Piristeel maksoi veroja Kauhavalle 543 535€ ja Lapualle 0€.
Finn-Power Oy maksoi Seinäjoelle veroja 0€.
Onnea voittajille!
Verotuloja pukkaa
4
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kummipoijat maksoi yli 20t joten ei huolta.
Pireillä oli henk. koht. tuloja yli 10 miljoonaa. Minne ne maksoi niistä verot? - Anonyymi
Niinpä! Ja Lapuan taulapää päättäjät eivät saanee yhtä tietä katkaistua!!! Ajattelis että puoli miljoonaa olisi kelvannut mutta ei. Vanha ns. Abecita kauppakin ryssittiin aikanaan!! On se kumma kun lehdissä Lapuan ns. yrittäjät(samat naamat) kehuvat Lapuan yrittäjyyttä ja toisaalla yritykset pakkaavat tavaransa ja siirtyvät toisille paikkakunnille.
Lapuan on nyt ja tulevaisuudessa NUKKUMALÄHIÖ ja hyvä sellainen.- Anonyymi
Se yksikin sälli joka valittiin johtajaksi uuten virkaan tokaisi että ei kannata itkiä piristeelin perään että tälläisi tyyppejä kaupungin palveluksessa
- Anonyymi
Märännehiä verhoja teki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051044
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43482
- 45472