Eristysleirille?

Anonyymi

Tuolla Valtamedian sivulla oli juttu suuresta resetistä ja linkki johti tekstin tuotossivustolle. Siellä oli juttua, miten Kanadassa suunnittelivat tai suunniitellaan suurta resettiä, jossa velat annetaan anteeksi kaikille. No, mitäpä jos ja kun kaikilla ei ole velkaa? Kaikkia edellytettäisiin osallistumaan velan anteeksi antoon ja siihen kuuluisi coronarrokotteen ottaminen. Jos ei siihen suostu, niin takavarikoivat sellaisten omaisuudet ja vievät leirille eristyksiin. Tuskin leirillä kummempaa terveydenhuoltoa on - kuin taas tarjonta coronapiikistä ja sitä kautta tarjolla exit ja ulos. Maailma näyttää olevan loppusuoralla.

24

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ......Anteeksi, en tajunnut että tarkoitat sivustoa Valtamamedia, et valtamediaa yleensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ......Anteeksi, en tajunnut että tarkoitat sivustoa Valtamamedia, et valtamediaa yleensä.

        Olen hyvin onnellisessa asemassa koska minua ei voida velkojen anteeksiannosta kiristämällä ottamaan rokotteita.
        Olen velaton.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Olen hyvin onnellisessa asemassa koska minua ei voida velkojen anteeksiannosta kiristämällä ottamaan rokotteita.
        Olen velaton.

        Nyt kannattaa olla velaton, vaimo puhuu usein, että olisi mukava omistaa jotain, osake, tai talo, että olisi jotain ansaitsemillen rahoille vastinetta. Olen sanonut, että en halua ottaa enään koskaan euroakaan velkaa, en autoon, en omistusasuntoon. Olemme yhden talon aikoinaan ostanut ja melkein sen maksoinkin kokonaan mutta sain sen myytyä ja päätin, että vuokralla on paljon helpompi asua. Helpompi muuttaa poiskin jos ei paikka miellytä.

        Tuo pastori kertoi että tuo suunnitelma on vuotanut ja Kanadan pääministeri Trudeau näyttäisi olevan asian pääarkkitehti ja kertoi myös että tämä suunnitelma kattaa kaikki maailman maat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa olla velaton, vaimo puhuu usein, että olisi mukava omistaa jotain, osake, tai talo, että olisi jotain ansaitsemillen rahoille vastinetta. Olen sanonut, että en halua ottaa enään koskaan euroakaan velkaa, en autoon, en omistusasuntoon. Olemme yhden talon aikoinaan ostanut ja melkein sen maksoinkin kokonaan mutta sain sen myytyä ja päätin, että vuokralla on paljon helpompi asua. Helpompi muuttaa poiskin jos ei paikka miellytä.

        Tuo pastori kertoi että tuo suunnitelma on vuotanut ja Kanadan pääministeri Trudeau näyttäisi olevan asian pääarkkitehti ja kertoi myös että tämä suunnitelma kattaa kaikki maailman maat.

        Onks tää taas joku NESARA uusissa vaatteissa?

        NESARA salkkua ei saatu avattua 20 vuotta sitten vaikka sitä koitettiin monta kertaa.


      • Anonyymi

        Ai se on tämä kaikentietäjäsivusto joka kertoi myös siitä Dr Steve P.:stä jota ei vieläkään ole Trump kutsunut jymytodistajaksi oikeuteen.

        Miksei laitetakaan rokotekieltäytyjiä kahleilla ja giljotiinilla varustettuihin junanvanuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa olla velaton, vaimo puhuu usein, että olisi mukava omistaa jotain, osake, tai talo, että olisi jotain ansaitsemillen rahoille vastinetta. Olen sanonut, että en halua ottaa enään koskaan euroakaan velkaa, en autoon, en omistusasuntoon. Olemme yhden talon aikoinaan ostanut ja melkein sen maksoinkin kokonaan mutta sain sen myytyä ja päätin, että vuokralla on paljon helpompi asua. Helpompi muuttaa poiskin jos ei paikka miellytä.

        Tuo pastori kertoi että tuo suunnitelma on vuotanut ja Kanadan pääministeri Trudeau näyttäisi olevan asian pääarkkitehti ja kertoi myös että tämä suunnitelma kattaa kaikki maailman maat.

        Kanadan pääministerihän se koko maailman asioista päättääkin.


      • Anonyymi

        Pastori Chrissillä on hassut lavasteet.


    • Anonyymi

      Suomessa on rokotettu lapsia vuosikymmeniä, eikä asiasta mitään kamppanjaa ole järjestetty, onhan asia kaikille tuttu. Nyt lyhyen ajan sisällä olen huomannut ainakin kolme mainosta eri viestivälineissä rokottamisen hyödyistä noin yleisesti. Miten pitikään sattua, meitä valmistellaan koronarokotteen ottamiseen.

