Katsokaapas pojat kuinka NASA kusettaa.....!

12

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nasu, hävisit tämän jutun jo. Ei maa ollutkaan litteä, vaikka moni niin luuli. Dithrilläkään ei ollut mitään järkevää sanottavaa videossaan.

      • Maapallo on todettu jokseenkin pyöreäksi vasta noin 2500 vuotta sitten, joten pitänee vaan kärsivällisesti odotella tiedon tästä löydöstä tavoittavan ne syrjäiset ja hämyisetkin aivojen kolkat joillakin. ; )


      • Persekärpäseni ei huomannut että avauksessani eikä linkkivideossa epäilty Maan muotoa.

        Vaikka- sanan eteen ei kuulu asettaa pilkkua. Yritä jatkossa esittää niin lyhyitä lauseita ettei pilkkujen käyttöä tarvitse edes harkita.
        Sivistys ei ole sinun alaasi.


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Persekärpäseni ei huomannut että avauksessani eikä linkkivideossa epäilty Maan muotoa.

        Vaikka- sanan eteen ei kuulu asettaa pilkkua. Yritä jatkossa esittää niin lyhyitä lauseita ettei pilkkujen käyttöä tarvitse edes harkita.
        Sivistys ei ole sinun alaasi.

        Nasuvaan, taidat olla väärässä myös tuon pilkun suhteen. Maan litteäksi luulemisen lisäksi kuvittelet näköjään oikeinkirjoituskyvyistäsi enemmän kun mitä sinulla olisi meriittejä. En kirjoita täydellisesti, mutta tässä asiassa olin kuitenkin oikeassa.

        "Alistuskonjunktioita ovat sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina. Jos taas niitä edeltää toinen sivulause, riippuu näiden kahden sivulauseen välisestä suhteesta, käytetäänkö pilkkua vai ei."

        http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/tuleeko-alistuskonjunktion-eteen-aina-laittaa-pilkku-tai-voiko


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Persekärpäseni ei huomannut että avauksessani eikä linkkivideossa epäilty Maan muotoa.

        Vaikka- sanan eteen ei kuulu asettaa pilkkua. Yritä jatkossa esittää niin lyhyitä lauseita ettei pilkkujen käyttöä tarvitse edes harkita.
        Sivistys ei ole sinun alaasi.

        Katohan, taas se tasaisella laitumella loikoileva härkä alkoi kärsiä perskärpäsistä, onneksi se osasi pohdiskella naudan aivoillaan: Kylläpä on hauska tämä laaja, tasainen maailma, eihän tämän ulkopuolella voi olla mitään muuta. Eihän se härkä ole ikinä epäillyt Maan muotoa, sehän tietää siitä kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nasuvaan, taidat olla väärässä myös tuon pilkun suhteen. Maan litteäksi luulemisen lisäksi kuvittelet näköjään oikeinkirjoituskyvyistäsi enemmän kun mitä sinulla olisi meriittejä. En kirjoita täydellisesti, mutta tässä asiassa olin kuitenkin oikeassa.

        "Alistuskonjunktioita ovat sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina. Jos taas niitä edeltää toinen sivulause, riippuu näiden kahden sivulauseen välisestä suhteesta, käytetäänkö pilkkua vai ei."

        http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/tuleeko-alistuskonjunktion-eteen-aina-laittaa-pilkku-tai-voiko

        Mutta- sanan eteen ei kuulu pilkkua.


      • nasuvaan kirjoitti:

        Mutta- sanan eteen ei kuulu pilkkua.

        Suomen kielen viimeisen päälle pilkun viilaaminen on asiantuntijoillekin vaikeaa; usein jopa mahdotonta.
        Tässä nyt kuitenkin pieniä ohjeita:
        http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/87


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Mutta- sanan eteen ei kuulu pilkkua.

        Pilkkua käytetään erottamaan sivulause päälauseesta. Kova halu sinulla näemmä on päteä, mutta opettele ihmeessä ensin asiasi kunnolla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkua käytetään erottamaan sivulause päälauseesta. Kova halu sinulla näemmä on päteä, mutta opettele ihmeessä ensin asiasi kunnolla...

        Kiva kun persekärpäselleni tuli puolustaja.......


      • Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

        Kiva kun persekärpäselleni tuli puolustaja.......

        Hei härkä, etkö vieläkään osaa huitoa hännälläsi niitä perskärpäsiä pois?
        Mutta kyllä se tasainen laiduin sitten on hauska, eihän sen ulkopuolella voi olla mitään?

        ps. alä puutu muitten kirjoittajien "pilkkuvirheisiin" et sinäkään tuon pilkunnussimistasi huolimatta osaa oikeinkirjoitusta, joten jos antaisit olla?


    • Anonyymi

      Netflixiin ilmestynyt näköjään Apollo 11 kusetusdokumentti

    • Anonyymi

      Vituttaako? Enimmäkseen kaikki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe