Laitoin idän säästöistäni 20 tuhatta euroa Trumpin puolesta.
JA MINÄ OLEN AINA OIKEASSA!
Onneksi ehdin lyödä vetoa Trumpin puolesta!
36
96
Vastaukset
- Anonyymi
idän säästöistäni ?
- Anonyymi
Kyllä PATALAN RISKA pystyy parempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä PATALAN RISKA pystyy parempaan.
Missähän Ritala luuraa? Ei ole USArissa näkynyt paskomassa aikoihin? Liekö edes elossa enää?
:-))
- Anonyymi
Menetit jo rahasi...
- Anonyymi
No jos sinulla on Bildenberg-sisäpiiritietoa, olet voittaja. Nämä vaalithan ratkaistaan ihan muualla kun vaaliuurnilla. Äänien hylkäämiseen on keinonsa...
- Anonyymi
Tässä lyhyt video, jossa hän puhuu säärikarvoistaan ja rakkaudestaan lapsiin, sekottaa vaimonsa ja sisarensa ja kertoo olevansa Joen aviomies, ja uskoo olevansa menossa senaattiin ja vastapuolensa nimen olevan George. Jne: https://www.youtube.com/watch?v=YzTCkQ1dCWQ
Vain kolme minuuttia. Kannattaa katsoa. Trump on esittänyt sitä viime päivien puhujamatkoillaan ulkoilmassa suurilta näytöiltä, ja se on myös hänen youtube-kanavallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä lyhyt video, jossa hän puhuu säärikarvoistaan ja rakkaudestaan lapsiin, sekottaa vaimonsa ja sisarensa ja kertoo olevansa Joen aviomies, ja uskoo olevansa menossa senaattiin ja vastapuolensa nimen olevan George. Jne: https://www.youtube.com/watch?v=YzTCkQ1dCWQ
Vain kolme minuuttia. Kannattaa katsoa. Trump on esittänyt sitä viime päivien puhujamatkoillaan ulkoilmassa suurilta näytöiltä, ja se on myös hänen youtube-kanavallaan.Tämäkin kannattaa katsoa. Copy-pastea linkki selaimen osoitekenttään.
twitter.com/Biden_Army/status/1323343229702516736 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin kannattaa katsoa. Copy-pastea linkki selaimen osoitekenttään.
twitter.com/Biden_Army/status/1323343229702516736Ei ihme, että sen E-p-s-t-e-i-n-i-n kanssa kaveerasi. Yök!
- Anonyymi
Taitaa aloittaja olla yhtä hyvä sijoittaja kuin itse Donald Trump...
Rahat menivät Kankkulan kaivoon... - Anonyymi
Itse laitoin jo kesällä Trumpin puolesta tonnin vedon vajaan 3:en kertoimella.
- Anonyymi
Missä on lähin vedonlyöntiluiukku tai nettipalvelu, jossa voi lyödä vetoa Trumpin voiton puolesta?
Olen ihan varma, että Trumpin voittotulos ratkeaa helpolla ja selvällä pesäerolla Bideniin. - Anonyymi
Oletko Paavo Väyrynen?
- Anonyymi
Trump on ylivoimaisessa johdossa!!!!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/07e63b29-231e-43f0-abe5-28c1e74d201b- Anonyymi
Ylivoimaisessa johdossa, kun yhtäkään ääntä ei ole vielä laskettu. Taidat nähdä 😴?
- Anonyymi
Hulluutta on monenlaista, mutta että oikein järjettömän hulluuden kannattajiakin pisaa, se on jo todellista mielipuolisuutta.
- Anonyymi
40 tonnia vetoa Trump voittaa
- Anonyymi
Olen saanut 5 naista lupaamaan antamaan tussua minulle, jos Trump voittaa.
En kyllä osaa sanoa kannattavatko Bidenia...
t: Kaunis-Repa- Anonyymi
Olisimpa minäkin älynnyt tuon keinon saada tuheroa! Nyt on myöhäistä!
- Anonyymi
Minä saan kolmelta naiselta tussua jos Trump voittaa ja kolmelta jos Biden voittaa. Win-win tilanne siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan kolmelta naiselta tussua jos Trump voittaa ja kolmelta jos Biden voittaa. Win-win tilanne siis.
Mutta saat vain kolmelta...
- Anonyymi
Nyt taitaa olla aloittajan kuvitteellinen 20 donan panostus vaarassa. Onneksi mielikuvitusrahan häviäminen ei kirpaise niin pahasti.
- Anonyymi
Muistutetaan asiasta...
- Anonyymi
Joko ootte rahanne Trumpin puolesta laittaneet rasvanneet sen viimeisen köyden koska muuta vaihtoehtoa teillä ei ole.
- Anonyymi
heh
- Anonyymi
"löi 275 000 euroa vetoa Joe Bidenin voiton puolesta". Ja on myös esittää kuittivedosta.
Someuhoojalla on vain uhonsa vedonlyönnistä ja unelma murskana.- Anonyymi
Jotkut uskaltaa lyödä vetoa oikeasti. Ja sit on kelakorvauksilla olevat someuhoojat.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1a355472-4ef3-4f51-b29d-9511333ec8c9
- Anonyymi
Someuhoojat asialla tosiaan. Nyt vedonlyöntikuitteja näytille nettiin...
- Anonyymi
Nämä ovat näitä jotka nauravat koko matkan pankkiin...
... eikäku mitä hittoa? Väärä hevonen vetääkin loppusuoralla ohitse!!!- Anonyymi
Ja sitten alkaa armoton pillitys kun väärä hevonen voitti kisan.
- Anonyymi
Persut eivät osaa näköjään edes vedonlyönnin taitoa. Buah hah hah!
- Anonyymi
Sportsbet alkoi jo maksamaan Bidenin puolesta vetoa lyöneille rahoja eli ovat niin varmoja asiasta.
Joku teki tiliä Ison Britannian suunnasta kunhan hänen vedonvälittäjänsä alkaa maksamaan:
https://edition.cnn.com/2020/11/02/business/us-presidential-election-million-pound-bet/index.html - Anonyymi
Kun jopa Fox news sanoo että Biden voitti niin voit vilkuttaa kuvitteellisen vedonlyöntisi voitoille hyvästit.
Palstalla on anonyymin reppanan helppo retostella olemattomilla rahoilla ja mukarohkeilla tempauksilla joita ei tapahtunut. Oikeasti rempaisija onkin peräkammarin poika jonka unelmissa on seuraavalla työmarkkinatuella velanmaksun jälkeen ostettu kaljakassi.- Anonyymi
Ininää ja itkeskelyä kuuluu kaukaa mutta viestit eivät jää keskusteluun? Nyt on 3 poistettua viestiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ininää ja itkeskelyä kuuluu kaukaa mutta viestit eivät jää keskusteluun? Nyt on 3 poistettua viestiä.
Eli siis SPIIK NAU OR FOREVÖ HOULD JOOR PIIS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis SPIIK NAU OR FOREVÖ HOULD JOOR PIIS!
Löytyykö vielä vedonlyöjiä vai myönnättekö jo että Trumpissa veikkasitte väärää hevosta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262316Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee232006Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051414- 761259
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351126Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71038- 641006
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10914- 102857
Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.69850