Menee muutama vuosi ja pettäminen/kaksoiselämä alkaa.
Monet menee nai.misiin vaa statuksen takia.
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, että moni menee naimisiin statuksen tai rahan takia. Kukaan ei mene naimisiin statuksen tai rahan tai vastaavan takia, jos kohde on yhtään vastemielinen. Kukaan ei nai vastemielistä. Kyllä siitä toisesta pitää vähän tykätä. Suurin osa menee naimisiin, koska toinen on ihan ok ja perhe on saatava. Rakkaudesta ei ole kyse vaan välittämisestä ja siitä, että biologinen kello tikittää.
- Anonyymi
Naimisiin mennään myös jo iäkkäimpänä. Lapset jo tehty.
- Anonyymi
Itse ajattelen sen niin että naimisiin mennään rakkaudesta. Kukin tietysti tyylillään.
Elämänarvoja kun on erilaisia sekä motiiveja. - Anonyymi
Vuosien saatossa kirkkain hohde himmenee... Sitten saattaa ympärillä olevatkin kiinnostaa...usein näin käy. Tietysti vastakaikua tarvitaan silloinkin.
- Anonyymi
Senpä vuoksi on hyvä ettei koskaan mene naimisiin. Kuitenkin mies käy vieraissa jossain vaiheessa ja vaimo saa välillä turpaan jos ei miellytä.
- Anonyymi
Minä meen naimisiin erään naisen kamssa, jos hän haluaa kanssani. Muuten olen yksinäni ja teen omia juttujani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2512888Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell61623Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.31319- 1011184
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231161- 741064
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531022Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135912