Toivon ja RUKOILEN että Piden voittaa

Anonyymi

Toivon ja RUKOILEN, että Piden voittaa USA Presidentin vaalit.

Viimeiset 4 vuotta USA ulkopolitiikka ollut todella poukkoilevaa.
USA Liittolaiset ovat ollet helisemässä. kun koskaan ei ole voinut olla varma Liittolaisestaan.

Trump hoitanut Presidentin virkaa kuin Diili kilpailua ja pyrkinyt tekemään eri maiden kanssa Diilejä - ei kuitenkaan onnistunut P Korean johtajan kanssa.

Odotan että Piden ryhtyy heti EU kanssa neuvottelemaan vapaakauppasopimuksesta.

EU-USA vapaakauppa-alue olisi todella hyvää vastapainoa Kiinalle .
EU-USA noin 800 miljoonaa asukasta ja Kiina noin 1.4 miljardia asukasta.

23

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö allahisi voisi järjestää demokaratiaa myös venäjälle ja musumaihin?

      • Anonyymi

        Kielletäänkö sitten kaikki bideeet miten alapesu hoidetaan sen jälkeen muka hä


    • Anonyymi

      Rukoukseesi ei vastata koska sen nimistä ehdokasta ei edes ollut.

    • Anonyymi

      Jos ihminen on oikea kristitty eli uskovainen, ei hän rukoile todennäköisen vasurin voittoa. Sellaista joka siunaa Israelia kuten Trump, sellaista pitää uskovan rukoilla.

      • Anonyymi

        Tuo Trumpin vastustaja siunaa islamia. Muista tämä, eksynyt aloittaja.


      • Anonyymi

        Siis tarkoitatko sanoa että Jumalalla ei tässä ole omaa harkintaa??
        Älä hyvä mies opeta sorsaa uimaan...


      • Jos Biden sitten kuitenkin sattuu voittamaan, niin tarkoittaako se, että Trumpin voittoa rukoilleet ovatkin olleet epäaitoja uskovaisia, kun jumala ei ole heidän rukoustaan kuullut? Onko tässä väistämättä taas kamppailu oikeiden ja väärien kristittyjen välillä, poliitiikan jakolinjojen mukaan? Jumala on oikeistolainen?


      • Anonyymi
        TheUrbanLegends kirjoitti:

        Jos Biden sitten kuitenkin sattuu voittamaan, niin tarkoittaako se, että Trumpin voittoa rukoilleet ovatkin olleet epäaitoja uskovaisia, kun jumala ei ole heidän rukoustaan kuullut? Onko tässä väistämättä taas kamppailu oikeiden ja väärien kristittyjen välillä, poliitiikan jakolinjojen mukaan? Jumala on oikeistolainen?

        Tärkeintä ettei turbaanijumala voita kristittyjen Jumalaa.


    • Saapa nähdä, ketä se jumala suosii. Ainakin hiljattain luin Trumpin voittoa rukoilevista kristityistä. Olikohan sillä jumalalla joku oma ajatus, miten tämä pitäisi hoitaa, meneekö enemmistörukousten mukaan, täyttääkö hurskaimpien toiveet vai mikä mahtaa olla taktiikka.

      • Anonyymi

        Saapa nähdä laittaako turbaanijumala päänkatkojat liikkeelle, kristittyjen Jumala hoitelee ne pressasta riippumatta.


    • Anonyymi

      Onko senkin niminen ehdokas?

    • Anonyymi

      Eurooppaan alkaa uudet pakolaisvyöryt jos Biden voittaa. Trump e´on poukkoileva mutta euroopan kannalta parempi valinta kuin demokraatti jotka aina sotivat. Nämä nykyajan diktaattorit tarvitsevat vastaparikseen trumpin kaltaisen.

      • Anonyymi

        Laitapa faktaa kuinka montaa sotaa kummatkin aloittaneet ja lopettaneet.


    • Anonyymi

      Ei voita, ehdolla ei ollut edes Pide nimistä henkilöä.

      • Anonyymi

        Bideeetä sorretaan näissä keskusteluissa syyttä suotta


    • Anonyymi

      Toivon myös, että kristityt saavat amerikan takaisin. Se on ollut saatanan otteessa kohta 4v....

      • Anonyymi

        Älä nyt liioittele, ei siellä suvakit ja musut ole vielä valtaan päässeet.


    • toni.smolander

      Paras presidentti on se joka aukaisee siilot


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sen kerran kun vassari perustelee jotain, se kuulostaa 14 vuotiaalta.

      • Anonyymi

        Äärivasurin toive käy ilmeisesti toteen ja karvaasti pettyy. USA menettää yllätysetunsa kun Sleepy-Joe alkaa hallita. Jäämme mielenkiinnolla seuraamaan tilanteen kehittymistä kun totuus antifa-vasurille valkenee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe