Kiihottaisi ajatus vanhemman naisen ( 45) pillun nuolennasta. Palvelisin häntä ja nuolisin orkut niin monesti kuin nainen tahtoo ja katoisin sitten omille teilleni.
Muuta seksiä emme harrastaisi ja toimisin vaan tyydyttäjän roolissa.
m27
Pillun nuolenta Helsinki
Anonyymi
4
84
Vastaukset
- Anonyymi
Naisen ulkonäöllä ei itsessään olisi merkitystä pillu olisi se pääjuttu. Sanomattakin selvää olen taidokas nuolemis- ja sormetushommissa.
- Anonyymi
Olen tosiaan hoikka ja komeahko mies. Laittakaa kikin kautta viestiä: Kokonaisvaltainen
- Anonyymi
45 ja vanha.... Voi vittu. Tai ettei ulkonäöllä ole merkitystä. Kaksi valetta. Ulkonäöllään kukaan ei itse voi mitään ja 45v ei ole vanha vaan parhaassa iässä. Kolmas on tuo 20v ikäero koska siinä ei ole mitään järkeä. Terveisin m50
- Anonyymi
Olet harvinaisen tyhmä tuon ikäiseksi mieheksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100