Eilen tuli Kova laki, Erikoisyksikkö kanavalta Frii ma 2.11.2020 klo 22:00. Kausi 15, osa 13.
Jos näit kerro miten kävi? Mikä oli poikaystävän rooli?
Voinko nähdä eilisen ohjelman mistä?
Kova laki: Erikoisyksikkö
16
74
Vastaukset 16
- Anonyymi
Olikos montakin foorumia auki ja nyt lipsahti väärälle välilehdelle?
- Anonyymi
Ällö tapaus tämä Jormalainen
Suunniteltu homma. Etsin satunnaista katsojaa.
Ei kaikki jotka katsoivat seuraa KovaLaki foorumia.- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Ei kaikki jotka katsoivat seuraa KovaLaki foorumia.Ööhöhöö
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Ei kaikki jotka katsoivat seuraa KovaLaki foorumia.Law&Order...Criminal Intent (rikollinen mieli) on parempi.
Ihan kejuttaa, kun jatkuvasti uusivat SVU (erikoisyksikköä. Anonyymi kirjoitti:
Law&Order...Criminal Intent (rikollinen mieli) on parempi.
Ihan kejuttaa, kun jatkuvasti uusivat SVU (erikoisyksikköä.Näin se on. Tuli vaan vilkaistua ja jäin miettimään poikaystävän roolia.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Mutta sen rooli joukkoraiskauksessa. Oliko se houkutuslintu uhrin hankkimisessa?
Erikoisyksikköä (SVU) tulee usealta kanavalla...tiedä vaikka maksukanavilta.
Olen siihen kyllästynyt, perus Kova Laki ja Criminal Intent on enemmän mieleeni. - Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Mutta sen rooli joukkoraiskauksessa. Oliko se houkutuslintu uhrin hankkimisessa?
Just noin. Mutta ei tietoisesti, johdettiin harhaan.
Anonyymi kirjoitti:
Just noin. Mutta ei tietoisesti, johdettiin harhaan.
Kuka sitten tuomittiin?
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Kuka sitten tuomittiin?
Tietty se, joka johdettiin harhaan. Eli kenet lavastettiin syylliseksi. Siis houkutuslintu.
- Anonyymi
Google auttaa mutta sen käyttäminen vaatii edistyksellistä osaamista, mikä useimmilta puuttuu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534