Floridan Kuubalaiset äänestivät Trumppia koska eivät halua Kommunismia USA:n. Kuubalaiset kuten Persut ja Virolaiset ja Ukrainalaiset tietävät mitä Kommunismi on ja osaavat haistaa sen kilometrien päästä. Uskokaa siis kun teille sanotaan että suvakit ovat kommunisteja valeasussa.
Tukeveatko Suomen Kuubalaiset Persuja?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Kommareita Suomeen! Ei Kommareita minnekkään!
- Anonyymi
Entäs Kiinan "rauhanomaisen jälleenyhdistymisen" kommarit? Persujahan pörrää tämän kommunistisen puolueen vaikutuspiirissä.
https://areena.yle.fi/1-50278142- Anonyymi
Kiinalainen kommari on halvempi kuin suomalainen kommarit. Kommari ku kommari. Mitä eroa? Kato firma Viroon ja tehdas Kiinaan. Näin tehdää rahaa. Ei se oo mun vika että sä et osaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinalainen kommari on halvempi kuin suomalainen kommarit. Kommari ku kommari. Mitä eroa? Kato firma Viroon ja tehdas Kiinaan. Näin tehdää rahaa. Ei se oo mun vika että sä et osaa
Persujen hännystely Kiinan kommareiden kanssa on kaksinaamaista puuhastelua.
- Anonyymi
Ihanaa seurata kuinka trumpin USA kohtelee tuota paperittomienkin latino ym. porukkaa. Plussat trumpille. Populismia koko muuri!
- Anonyymi
Muuria on n. 400 km. Kuuba on saari josta tultiin kumiveneellä aikoinaan kommunismia pakoon. Sinä nyt selvästi sivistymättömänä sotket monia asioita
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862