Vainotun viimeiset sanat

Anonyymi

Erään ketjun viimeiset lauseet.

Anonyymi
Tänään 09:09
UUSI

Anonyymi kirjoitti:
Ei ole helppo paikka olla vainottu.
Rinta rottingille. Se loppuu kohta.
Turvallisuuspalveluiden jampoille on tulossa muuta mietittävää.
Lähettimet suunnataan muihin kohteisiin. Me harjoitusmaalit saamme levätä ja parhaassa tapauksessa jatkaa elämiämme. Ainakin minulla on tieto suorituskyvystämme. Se on riittävä.

Piilota
Ei täällä kellään helppoa ole, ei vainotulla eikä vainoojalla.

Osa vainoojista jo itkua tuhertaa mielenterveyspalveluissa, kun vainottu olikin liian KOVA LUU vainoojalle.

Anonyymi
Eilen 12:14

pitäisiköhän alkaa vainoo turvallisuuspalvelua.

Jiieno idea mutta miten se onnistuu? KOVANA LUUNA oleminen ei riitä.

43

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

OMIEN KOKEMUSTEN KERTOMINEN VOI AUTTAA

• Anonyymi

Ketä se auttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä se auttaa?

stalkkereita, kun saavat palautetta, voivat kehittää sen avulla menetelmiään tehokkaammiksi

• Anonyymi

Omista kokemuksistaan saa aina kertoa.

Mutta kertokaa, miten jujutitte tai huijasitte stalkkaajia juuri omissa kokemuksissanne.

Miten saitte stalkkaajan naaman nutturalle, kun huomasivat tulleensa itse höynäytetyiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omista kokemuksistaan saa aina kertoa.

Mutta kertokaa, miten jujutitte tai huijasitte stalkkaajia juuri omissa kokemuksissanne.

Miten saitte stalkkaajan naaman nutturalle, kun huomasivat tulleensa itse höynäytetyiksi.

jäitte valheistanne kiinni

• Anonyymi

kertokaa jossakin, kuka lähti - vaikka naamakirjassa vihjaamalla

• Anonyymi

Miten niin kovana luuna oleminen ei riitä?

Kyllä kova luu pitkälle pötkii, eikä päästä stalkkaajaa helpolla. Stalkkaaja joutuu tekeen stalkkausta ihan peräsuoli pitkänä, mikäli meinaa perässä pysyä.

• Anonyymi

Jouduin kohteeksi jo lapsena, oli julma lapsuus, haastava nuoruus, kekseliäisyyttä ja pitkää pinnaa vaativa opiskeluaika yliopistovainoineen, joka seurasi työelämään.Sitten lätkäistiin gang stalking ja elektroninen häirintä. Olen ollut kova luu, mutta nyt vaivaa osteoporoosi.

Ihan hyvä, että kirjoittelette rohkaisevia, esimerkki kyllä meinaa vetää mukaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouduin kohteeksi jo lapsena, oli julma lapsuus, haastava nuoruus, kekseliäisyyttä ja pitkää pinnaa vaativa opiskeluaika yliopistovainoineen, joka seurasi työelämään.Sitten lätkäistiin gang stalking ja elektroninen häirintä. Olen ollut kova luu, mutta nyt vaivaa osteoporoosi.

Ihan hyvä, että kirjoittelette rohkaisevia, esimerkki kyllä meinaa vetää mukaansa.

Olen ollut kova luu, mutta nyt vaivaa osteoporoosi. Liittyykö luukato terrorismiin ja liittyykö terrotismi stalkkaukseen ja kuka stalkkaa ja ketä tällaisessa lavastetussa terrorismissa,

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006935291.html

Itävallan viranomaisten mukaan verityöstä epäillään 20-vuotiasta Itävallan ja Pohjois-Makedonian kansalaista. Poliisin kuoliaaksi ampumalla miehellä oli Itävallan viranomaisten mukaan kytköksiä jihadistijärjestö Isisiin.

Poliisi pitää mahdollisena, että epäiltyjä on enemmänkin, mahdollisesti neljä. Varmuutta epäiltyjen lukumäärästä ei vielä tiistaina päivällä ollut.

Ranskassa ja Ruotsissa ainakin on lista ja jatkuva seutanta päällä määrättyihin ihmisiin. Voi listalle joutua muutoinkin kuin olemalla maahanmuuttaja. Esimerkiksi Ruotsissa suomalaiset ainakin olivat ennen EU:ta maahanmuuttajia (finn jääveleitä). Nykyään olemme nouseet arvoasteikossa jonkin verran ja kun emme ole muhametteja emmekä kommunisteja niin saamme elää siellä aika rauhassa ja varmaankin tarkkailun ja varsinkin stalkkauksen ulkopuolella.
        Suomessakin eniten stalkataan oman maan kansalaisia. Sellaisia jotka ovat joko älyllään herättäneet stalkkaajien huomion. Ovathan stalkkarit itse osana inteligenssiä (CIA) ja käyttävät stalkkaukseen hyödyllisiä idiootteja apunaan tekemään ns. likaisen työn ja jotka nauttivat toisten kiusaamisesta fyysisesti ja isot kihot ottava itselleen oikeuden nauttia siitä hengellisestä tai henkisestä puolesta, josta palute heille tulee lähinnä salaseurannan välityksellä erinäisillä moderneilla vakoilulaitteilla.
        Heidän täytyy osata maan kieli. Siksi siellä on suomalaisia mukana Suomessa. Ruotsissa on ruotsalaisia mukana ja Saksassa saksalaisia jne. Mutta päämaja on Jenkeissä.

Vakoilulaitteet eivät tarvitse paikalle asennettavia kameroita tai mikrofoneja ja ohjailu tapahtuu etänä erinäisistä huoneista, joista hyvänä esimerkkinä Ruotsissa oli ns. Palme huone (Palme rummet), josta käsin ihmisiä tarkkailtiin väliin kutsumalla heitä poliisi- kuulusteluihin (epäiltyjä kertyi yli 13 000) ja sitten stalkkaajat naureskelivat rikollisiin partoihinsa, kun saivat nolostuttaa ja pelotella ihmisiä. Olen tänne kirjoittanut Palmen teatteri murhasta jonka pohjalla on erään henkilön sralkkaus. Nyky terrorismi jatkaa samalla linjalla. Teatteria kaikin tavoin. Herätkää pahvit ON AIKAMME KALLIS ja menos päin peetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut kova luu, mutta nyt vaivaa osteoporoosi. Liittyykö luukato terrorismiin ja liittyykö terrotismi stalkkaukseen ja kuka stalkkaa ja ketä tällaisessa lavastetussa terrorismissa,

Itävallan viranomaisten mukaan verityöstä epäillään 20-vuotiasta Itävallan ja Pohjois-Makedonian kansalaista. Poliisin kuoliaaksi ampumalla miehellä oli Itävallan viranomaisten mukaan kytköksiä jihadistijärjestö Isisiin.

Poliisi pitää mahdollisena, että epäiltyjä on enemmänkin, mahdollisesti neljä. Varmuutta epäiltyjen lukumäärästä ei vielä tiistaina päivällä ollut.

Ranskassa ja Ruotsissa ainakin on lista ja jatkuva seutanta päällä määrättyihin ihmisiin. Voi listalle joutua muutoinkin kuin olemalla maahanmuuttaja. Esimerkiksi Ruotsissa suomalaiset ainakin olivat ennen EU:ta maahanmuuttajia (finn jääveleitä). Nykyään olemme nouseet arvoasteikossa jonkin verran ja kun emme ole muhametteja emmekä kommunisteja niin saamme elää siellä aika rauhassa ja varmaankin tarkkailun ja varsinkin stalkkauksen ulkopuolella.
        Suomessakin eniten stalkataan oman maan kansalaisia. Sellaisia jotka ovat joko älyllään herättäneet stalkkaajien huomion. Ovathan stalkkarit itse osana inteligenssiä (CIA) ja käyttävät stalkkaukseen hyödyllisiä idiootteja apunaan tekemään ns. likaisen työn ja jotka nauttivat toisten kiusaamisesta fyysisesti ja isot kihot ottava itselleen oikeuden nauttia siitä hengellisestä tai henkisestä puolesta, josta palute heille tulee lähinnä salaseurannan välityksellä erinäisillä moderneilla vakoilulaitteilla.
        Heidän täytyy osata maan kieli. Siksi siellä on suomalaisia mukana Suomessa. Ruotsissa on ruotsalaisia mukana ja Saksassa saksalaisia jne. Mutta päämaja on Jenkeissä.

Vakoilulaitteet eivät tarvitse paikalle asennettavia kameroita tai mikrofoneja ja ohjailu tapahtuu etänä erinäisistä huoneista, joista hyvänä esimerkkinä Ruotsissa oli ns. Palme huone (Palme rummet), josta käsin ihmisiä tarkkailtiin väliin kutsumalla heitä poliisi- kuulusteluihin (epäiltyjä kertyi yli 13 000) ja sitten stalkkaajat naureskelivat rikollisiin partoihinsa, kun saivat nolostuttaa ja pelotella ihmisiä. Olen tänne kirjoittanut Palmen teatteri murhasta jonka pohjalla on erään henkilön sralkkaus. Nyky terrorismi jatkaa samalla linjalla. Teatteria kaikin tavoin. Herätkää pahvit ON AIKAMME KALLIS ja menos päin peetä.

Tiesikö ja tirtääkö tämä anonyymi seuraavasta iskusta kun arvelee että Turvallisuuspalveluiden jampoille on tulossa muuta mietittävää.
        Lähettimet suunnataan muihin kohteisiin. Me harjoitusmaalit saamme levätä ja parhaassa tapauksessa jatkaa elämiämme. Ainakin minulla on tieto suorituskyvystämme. Se on riittävä.
        Vai onko hän jopa osa jotain otganisaatiota kun kehuu suotituskyvyistä. Onko hän joku lehtimies, sillä mediahan on symbioosissa näiden lavastaja terroristien kanssa. Qui bon?

Mitä seurauksia Itävallan iskulla voi olla?
        VÄLITTÖMINÄ seurauksina jännitteet väestöryhmien välillä saattavat kiristyä. Itävalta saattaa myös korottaa terrorismin uhka-arviota.

Nähtäväksi jää se, ruokkiiko Wienin isku uusia terroritekoja.

”Iskut saattavat ruokkia uusia iskuja. Jihadististen verkostojen toimijat saattavat pohtia uusien iskujen toteuttamista. Ylipäätään kohujen ympärille saattaa nousta tilastollisia iskupiikkejä, mutta ne ovat yleensä lyhytaikaisia”, Saarinen sanoo.

Tuo Saarinen on tutkija, mutta on lavastajien puolella ja yritti saada vaikutelmaa että tämä olisi oikeasti tapahtunut ja viisi vai neljä ihmistä olisi kuollut. Itävalta on uusi maa levittää tätä huijaus terrorismia. Muistakaa tämä alkoi kun Gladio lakkasi olemasta. Nämä ovat vähän modernimmpia kavereita. Voisko sanoa uusi sukupolvi ja vanhan liiton miehet ovat kasvamassa jo koiranpurkea jossain hautuumaalla jos niissä koiranputki kasvaa, mutta se olikin symboolisesti sanottu ja symboolit kuuluvatkin tähän nykyajan "terrorismiin".

• Anonyymi

Siis riistikö tämä vainottu hengen itseltään vai siirtyikö vastapuolen hommiin?

• Anonyymi

En tiedä, mutta molemmat vaihtoehdot mahdollisia. Stalkkaukseen voisi liittää osan tota MK-Ultra juttua. Siinä stalkattu tietämättään saadaan tekemään vaikka murhia.