      Itse en ota koronarokotetta oli se vapaaehtoinen tai pakollinen.

      • Anonyymi

        Mainostelu ei liity koronaan mitenkään, vaan aiempaan vanhempien perseilyyn jossa jotain facebook sivua katsottuaan ovat uskoneet että rokotteet on vaarallisia.

        Ja siitä on seurannut mm. tuhkarokon lisääntyminen.


    • Anonyymi

      Eristysleirille tai eristyskeskuksiin veisivät kaikki, jotka eivät tottelisi tyranniaa. Siinä näyttäisi olevan yksi ehto: tietynlainen koronarokote ja siitä varmennetieto. Omaisuuden ryöstäisivät kaikilta, jotka eivät tuohon menoon suostuisi. Vapauden myöskin pyrkisivät viemään. Peräti ensi vuodelle ovat tuota suunnitelleet. Onko porukka varautunut tuon valtavan riiston varalta?

      • Anonyymi

        Sinäkö muka uskot tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö muka uskot tuon?

        Uskonko minä, että nyt on menossa koronanenätesti pitkällä tikulla ja myös valtava yhden taudin seuranta maailmalla. Eristykset ja uudenlainen rna-rokotekehittely, jota ei mahdollinen taustatyöntekijä/esittelijä itsekään ole heti valmiita ottamaan. Näkeekö kaikki muut samaa "unta"? Toivoisinkin, ettei tuollaisia olisi. On kyllä pitkävetinen raskas "uni".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonko minä, että nyt on menossa koronanenätesti pitkällä tikulla ja myös valtava yhden taudin seuranta maailmalla. Eristykset ja uudenlainen rna-rokotekehittely, jota ei mahdollinen taustatyöntekijä/esittelijä itsekään ole heti valmiita ottamaan. Näkeekö kaikki muut samaa "unta"? Toivoisinkin, ettei tuollaisia olisi. On kyllä pitkävetinen raskas "uni".

        Kun rokote saadaan maahamme niin se annetaan ensimmäisenä kansanedustajillemme.

        Kyselytunnilla se annetaan kaikille jota saa koko kansa seurata.
        Kieltäytyneet edustajat saavat porttikiellon koko taloon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun rokote saadaan maahamme niin se annetaan ensimmäisenä kansanedustajillemme.

        Kyselytunnilla se annetaan kaikille jota saa koko kansa seurata.
        Kieltäytyneet edustajat saavat porttikiellon koko taloon.

        Kansanedustajat ja muut puoluepamput on rokotettu jo Sputnik-V:llä, sillä toimivalla versiolla siitä.


    • Anonyymi

      Onnitteluni, tuon typerämpää juttua täällä ei ole vielä näkynytkää!
      Luultavasti suurin osa kirjoittajista on trolleja, ei kai montakaan noin typerää ihmistä voi maailmassa olla, että moista uskoisi.

    • Anonyymi

      Reset - uusi lisä salaliittoteoriasanakirjaan!

      • Anonyymi

        USA:ssa spekuloitiin jossain vaiheessa FEMA -leireistä.


    • Anonyymi

      Loppu vuotta kohden vauhti lisääntyy. Tuossa nollaus-ohjelmassa on esimerkiksi ensi helmikuu massiivista tautivyöryä ja sairaalajaksoa monelle sekä ilmeisesti sairaalapaikat olisivat jopa täysiä ja kuolemia paljon. Ensi kesänä puolestaan armeija kadulla? Siinä vaiheessa ei pääse kauppohin helposti.

    • Anonyymi

      Joko olet miettinyt mitä otat mukaan kun dösä tulee hakemaan leirille?

      • Anonyymi

        Ei mikään dösä vaan se perinteinen kahleilla ja giljotiinilla varustettu junanvaunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään dösä vaan se perinteinen kahleilla ja giljotiinilla varustettu junanvaunu.

        Mulla tulee kämpän eteen vain tie; miks sulla tulee rautatie?

        Eiks ollu varaa kämppään kauempana radoista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tulee kämpän eteen vain tie; miks sulla tulee rautatie?

        Eiks ollu varaa kämppään kauempana radoista?

        Eihän USA:n FEMA- leirejä ole turhan takia rakennettu?
        Niitähän taitaa olla lähemmäs sata ja niihin mahtuu satoja tuhansia ihmisiä?

        Jotain tässä odotellaan.......


      • Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

        Eihän USA:n FEMA- leirejä ole turhan takia rakennettu?
        Niitähän taitaa olla lähemmäs sata ja niihin mahtuu satoja tuhansia ihmisiä?

        Jotain tässä odotellaan.......

        Eikös sinne ole väkeä viety joka vuosi 2008 jälkeen kahdesti vuodessa. Ainakin niin on tällä palstalla vakuutettu.

        Uskoisin että ovat jo täysiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe