Nyt pyydetään kaikkia Kristittyjä rukoilemaan jokainen päivä klo12 Suomen koronatilanteen vuoksi. Samanlainen rukousvartio oli Suomessa talvisodan aikana. Silloin kaikki jotka ei ollut sodassa ja presidentti Kyösti Kallio rukoilivat Suomen puolesta ja pieni Suomi pysäytti suurvallan hyökkäyksen.
Rukousvartio
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuoko useampi rukous paremman vasteen so. herääkö Jumala, tuo kaikkitietävä, kun kajautatte oikein yhteisrukouksen taivaisiin?
- Anonyymi
Jag ber naturligvist. Det är säkert.
- Anonyymi
Ei siitä mitään apua ole mutta ei sinänsä haittaakaan, kunhan muistatte että jumala ei pese käsiänne, eikä pidä turvavälejä puolestanne.
(30 000 tartuntaa jäljitetty Trumpin vaalitilaisuuksiin) - Anonyymi
Minä luotan tutkijoihin jotka kehittävät rokotetta. Mm. Suomessa kehitetään sumuterokotetta, joka näyttäisi olevan tehokkaampi kuin pistos. Lihakseen pistettävä rokote voi lieventää sairautta mutta ei ehkä anna immuniteettia.
Suihkerokote on hiirikokeissa osoittautunut tehokkaaksi estämään tartuntaa. Se saa ihmisessä aikaan vasta-aineen, joka suojaa limakalvoja viruksen tarttumiselta.
Usassakin on pari tutkimusta yliopistoissa sumuterokotteen kehittämiseksi. Valitettavasti testaamiseen kuluu vielä aikaa ja rahaa, raha voi osoittautua ongelmaksi Suomessa, kun tutkimuksissa päästään kolmanteen vaiheeseen, jolloin tarvitaan runsaasti, ehkä kymmeniätuhansia, vapaaehtoisia koehenkilöitä.
Tiede tämänkin ongelman lopulta ratkaisee, ei mikään jumala.- Anonyymi
Odotellaan milloin se tiede ratkaisee kaiken saastumisen ongelman, se ei ehkä rokotteella ratkea.
Anonyymi kirjoitti:
Odotellaan milloin se tiede ratkaisee kaiken saastumisen ongelman, se ei ehkä rokotteella ratkea.
Rukous on yhtä tyhjän kanssa.
Rukous vaikuttaa vain tuottamalla rukoilijalle hyvän mielen, ihan samoin kuin runkkari saa hyvän olon tumputtaessaan.
Rukous muuten halventaa taikauskoisen epäjumalaa, koska rukoilija yrittää rukoillessaan muuttaa epäjumalan jo ennalta näkemää tulosta.- Anonyymi
Ja hyvä mieli vahvistaa immuniteettia.:)
- Anonyymi
Joku Esi-isiemme loitsu vihollusen torjumiseksi olisi parempi. Yrjö Kallinenkin luki loitsuja idän suuntaan kun talvisota syttyi ja Suomea ei miehitetty.
- Anonyymi
Tartteeko olla kristitty jos rukoilee ? Onpahan tullut sekä rukoiltua ja kiitettyä vaikken kuulu kirkkoon :)
Tällaista samankaltaista rukousvartiota muistaakseni järkkäiltin kun uudesta avioliittolaista äänestettiin. Tulosta ei syntynyt. Jumala ei kuunnellut vai uskovat eivät vaivautuneet?
- Anonyymi
Mikäs siinä. Koronassa ei tosin ole mitään maagista, mihin kasvomaski, käsien pessu, käsidesi ja riittävän etäisyyden pitäminen ei tepsisi. Vastaus tämänkin ongelman käsittelyyn ja ratkaisuun on jo ihmisten korvien välissä.
- Anonyymi
Onhan noita saarnaajia ja parantajia ollut iät ja ajat lahkoissa, vaivat ovat parantuneet pienellä otsastatyrkkäyksellä.
- Anonyymi
Varmaan ne koronaan kuolleet 70 munkkiakin rukoilivat Venäjällä.
- Anonyymi
Heh. Vai että ihan rukousvartio. Jopas nyt vitsin heitit. Ja sen pitäminen loppuu sitten kun rokote on valmis. Olkoot että tällä palstalla on ilkuttu sille että koronaan ei ole vieläkään keksitty rokotetta. Että näin todistetaan kuinka tieteestä ei ole mihinkään.
Ynnä samaan aikaan Laura Huhtasaari uhoaa EU:ssa että korona ei ole vaarallinen Euroopalle. Näin siksi että Eurooppa on kristitty maanosa ja kuinka sitä kautta jumala pitää huolen siitä, että maanosaa ei tule pelätä koronaa. Ei tainnut muistaakseni ihan rukouksilla tuo homma täyttyä mutta ihan hyvä ajatus. Kyllä Korona on totta ja toistaiseksi me suomessa olemme selvinneet todellla hyvin.
