..ja heti on hoitajat -mitä täällä voi lukea-vihaisia. MIksi???Onneksi on hoitajia jotka ottavat asiat niin kuin ne on.Ja voivat sanoa itselleen että 'kyllähän tuo totta on'
Kritisointi hoitotyötä kohtaan
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Mua hoitajana risoo ne syytökset täällä että kaikki on persiistä vain ja ainoastaan hoitajien vika. Vaikka hoitajia onkin kiva syyttää, niin he eivät hoitotyöstä ja laitoksen/kotihoidon arjesta mitään päätä.
- Anonyymi
Miksi tehdä työtä josta loppujen lopuksi ei pidä
- Anonyymi
Missä niin väitettiin?
- Anonyymi
Jonkunhan se vastenmielinenkin työ täytyy tehdä, että jostain voita leivän päälle saa.
- Anonyymi
Useimmat tällä palstalla esitetyt kritiikit kohdistuvat hoitajiin, eivät hoitotyöhön. Totta kai se herättää hoitajissa puolustusreaktion.
En minä, ruohonjuuritason hoitaja pysty koko hoitoalaa muuttamaan enkä kehittämään kuin omalta osaltani.
Kirjoittakaa päättäjille, äänestäkää oikein. Valittakaa suoraan hoitolaitosten johdolle, tehkää yksittäisistä tapauksista valitus laitokselle, Valviraan, AVI:lle, potilasasiamiehelle...älkää syytelkö meitä hoitajia, on tämä työ tarpeeksi rankkaa ja aliarvostettua muutenkin.
Kummallista muutenkin tämä suomalainen (?) "keskustelu"kulttuuri; ei oteta asioista selvää ennen kuin aletaan arvostelemaan, osoitetaan valitus aivan väärälle taholle, heitellään ilmaan haukkuja ja v****iluja eikä sitten osallistuta niiden aiheuttamaan keskusteluun itse, ei kyetä ajattelemaan asioita kuin omalta kannalta -jota ei tietenkään voida muuttaa, vaikka mikä olisi. - Anonyymi
Monessa paikassa hoitajat joutuvat tekemään kahden ihmisen työn, kun ei palkata tarpeeksi henkilökuntaa. Koulutettuja hoitajia on, mutta kun säästetään eikä haluta palkata kuin minimimäärä.
Monet kiitokset hoitajille sekä sairaaloissa että muissa hoitolaitoksissa ja kotihoidossa. - Anonyymi
"Kritisointi" ! Istuvat kahvilla, koneella, tupakilla ... eivätkä tee töitään. Eivät osaa käyttäytyä ja ovat töykeitä, puhuvat pashkaa hoidettavien asioista eivätkä kohtele heitä hyvin ja arvostavasti. Yms. ... - Nm. Ei ole kritisointia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522095
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921199- 1521094
- 68941
- 35928
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779