Toki Kuukäynteihin uskovat, rokotemyönteiset ja Bidenin nimeen vannovat kommunistit eivät tästä videosta pidä.
He voivat jättää tämän katsomatta:
https://www.youtube.com/watch?v=83hgqxGI3k8
Katsokaapas pojat kuinka NASA kusettaa.....!
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Nasu, hävisit tämän jutun jo. Ei maa ollutkaan litteä, vaikka moni niin luuli. Dithrilläkään ei ollut mitään järkevää sanottavaa videossaan.
Maapallo on todettu jokseenkin pyöreäksi vasta noin 2500 vuotta sitten, joten pitänee vaan kärsivällisesti odotella tiedon tästä löydöstä tavoittavan ne syrjäiset ja hämyisetkin aivojen kolkat joillakin. ; )
Persekärpäseni ei huomannut että avauksessani eikä linkkivideossa epäilty Maan muotoa.
Vaikka- sanan eteen ei kuulu asettaa pilkkua. Yritä jatkossa esittää niin lyhyitä lauseita ettei pilkkujen käyttöä tarvitse edes harkita.
Sivistys ei ole sinun alaasi.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Persekärpäseni ei huomannut että avauksessani eikä linkkivideossa epäilty Maan muotoa.
Vaikka- sanan eteen ei kuulu asettaa pilkkua. Yritä jatkossa esittää niin lyhyitä lauseita ettei pilkkujen käyttöä tarvitse edes harkita.
Sivistys ei ole sinun alaasi.Nasuvaan, taidat olla väärässä myös tuon pilkun suhteen. Maan litteäksi luulemisen lisäksi kuvittelet näköjään oikeinkirjoituskyvyistäsi enemmän kun mitä sinulla olisi meriittejä. En kirjoita täydellisesti, mutta tässä asiassa olin kuitenkin oikeassa.
"Alistuskonjunktioita ovat sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina. Jos taas niitä edeltää toinen sivulause, riippuu näiden kahden sivulauseen välisestä suhteesta, käytetäänkö pilkkua vai ei."
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/tuleeko-alistuskonjunktion-eteen-aina-laittaa-pilkku-tai-voiko - Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Persekärpäseni ei huomannut että avauksessani eikä linkkivideossa epäilty Maan muotoa.
Vaikka- sanan eteen ei kuulu asettaa pilkkua. Yritä jatkossa esittää niin lyhyitä lauseita ettei pilkkujen käyttöä tarvitse edes harkita.
Sivistys ei ole sinun alaasi.Katohan, taas se tasaisella laitumella loikoileva härkä alkoi kärsiä perskärpäsistä, onneksi se osasi pohdiskella naudan aivoillaan: Kylläpä on hauska tämä laaja, tasainen maailma, eihän tämän ulkopuolella voi olla mitään muuta. Eihän se härkä ole ikinä epäillyt Maan muotoa, sehän tietää siitä kaiken.
Anonyymi kirjoitti:
Nasuvaan, taidat olla väärässä myös tuon pilkun suhteen. Maan litteäksi luulemisen lisäksi kuvittelet näköjään oikeinkirjoituskyvyistäsi enemmän kun mitä sinulla olisi meriittejä. En kirjoita täydellisesti, mutta tässä asiassa olin kuitenkin oikeassa.
"Alistuskonjunktioita ovat sanat että, jotta, koska, kun, jos, vaikka, kuin, kunnes, ellei, jollei. Ne aloittavat aina sivulauseen. Jos ne tulevat heti päälauseen jälkeen, pilkkua käytetään aina. Jos taas niitä edeltää toinen sivulause, riippuu näiden kahden sivulauseen välisestä suhteesta, käytetäänkö pilkkua vai ei."
http://www.kielitohtori.fi/suomen-kielenhuollon-kysymys/tuleeko-alistuskonjunktion-eteen-aina-laittaa-pilkku-tai-voikoMutta- sanan eteen ei kuulu pilkkua.
nasuvaan kirjoitti:
Mutta- sanan eteen ei kuulu pilkkua.
Suomen kielen viimeisen päälle pilkun viilaaminen on asiantuntijoillekin vaikeaa; usein jopa mahdotonta.
Tässä nyt kuitenkin pieniä ohjeita:
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/87- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Mutta- sanan eteen ei kuulu pilkkua.
Pilkkua käytetään erottamaan sivulause päälauseesta. Kova halu sinulla näemmä on päteä, mutta opettele ihmeessä ensin asiasi kunnolla...
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkua käytetään erottamaan sivulause päälauseesta. Kova halu sinulla näemmä on päteä, mutta opettele ihmeessä ensin asiasi kunnolla...
Kiva kun persekärpäselleni tuli puolustaja.......
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiva kun persekärpäselleni tuli puolustaja.......
Hei härkä, etkö vieläkään osaa huitoa hännälläsi niitä perskärpäsiä pois?
Mutta kyllä se tasainen laiduin sitten on hauska, eihän sen ulkopuolella voi olla mitään?
ps. alä puutu muitten kirjoittajien "pilkkuvirheisiin" et sinäkään tuon pilkunnussimistasi huolimatta osaa oikeinkirjoitusta, joten jos antaisit olla?
- Anonyymi
Netflixiin ilmestynyt näköjään Apollo 11 kusetusdokumentti
- Anonyymi
Vituttaako? Enimmäkseen kaikki?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
