaja on ihminen kuten sinäkin.
Kaikkia maskin käyttäjiä vituttaa käyttää maskia, ei siinä sen enempää.- Anonyymi
Niin, pitää käyttää kun käsketään, mitään muuta syytä ei sitten olekaan. Eipä toimittajalla eikä avustajalla ollut mitään pelkoa viruksesta tuossa näköjään. Tekopyhää todellakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, pitää käyttää kun käsketään, mitään muuta syytä ei sitten olekaan. Eipä toimittajalla eikä avustajalla ollut mitään pelkoa viruksesta tuossa näköjään. Tekopyhää todellakin.
Eli mitään korvauksia ei saa jos sairastun rokotteesta? Sellainen syytesuoja. Olemme siis koekaniineja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli mitään korvauksia ei saa jos sairastun rokotteesta? Sellainen syytesuoja. Olemme siis koekaniineja.
Ei saa korvauksia, mutta kärsimyksesi voivat olla helvetilliset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei saa korvauksia, mutta kärsimyksesi voivat olla helvetilliset.
Häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh?
Täh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täh?
Justiin niin. Maski päälle kylille.
- Anonyymi
Pelkkää pelleilyä ja nwo-pupettien sirkusta koko korona. Mitään uhkaa ei ole!
- Anonyymi
Sinä olet uhka, jotenka jatka tuolla linjalla, älä edes pese käsiä.
Kuollessasi teet palveluksen.
Eihän tarvitse odotella enää kauaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet uhka, jotenka jatka tuolla linjalla, älä edes pese käsiä.
Kuollessasi teet palveluksen.
Eihän tarvitse odotella enää kauaa?Pelle olet itse! Kun uskot tähän huijaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle olet itse! Kun uskot tähän huijaukseen.
Ooppa rauhassa.
Lasketaan ne kanat vasta lopussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooppa rauhassa.
Lasketaan ne kanat vasta lopussa.Monet julkisuudessa olevat ottavat heti maskin pois kun kamerat pysäytetään, ensin vakuuttelevat maski päällä maskin tarpeellisuudesta ja sitten kun kuvaus loppuu maski taskuun tai roskiin, niinkuin tuossa pätkässä sanottiin, paljon on klippejä moisesta tekopyhästä pelleilystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462