Koraanin oppitunti n:o 9.

Miehellä saa olla neljä vaimoa mutta naisella vain yksi mies.

9

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun lomailijat eivät suomalaisuutta sulata, miksi yleensä tänne päästetään tavallan omilla tyyleillään suomea ankaralla syntyvyydellä täyttämään tavoilleen ja suomalainen tämän lisääntymisen täysin kustantamana

      MITÄS JÄRKEÄ TÄSSÄ ON

      Kyllä suomalaisellakin pitää ssada olla itsesuojeluvaisto

    • Anonyymi

      Mikä on järjetön ja epäoikeudenmukainen käytäntö!

      Koska tuolloin jokaista neljän vaimon omaavaa miestä kohden on kolme miestä ilman yhtäkään vaimoa.

      Eli käytännössä vain vaurailla miehillä on vaimoja, mutta köyhillä miesten enemmistöllä ei ollenkaan.

      Ja vasurit vielä ihailevat moista uskontoa!?

    • Anonyymi

      Ei ole feministinen ote puraissut vielä 600-luvun takapajulassa.

      Kauan noidenkin kirjoittamisen jälkeen on vielä pelätty merellä putoamista maan reunojen yli.

      Jotkut oppivat uutta. Toiset eivät halua oppia.

    • Anonyymi

      Ja nainenhan ei saa itse valita "sitä yhtä", sen valitsevat suvun miehet, isä, pikkuveljet ,sedät ja enot.

    • Anonyymi

      Tuo neljän vaimon sääntö kuvaa hyvin islamia muutenkin.
      Se on monessakin suhteessa jäänyt 600-luvun aavikon paimentolaisolosuhteisiin luoduksi järjestelmäksi josta se ei ole kehittynyt.

      4 vaimoa oli osa sen ajan sosiaaliturvaa. Ukot sotivat toisten heimojen ja klaanien kanssa ja tietenkin tuli ruumiita. Koska miehiä kuoli eikä ollut yhteiskunnalista sosiaaliturvaa niin oli kätevää suosia monivaimoisuutta etteivät naisressukat olisi jääneet tyhjän päälle.
      Jos en muista väärin niin henkiin jääneen miehen velvollisuus oli naida hänen kaatuneen veljensä leski.
      Kuppa! Oikaise jos olen väärässä mutta lyhyesti ja ymmärrettävästi!

    • Anonyymi

      Ei ole mitään järkee noita suomes elättää ja päästää lisääntymään, jotka elävät sitä iänikuista valtauskultuuriaan
      - jot kaikki noi pihalle nyt suomesta meitä rienaamasta ja suomen vähäosaisten rahat syören

    • Anonyymi

      Miehellä siis kauheen suuri vastuu-tarvii kelan apua normi köyhä...

      Naiset saa siis vapaasti käydä vieraissa? ei tarvi sitoutua?

    • Anonyymi

      Siksi suomessa on niin paljon yksinhuoltaja somali äitejä

      Somali kulttuurissa nainen ei voi saada lasta yksin joten lapset on jonkun somali miehen

      Eli suomessakin somaleilla on moniavioisuus käytössä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1241
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe