Trumb voittaa vaalit murskavoitolla...

Anonyymi

Onneksi olkoon USA....on sentään joku paikka maailmassa missä globaali vihervasemmisto kommunismi ei ole vallassa. Trumb make world great again...
Naurattaa oikein vihervasemmistokommunistinen media, gallupit, ennusteet, ja "asiantuntijat" jotka lyttäsi Trumbin jatkokauden mahdottomaksi...toisin kävi nuijat.
Ihanaa että ihmiset alkavat hereilemään eikä luota valhemedian perättöömiin juttuihin..
Minulle ei ollut epäilystäkään ettei Trumb voitaisi....katsokaa vaikka you tubesta
Trumb vs Biden rallie videoita tai sad Biden...Biden kampanjoissa oli muutama ihmistä katsomassa kun Trumb veti kasomot täyteen..kyllä sekin on parempi mittari kun nämä asiantuntijat, politiikantohtorin ynm.. tietämättömät paskahousut...
mua niin naurattaa..

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiesitkö että trump-lovereita pidetään vähän yksinkertaisina?

      • Anonyymi

        Ihan sama ennemmin olen yksinkertainen Trumb loveri kuin aivopesty ideologi vihervasemmistokommunisti...järsi sinä vegaanihihuli porkkanaa ja ajele kouluun jopolla itse ajattelin syödä aamupalaksi pekonia ja lähden kohta 5pv sitten ostetulla uudella diesel autolla töihin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama ennemmin olen yksinkertainen Trumb loveri kuin aivopesty ideologi vihervasemmistokommunisti...järsi sinä vegaanihihuli porkkanaa ja ajele kouluun jopolla itse ajattelin syödä aamupalaksi pekonia ja lähden kohta 5pv sitten ostetulla uudella diesel autolla töihin....

        Jos ostit volkkarin tai skoodan olet luuseri,ET SINÄ OIKEASTI MITÄÄN OSTANU ,KORKEINTAAN KAUSIKORTIN SPORAAN HAHA HA HA HA HAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama ennemmin olen yksinkertainen Trumb loveri kuin aivopesty ideologi vihervasemmistokommunisti...järsi sinä vegaanihihuli porkkanaa ja ajele kouluun jopolla itse ajattelin syödä aamupalaksi pekonia ja lähden kohta 5pv sitten ostetulla uudella diesel autolla töihin....

        Ketä ostaa diiselin 2020?


      • Anonyymi

        Entä toisen puolen"kannattajat"rikotaan ja ryöstetään.
        Viisasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama ennemmin olen yksinkertainen Trumb loveri kuin aivopesty ideologi vihervasemmistokommunisti...järsi sinä vegaanihihuli porkkanaa ja ajele kouluun jopolla itse ajattelin syödä aamupalaksi pekonia ja lähden kohta 5pv sitten ostetulla uudella diesel autolla töihin....

        Viisautta ei ainakaan ole näillä isänmaan vastustajilla. Se on eri asia kuin äly.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ostit volkkarin tai skoodan olet luuseri,ET SINÄ OIKEASTI MITÄÄN OSTANU ,KORKEINTAAN KAUSIKORTIN SPORAAN HAHA HA HA HA HAA!

        Polje sinä kommari vesisateessa sillä jopollasi ja vedä karvalakki päähäsi että ei aivosi jäätyisi enempään.. Minä menen saksalaiseen 30.000 € saastuttavaan diesel autooni nuuskuttamaan sitä ihanaa uuden auton tuoksua......aaah..! kun tuo uusi auto tuoksuu niin hyvälle...harmi vaan että ei ole varaa ostaa joka vuosi uutta vaan joudun odottelemaan taas 2 vuotta että saan kokea tämän ihanuuden.....tosin nautin tästä nyt kun se vielä on uuden karhea...minulle tulee noin 5000km kuukaudessa että kohta se on jo vanha tai siis paljon ajettu vaikka olisikin vuosimalliltaan uusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisautta ei ainakaan ole näillä isänmaan vastustajilla. Se on eri asia kuin äly.

        Kuinkahan paljon kommunistien blm riehumiset tulivat maksamaan yhden ainoan kriminaalin takia jenkeissä? Puhutaan miljardeista. Se siitä älykkyydestä sitten.

        Maailmassa olisi huikeasti suurempia syitä järjestää miekkareita. Kristittyjen vaino on sellainen. Viime talvena jihadistit tappoivat 11 nigerialaista lasta eikä kukaan kommu lotkauttanut korviaan. Huomautan että he olivat tummaaihoisia myöskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan paljon kommunistien blm riehumiset tulivat maksamaan yhden ainoan kriminaalin takia jenkeissä? Puhutaan miljardeista. Se siitä älykkyydestä sitten.

        Maailmassa olisi huikeasti suurempia syitä järjestää miekkareita. Kristittyjen vaino on sellainen. Viime talvena jihadistit tappoivat 11 nigerialaista lasta eikä kukaan kommu lotkauttanut korviaan. Huomautan että he olivat tummaaihoisia myöskin.

        Korjaan, se siitä viisaudesta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä ostaa diiselin 2020?

        Minä..... järki valinta täällä kommunisti euvostoliitossa paljon autolla ajavana...
        Jos olisin amerikkalainen ajaisin isolla v8 bensiini hirmulla....mut minkäs teet kun autovero ja polttoaine vero on täällä mikä on...
        Sähkö tai paristoauto intoni loppui jo leikki ikäisenä..


    • Anonyymi

      .."tietämättömät paska housut"-hellou, fake news- tuntuu paljon paremmalta...

    • Anonyymi

      Toivottavasti Ylen porukka kusee housuihinsa, mädäntykää juudakset ......

      • Anonyymi

        Hiivaperseillä naamat jo norsunveellä.


    • Anonyymi

      MADE AMERIKA GRATE AGAIN

    • Anonyymi

      Lähiö Terot näköjään heränny

    • Anonyymi

      no voi trump voittaa USA Häviää

    • Anonyymi

      make, made, made-siis teki amerikan suureksi? on kunnioitettavaa, että miljonäärit jaksavat politikoida, kyllä luulisi Trumpilla olevan rahaa ja mahdollisuus mennä veneellä johonkin kivaan poukamaan ja kalastalle ja savustaa kalaa. Mutta, Trumpilla on halu antaa maailmalle jotakin...

    • Anonyymi

      Jos Trump voittaa, kyllä siinä aloittajankin hymy hyytyy seuraavan neljän vuoden aikana. Siitä voisin lyödä vetoa!!!

    • Anonyymi

      Aloittaja on harvinaisen oikeassa, noin minäkin olisin kirjoittanut. Minua kuvottaa koko Yle niin paljon, että pidän tv:tä äänettömänä, sillä haluan tietysti seurata miten tilanne kehittyy.

    • Anonyymi

      ..niin rauha lähi-itään, Iraninlta atomipommi pois, työttömyys loppuu globaalisti maailmasta, Kiina alkaa noudattamaan kansainvälisiä pelinsääntöjä eikä käytä yrityksiä vakoilemiseen ja ihmisten painostukseen ja noudattaa kansainvälisiä kaupan sääntöjä, Putinin hallinto lopettaa varastamisen ja alkaa.. -no nyt meni piian pitkälle, ei sentään.....

    • Anonyymi

      Trump pitää jo voittopuhetta kannattajilleen.

    • Anonyymi

      Nyt kyllä naurattaa niin että keuhkoon koskee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe