Olen kovasti pöyristynyt Porin kaupunkin toimista, terveys viraston toimista.
Terveyskeskukseen on tuotu paljon fooliopusseja joihin kuolevat koronasairaat suljetaan ja mikä karmeinta Maantiekadun varteen on naapurisairaanhoitajan mukaan jo kaivettu suuri kuoppa vihreällä kaivinkoneella johon nämä tulevat vainajat joukkohaudataan.
Miksi heitä ei voi haudata oikealle hautausmaalle käppärään!
Pori valmistautuu koronakuolemiin
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Apteekisa mummot jutusteli jotta kuoppa tehtiin loppusijotuskohteeks,
päihdeklinikka lopetaan säästösyistä ja asiakkaat laitetaan sinne monttuun, eihän niitä heitteillekään voi jättää, tulis vielä nälkä ja vilu, osalle varmasti itkukin ja pissat housuun. - Anonyymi
Valettahan se koko virusjuttu on https://www.youtube.com/watch?v=EpN3gDk3kk4&fbclid=IwAR1Vr3wN_f0ahEmH7V0rwNxwg5TvKc4FCqkyUzKmezQ9cT5_rgf5lWx4APo
Virusten alku ja juuri.
Ei kannata uskoa valheita.- Anonyymi
Ei ollut täysjärkisen ihmisen salaliittoteoria.
Eihän tommosta usko Suomessa kuin äärioikeistolaiseksi hurahtaneet.
Trumppilaiset Usassa tuollaista levittävät joita on maassa paljonkin.
Tuli mieleen tämän monen porilaisenkin äänestämän Laura Huhtasaaren kirjoitus, jossa hän kertoi (vakavissaan?) uskovansa, että Ronald Trump on Jumalan lähettämä edustajansa maan päällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut täysjärkisen ihmisen salaliittoteoria.
Eihän tommosta usko Suomessa kuin äärioikeistolaiseksi hurahtaneet.
Trumppilaiset Usassa tuollaista levittävät joita on maassa paljonkin.
Tuli mieleen tämän monen porilaisenkin äänestämän Laura Huhtasaaren kirjoitus, jossa hän kertoi (vakavissaan?) uskovansa, että Ronald Trump on Jumalan lähettämä edustajansa maan päällä.Eikö hän sitten ole?
- Anonyymi
Epäilen, että Laura on kopioinut tämän kommentin jostakin.
- Anonyymi
Jos naapurissasi asuu sairaanhoitaja niin aja se helvettiin.
Ne valehtelevat pillerivarkaat kauppaavat kaduilla työpaikalta varastamiaan nappeja.
Ei kannata päästää lähipiiriin asumaan näitä kuvatuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naapurissasi asuu sairaanhoitaja niin aja se helvettiin.
Ne valehtelevat pillerivarkaat kauppaavat kaduilla työpaikalta varastamiaan nappeja.
Ei kannata päästää lähipiiriin asumaan näitä kuvatuksia.Etköhän nyt yleistä pikkuriikkisen liikaa.
Olet selvästi persuilijoiden ideologian mukaisesti ajatteleva (ajattelematon).
Tässä tapauksessa joku sairaanhoitaja on luultavasti tehnyt rikoksen ja mielestäsi nyt kaikki sairaanhoitajat ovat samanlaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203