henkilö jankkaa täällä jenkkien pressanvaaleista aamusta iltaan. Mutta se kertoo vaan siitä kuinka se oma elämä on täysin tyhjää, ei ole mitään järkevää tekemistä päivisin vaan lässytetään täällä koko ajan.
Näitä tyyppejä voi hyvästä syystä tosiaan sanoa luusereiksi.
Ps. Minä käyn töissä ja maksan veroni, aamulla pääsin kuudelta hommista ja nukuin muutaman tunnin. Repikää siitä.
Huvittava ilmiö kuinka muutama töitävieroksuva
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuntisit sinäkin sen tuskan jos ei ole muuta tekemistä kuin roikkua 24/7 tällä palstalla.
- Anonyymi
Heh. Nettipersu irvistelemässä muita samasta asiasta jota tekee itse.
- Anonyymi
Niin, tämä vihervassuhallitus tekee ihmisistä työttömiä, ilottomia ja apaattisia ilmeisesti puoluerajoista piittaamatta, myös persuista. Se on omiaan tekemään ihmisistä netissä roikkujia. Kun ei ole mitään muuta tekemistä eikä ole tulevaisuuttakaan.
Tosin vihervassuista se ei tee työttömiä, koska ilman työtä oleminen on niiden perustila.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865