- Anonyymi
Jumala salli koronan päästä ihmisten ilmoille Wuhanilaisesta labrasta. Eli näin uskovana näen, että tapahtukoon Jumalan tahto tässä asiassa. Vitsauksien kun kuitenkin oli ihan pakko tulla, koska maailma on yhä menossa kovaa vauhtia kohti tuomiotaan kuten USA:n vaalitaistelustakin nähdään. Some jakoi ihmiset kahteen toisiaan vihaavaan osaan, mikä on siirtynyt politiikkaan, myös Suonen eduskuntaankin jo. Lisäksi se mitä Suomessa reaalisesti tapahtuu kodeissa, kouluissa, työpaikoilla, turuilla ja toreilla on yhtä paholaista kärsimystä ihmisten parissa, niin maailmalla tässä muodossa ei ole moraalista oikeutta olla olemassa.
Jos haluaa rukoilla, niin rukoillaan, että tämä korona ja tulevat vitsaukset saavat mahdollisimman monen tekemään parannuksen ja havahtumaan missä jamassa ihmiskuntana olemme. Ihmiset ovat nyt puuduttavassa unessa, mikä saa heidät raivoihinsa ja tästä kuolonunesta heräämistä voimme rukoilla. Jumala auttakoon. Amen- Anonyymi
Jumala salli myös nuorten ja lapsien sairastua koronaan. Myös hartaat uskovaiset ja jumalan palvelijat ovat sairastuneet. Jumalan tahto?
- Anonyymi
Kyllä se oli pakkanen, joka ukrainalaiset pysäytti kesävaatteissa.
T34 1,5v kuluttua olisi jyrännyt pakkasesta ja lumesta huolimatta. - Anonyymi
Rukoilu ei auta jeesustelijoiden heikentämää kansaa vaan yksilön immuniteetti.
- Anonyymi
> Nyt pyydetään kaikkia Kristittyjä rukoilemaan jokainen päivä klo12 Suomen koronatilanteen vuoksi.
Rukoilen, että suomalaiset näkevät koronan olevan normiflunssan tasoinen, eikä ole mitään syytä fasistisiin rajoituksiin ja totalitarismiin.Usko on hulluutta.
Olen nähnyt läheltä.
Itse olin keväällä sairas neljä viikkoa, mutta nyt viikossa olo on parempi. Tosin pari päivää sitten ajattelin, että kohta kuolen. Henki ei kulkenut.- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Usko on hulluutta.
Olen nähnyt läheltä.
Itse olin keväällä sairas neljä viikkoa, mutta nyt viikossa olo on parempi. Tosin pari päivää sitten ajattelin, että kohta kuolen. Henki ei kulkenut.Hait vain huomiota itseIIesi.
Anonyymi kirjoitti:
Hait vain huomiota itseIIesi.
Ja että jos minulla on ollut illalla kuumetta niin aamulla olen ollut terve.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Kukapa vaIheisiisi enää uskoo.
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa vaIheisiisi enää uskoo.
Sinä uskoisit, jos kirjoittaisin puuta heinää.
- Anonyymi
torre13 kirjoitti:
Niinhän sinä väitit, mutta ei ollut mitään kuumetta.
- Anonyymi
Kyllä pelkästään ateistiministeri Väinö Tannerin ponnistuksilla oli suurempi merkitys kuin loitsuiilla.
- Anonyymi
Ei siitä rukoilemisesta mitään haittaakaan ole, ja kun täällä puhutaan ihmisten ansiota rokotuksen, hygienian ja suojauksen suhteen unohdetaan, että Jumala on kaikessa ja kaikkialla ja vaikuttaa ihmisen tahdon ja tekemisen. Joten kenenkähän käsissä tämä koronasta selviäminen loppupeleissä oikeasti on. Joten kannattaa rukoilla.
- Anonyymi
Jumalalla on vaikutusta itsesuggestion ja joskus massapsykoosin aiheuttajana. Silloinkin kaikki mekanismit tapahtuu uskin aivoissa.
Muutoinpa jumalalla ei ole paikkaa tai toimintavaltuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla on vaikutusta itsesuggestion ja joskus massapsykoosin aiheuttajana. Silloinkin kaikki mekanismit tapahtuu uskin aivoissa.
Muutoinpa jumalalla ei ole paikkaa tai toimintavaltuuksia.Useinhan asioiden merkityksen ja yhteyden huomaa vasta jälkeenpäin. Tuskinpa näitä luonnonkatastofejakaan kukaan osaa etukäteen aivoissaan suggeroida.
- Anonyymi
Onhan nyt huomattavasti pahempi jo tilanne kuin keväällä, ja tarnutta samaa sarjaa tulee jatkuvasti, mutta, kirkko ei siihen voi vaikuttaa millään tavoin...
- Anonyymi
Jumalalla ei ollut sodissamme mitään merkitystä vaan suomalaisen sotilaan urheudella. Talvisodassa apuna oli pakkanen ja jatkosodan loppuvaiheessa luftvaffe.
- Anonyymi
Kukahan ne säät ja ilmat säätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtalo koska säätä ei voi ennustaa pitkällä juoksulla, voittajasta tulee häviäjä poikkeus säässä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs Stuka-syöksypommittajien avun?
- Anonyymi
Jumala on kurittanut Suomalaisia iät ajat esim sodilla, vainokausilla ja nälkävuosilla. Nyt on maksettu jotain karmaa riittävästi joten parempia aikoja odotellessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511