Senaatintorilla on jo jonkin aikaa ollut mielenkiintoinen "keskustelu" kahden aukion laitaan kiinnitetyn / maalatun julisteen kesken.
Tuomiokirkon perustukseen on kiinnitetty lakana jossa on teksti:
"I give you future with hope - God (Jeremiah 29:11) - jostain syystä vain englanniksi.
Tuomiokirkon vieressä on Helsingin Yliopiston päärakennus jota remontoidaan ja työmaan aitaan on maalattu kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti) teksti:
"Tieeteen voimalla - Maailman parhaaksi".
Minusta tämä on mielenkiintoinen vuoropuhelu. Uskonto sanoo tarjoaa jotain "sinulle". Tiede yrittää auttaa koko maailmaa. Uskonto väittää, tiede tekee. jne.
Julisteet Senaatintorilla - yhteensattuma vai kommentointia?
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kirkkoon kirjoittaa että jeesus oli valehtelija 🤣
- Anonyymi
> Minusta tämä on mielenkiintoinen vuoropuhelu. Uskonto sanoo tarjoaa jotain "sinulle". Tiede yrittää auttaa koko maailmaa. Uskonto väittää, tiede tekee. jne
Minun mielestäni Jeesus auttaa enemmän koko maailmaa. Jos kaikki eläisivät opetuksen "rakasta lähimmäistä niin kuin itseä" mukaan, maailma olisi parempi ja tuo myös mahdollistaa sen, että tiede voi toimia.- Anonyymi
"Minun mielestäni Jeesus auttaa enemmän koko maailmaa."
Se sinun Jeesuksesi ei ole muuta tehnyt kuin seikkaillut keksityn tarinan ajanvietehahmona samaan tapaan kuin Teräsmies tai Mustanaamio toisaalla. Mustanaamiokin on tarinan mukaan mies, joka ei koskaan kuole. Ja Aku Ankkakin on yhä voimissaan , eivätkä Tupu, Hupu ja Lupu ole vanhentuneet pätkääkään. On se ihme!
- Anonyymi
Hassua, ettei se Jumala sano ikinä oikeasti ihan itse mitään. Kaikki hänen sanomisensa pitää jonkun juutalaisen valepukin keksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613