Onneksi ehdin lyödä vetoa Trumpin puolesta!

Laitoin idän säästöistäni 20 tuhatta euroa Trumpin puolesta.


JA MINÄ OLEN AINA OIKEASSA!

36

72

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      idän säästöistäni ?

      • Anonyymi

        Kyllä PATALAN RISKA pystyy parempaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä PATALAN RISKA pystyy parempaan.

        Missähän Ritala luuraa? Ei ole USArissa näkynyt paskomassa aikoihin? Liekö edes elossa enää?
        :-))


    • Anonyymi

      Menetit jo rahasi...

    • Anonyymi

      No jos sinulla on Bildenberg-sisäpiiritietoa, olet voittaja. Nämä vaalithan ratkaistaan ihan muualla kun vaaliuurnilla. Äänien hylkäämiseen on keinonsa...

      • Anonyymi

        Tässä lyhyt video, jossa hän puhuu säärikarvoistaan ja rakkaudestaan lapsiin, sekottaa vaimonsa ja sisarensa ja kertoo olevansa Joen aviomies, ja uskoo olevansa menossa senaattiin ja vastapuolensa nimen olevan George. Jne: https://www.youtube.com/watch?v=YzTCkQ1dCWQ

        Vain kolme minuuttia. Kannattaa katsoa. Trump on esittänyt sitä viime päivien puhujamatkoillaan ulkoilmassa suurilta näytöiltä, ja se on myös hänen youtube-kanavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lyhyt video, jossa hän puhuu säärikarvoistaan ja rakkaudestaan lapsiin, sekottaa vaimonsa ja sisarensa ja kertoo olevansa Joen aviomies, ja uskoo olevansa menossa senaattiin ja vastapuolensa nimen olevan George. Jne: https://www.youtube.com/watch?v=YzTCkQ1dCWQ

        Vain kolme minuuttia. Kannattaa katsoa. Trump on esittänyt sitä viime päivien puhujamatkoillaan ulkoilmassa suurilta näytöiltä, ja se on myös hänen youtube-kanavallaan.

        Tämäkin kannattaa katsoa. Copy-pastea linkki selaimen osoitekenttään.

        twitter.com/Biden_Army/status/1323343229702516736


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin kannattaa katsoa. Copy-pastea linkki selaimen osoitekenttään.

        twitter.com/Biden_Army/status/1323343229702516736

        Ei ihme, että sen E-p-s-t-e-i-n-i-n kanssa kaveerasi. Yök!


    • Anonyymi

      Taitaa aloittaja olla yhtä hyvä sijoittaja kuin itse Donald Trump...

      Rahat menivät Kankkulan kaivoon...

    • Anonyymi

      Itse laitoin jo kesällä Trumpin puolesta tonnin vedon vajaan 3:en kertoimella.

    • Anonyymi

      Missä on lähin vedonlyöntiluiukku tai nettipalvelu, jossa voi lyödä vetoa Trumpin voiton puolesta?

      Olen ihan varma, että Trumpin voittotulos ratkeaa helpolla ja selvällä pesäerolla Bideniin.

    • Anonyymi

      Oletko Paavo Väyrynen?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ylivoimaisessa johdossa, kun yhtäkään ääntä ei ole vielä laskettu. Taidat nähdä 😴?


    • Anonyymi

      Hulluutta on monenlaista, mutta että oikein järjettömän hulluuden kannattajiakin pisaa, se on jo todellista mielipuolisuutta.

    • Anonyymi

      40 tonnia vetoa Trump voittaa

    • Anonyymi

      Olen saanut 5 naista lupaamaan antamaan tussua minulle, jos Trump voittaa.

      En kyllä osaa sanoa kannattavatko Bidenia...

      t: Kaunis-Repa

      • Anonyymi

        Olisimpa minäkin älynnyt tuon keinon saada tuheroa! Nyt on myöhäistä!


      • Anonyymi

        Minä saan kolmelta naiselta tussua jos Trump voittaa ja kolmelta jos Biden voittaa. Win-win tilanne siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan kolmelta naiselta tussua jos Trump voittaa ja kolmelta jos Biden voittaa. Win-win tilanne siis.

        Mutta saat vain kolmelta...


    • Anonyymi

      Nyt taitaa olla aloittajan kuvitteellinen 20 donan panostus vaarassa. Onneksi mielikuvitusrahan häviäminen ei kirpaise niin pahasti.

      • Anonyymi

        Muistutetaan asiasta...


    • Anonyymi

      Joko ootte rahanne Trumpin puolesta laittaneet rasvanneet sen viimeisen köyden koska muuta vaihtoehtoa teillä ei ole.

    • Anonyymi

      heh

    • Anonyymi

      "löi 275 000 euroa vetoa Joe Bidenin voiton puolesta". Ja on myös esittää kuittivedosta.
      Someuhoojalla on vain uhonsa vedonlyönnistä ja unelma murskana.

    • Anonyymi

      Someuhoojat asialla tosiaan. Nyt vedonlyöntikuitteja näytille nettiin...

    • Anonyymi

      Nämä ovat näitä jotka nauravat koko matkan pankkiin...

      ... eikäku mitä hittoa? Väärä hevonen vetääkin loppusuoralla ohitse!!!

      • Anonyymi

        Ja sitten alkaa armoton pillitys kun väärä hevonen voitti kisan.


    • Anonyymi

      Persut eivät osaa näköjään edes vedonlyönnin taitoa. Buah hah hah!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun jopa Fox news sanoo että Biden voitti niin voit vilkuttaa kuvitteellisen vedonlyöntisi voitoille hyvästit.

      Palstalla on anonyymin reppanan helppo retostella olemattomilla rahoilla ja mukarohkeilla tempauksilla joita ei tapahtunut. Oikeasti rempaisija onkin peräkammarin poika jonka unelmissa on seuraavalla työmarkkinatuella velanmaksun jälkeen ostettu kaljakassi.

      • Anonyymi

        Ininää ja itkeskelyä kuuluu kaukaa mutta viestit eivät jää keskusteluun? Nyt on 3 poistettua viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ininää ja itkeskelyä kuuluu kaukaa mutta viestit eivät jää keskusteluun? Nyt on 3 poistettua viestiä.

        Eli siis SPIIK NAU OR FOREVÖ HOULD JOOR PIIS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis SPIIK NAU OR FOREVÖ HOULD JOOR PIIS!

        Löytyykö vielä vedonlyöjiä vai myönnättekö jo että Trumpissa veikkasitte väärää hevosta?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe