Saako työaikana

Anonyymi

Voi että saako virka-aikana harrastaa seksiä.
Jaakolan aikana jos oli flirttiä mies nais akselilla molemmat sai lähtee.
Mites nyt?
Onko työhyvinvointi viellä tärkeää😂😂

46

1984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä lehtolapsia on tehty

    • Anonyymi

      tottahan toki

      • Anonyymi

        Ollaanko tämmöisiä temppuja tehty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko tämmöisiä temppuja tehty?

        Kettu on käynyt kolossa ja vieraassa kolossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko tämmöisiä temppuja tehty?

        Työmoraali edellyttää varhaista puuttumista

        Nykyajan tekniikka DRONE on oiva apuri.
        Ihan vaan maisema kuvauksiin. 😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kettu on käynyt kolossa ja vieraassa kolossa.

        Joka työyhteisössä täytyy olla henkilöstö päällikkö.
        Varhaisen puuttumisen malli työaikaan sen tehokkaaseen käyttöön on sen tehtäviä.
        Joka tehtaassakin on.
        Kuvaukset ja joulukorttiin kuvat,jos on avioliitossa.Se on aviorikos, pettäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko tämmöisiä temppuja tehty?

        Pikkujoulut koronan vuoksi saattaa siirtyä.
        Party joulut vain ihan pareittain, olis kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työmoraali edellyttää varhaista puuttumista

        Nykyajan tekniikka DRONE on oiva apuri.
        Ihan vaan maisema kuvauksiin. 😉😉

        Tekniikka pelaa


    • Anonyymi

      Vanha vitsi.
      Toiset saa, toiset ei.

    • Anonyymi

      Jonsei köyrinä köyritä, ei koko kesänä. Vanha ahterilainen sananlasku.

      • Anonyymi

        Onko vedetty ahteriin?


    • Anonyymi

      Hmm mm..
      Jyväkylästä ainakin, kuullut jo pikku joulu harjoitukset menossa

      • Anonyymi

        Olen pannut kaupungintalolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pannut kaupungintalolla.

        Pannut kuumana oli ennen Martta illassakin


    • Anonyymi

      Ei varmaan saa, mutta kaupungilla on varmaan sitäkin tehty kuten muissakin työpaikoissa.

    • Anonyymi

      Kyllä saa, mutta käytetty aika on korvattava jälkeenpäin.
      Ja varoitus liukkaista keleistä.

      • Anonyymi

        On se irstasta, jos TYKY osake on ilmaisena käytössä.
        Ja piti niin saada TYKY toimintaan osake.
        Verottajalle ilmoitus, luontaiseduista...


    • Anonyymi

      Nähtävästi saa, jos joku antaa..

      • Anonyymi

        Kyllä tuntihuoneessa voi käydä fläppitaulun virittämässä ja samalla jyystönlomassa ajtella pandojen tuomaa suurta katkematonta rahavirtaa. Seisookin terhakkaamin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuntihuoneessa voi käydä fläppitaulun virittämässä ja samalla jyystönlomassa ajtella pandojen tuomaa suurta katkematonta rahavirtaa. Seisookin terhakkaamin.

        Niin tai todeta, ei ole hometta.
        Ja pöllyyttää


    • Anonyymi

      Nyt ei saa ollaan kotona

      • Anonyymi

        Kyllä perjantaina hiukan työkaveri kokeili minun vehjettä. Pera on niin leikkisä mies.


    • Anonyymi

      Virka-aikana saa, koska silloin hoidetaan virkaa ja viralla ei ole yleensä kovin kiire. Työaikana se on hankalampaa, kun pitää tehdä töitä.

      On tosi hyvä, jos kaupunki tarjoaa tilat, ettei tule tilojen etsimisestä lisää stressiä. Auton on ainakin ikäihmiselle turhan hankala paikka, voi tulla nyrjähdyksiä ja venähdyksia, sairaslomia ja se vasta kalliiksi tulee.

      • Anonyymi

        Kuvat ovat kiva joulukortin aihe.
        Nim. Ihmisiä työnsä äärellä


      • Anonyymi

        Käsittämätöntä,kun tätä yhtä salaparia ei kukaan käräytä. Meno vaan kiihtyy...milloin jäävät kiinni housut nilkoissa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä,kun tätä yhtä salaparia ei kukaan käräytä. Meno vaan kiihtyy...milloin jäävät kiinni housut nilkoissa?!

        Ihanaa kerro lisäää.nyt pannaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä,kun tätä yhtä salaparia ei kukaan käräytä. Meno vaan kiihtyy...milloin jäävät kiinni housut nilkoissa?!

        Mikä salapari se on jos kaikki sen tietää?


    • Anonyymi

      Koiniiko ne oikeasti toisä

    • Anonyymi

      Jaakola saattoi olla oikessa.

      • Anonyymi

        Ihana vedellä työaikana naarasta oikein kunnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana vedellä työaikana naarasta oikein kunnolla

        Viikonloppuna kävin painamassa rakastajatarta työpaikalla. Nuorta varattua naarasta.


    • Anonyymi

      Tottahan toki, Ähtäriläinen homostelu. Jag älska så Esteri gubbar.

    • Anonyymi

      Ainakin romaanit koinii kaupungin töissä.kuulema jossain pukukopissa.

      • Anonyymi

        Viikonloppuna kaupungontalolla on hiljaista ja ihana vetää rakastajatarta pöydällä. Onneksi mies ei tiedä pikkusalaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuna kaupungontalolla on hiljaista ja ihana vetää rakastajatarta pöydällä. Onneksi mies ei tiedä pikkusalaisuutta.

        Valot näkyvät ikkunoissa.


      • Anonyymi

        Kenen romaani?


    • Anonyymi

      Riippuu siitä mitä mikä ammatti on kyseessä.

    • Anonyymi

      On toimen kuva laajentunut,niillehän kuuluisi lisää palkkaa

    • Anonyymi

      On jopa suotavaa että saadaan ihmiset sikiämään,saadaan lissää veronkiertäjiä.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni kyllä saa jos siitä ei aiheutu häiriötä muille tyntekijöille

    • Anonyymi

      kyllä saa, ja vaimosikin tykkäsi kovasti.

      • Anonyymi

        Onko lapseni kuitenkin vaimoni työkaverin siittämä? Paljon iltatöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lapseni kuitenkin vaimoni työkaverin siittämä? Paljon iltatöitä.

        Kannattaa teetättää dna testit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa teetättää dna testit?

        Kukapa vaimoa vahtii naapurikuntien puolelta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa vaimoa vahtii naapurikuntien puolelta?

        Ei kukaan,kun työpäivän aikana kadotaan salaisiin kokouksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan,kun työpäivän aikana kadotaan salaisiin kokouksiin.

        Näin se menee täällä ahterissa. Palkka juoksee ja pulla tulee uuniin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe