Mieheni pitkämatkalaiset työkaverit asuvat meillä viikolla. Työnantaja maksaa majoituksen ja ruokailun.
Asumme Järvenpäässä.
Meillä on majoitettuna 2 miestä toinen on Oulusta ja toìnen Jyväskylästä osa heistä on parakki majoituksessa sauna lämpiää joka ilta ja usein olen miesten kanssa saunassa yhtä aikaa.
Olen ollut vähän yli 2.5 vuotta myös miesten kimppanainen viikolla niin kimpassa kuin myös miesten huoneissa kaksistaan. Tekevät viikolla perjantain sisään tulevat sunnuntai iltana ja heti haluavat sijais vaimoa ja torstaina käyvät saunassa ja panevat kanssani ja munien pesun jälkeen lähtevät vaimojensa tykö tullakseen meille jälleen sunnuntai iltana. Itse olen vallan kotona hoitaen kolmea "miestäni".
Mieheni pitkämatkalaiset työkaverit!
9
1555
Vastaukset
- Anonyymi
Onko huoneita vapaana , voisin tulla asumaan ja naimaan
- Anonyymi
On meillä yksi iso huone vapaana jossa leikitään kimppa leikkejä sänky on 240×210 mahtuu hyvin. Olen kyllä päivisin yksin iltaisin olen vähän kiireinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meillä yksi iso huone vapaana jossa leikitään kimppa leikkejä sänky on 240×210 mahtuu hyvin. Olen kyllä päivisin yksin iltaisin olen vähän kiireinen.
Milloin voisi tulla kylään s.posti ; kik ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopiiko tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sopiiko tänään
Kuka olet?
- Anonyymi
Jos haluat seuraa, niin tulisin mielellään kylään.
T: Jaakko Wau! Upea järjestely. Liikun itsekin 2-3 krt/vk järvenpäässä. Mahtuisiko vielä mukaan?
- Anonyymi
Moi 38 ikä mies uusimassa harrasta kamppa juutu saa yhteyttä mua 0407578477
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2485509Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,604809Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk183636Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2923353Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223310Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823219- 782924
- 732161
- 312043
- 902026