Sirhan tunnusti presidenttiehdokkas Robert Kennedyn murhan. Hänen aiemmista päiväkirjamerkinnöistään löytyi viittauksia tulevaan veritekoon, mutta täysin selkeää motiivia ei tullut ilmi. Myöhemmin Sirhan kertoi tulleensa aivopestyksi ja toimineensa tiedostamattaan

https://www.thoughtco.com/mk-ultra-cia-mind-control-4174691

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mantshurian_kandidaatti

https://www.imdb.com/video/vi1571995929?playlistId=tt0056218&ref_=tt_ov_vi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/6284484/mantsurian-kandidaatti-tosielama

Tuossa MK-Ultrassa on kai kyse pikemminkin aivopesusta (brainwash) kuin stalkkauksesta, mutta Palmen murhassa ja varsinkin Anna Lindhin murhassa jo puhuttiin Mijailo Mijailovicin oleen aivopesty ja kuuleensa käskyjä päänsä sisässä jotka kehoittivat häntä tappamaan Anna Lindhin. Tuo ei kai kuulu stalkkaukseen, sillä jos kuului sellaisia tappokäsky ääniä päässä niin stalkkarien oli tiedettävä että hän sattumalta näki Lindhin ja jos tappukäsky äänet sitten vasta ohjattiin hänen päähänsä niin sitten hän oli seurattu.
        Seurattukaan ei kai ole sama kuin stalkattu. Stalkattu on kiusattu eli vainottu, mutta jos sillä saadaan joku tappamaan jonkun niin ei tappajalle useinkaan oikein hyvin käy, paitsi Palmen feikki murhaajalle Haamumiehelle, sillä hän ei jäänyt kiinni ja kirjoittelee par'aikaa varmaan memuaarejaan jossain kannon nokassa luonnon keskellä, luonnon ihminen kun on vai eikö hänellä ole kämppää ja asuu yömajassa ja ainoa paikka kirjoittaa on metsä, jossa saa olla rauhassa, sillä hänhän oli vainottu vai miten se meni. Pääseehän ne stalkkarit metsäänkin.

Stalkatusta yritetään siis tehdä hullua tai tappajaa ja siitä nauttii stalkkaajat saaden palautetta pääsääntöisesti vakoilulaitteilla, jotka ovat niin moderneita että ne kattaa kaikki alueet minne vain menetkin. He saattavat nipistellä sua reiteen kun olet ostamassa siideriä eli äläs nyt juo kun me ollaan seurattu sinua ettei sinusta kehity alkoholistia. Ajattelemme vain sinun parasta. Ja teet meille karhun palveluksen kun kerrot seuraamisistasi muille niin hekin seuraamiseksi joutumisen pelosta lopettaat kaljan lipittämisen ja parhaassa tapauksessa menevät kirkoon joka sumunrai siis sunnuntai. Ei kuitenkaan ampumaan konetuliaseella ihmisiä niikö sillo siä Teksasissa se yks. Tapahtu sen jälkeen ko se yks hullu ampu Vegasissa nuorisoa hotellin ikkunasta. Varmaan MK-Ultralainen.

• Anonyymi

vai muuttiko jonnekin kauas ja luuli sillä pääsevänsä eroon e-häirinnästä, eivät ole muutkaan päässeet

vai onko feikki koko ketjun aloitus, provo

• Anonyymi

jotkut pääsevät esittämään suuren maailman tietojaan

JOKA TAPAUKSESSA KETJUSSA ON MANILOINTI MENEILLÄÄN

MIKÄHÄN ON TAVOITE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jotkut pääsevät esittämään suuren maailman tietojaan

JOKA TAPAUKSESSA KETJUSSA ON MANILOINTI MENEILLÄÄN

MIKÄHÄN ON TAVOITE

Palaute on stalkkareille tärkeää. Eivät he ehdi kaikkia koko ajan valvoa ja tarkkailla, vaikka tarkkailu tapahtuisi kokoaikaisesti niin se voi mennä vain nauhalle ja eivät he kaikkia nauhoja pura ennenkuin jostain muualta tulee viesti että uhri on provosoitunut.

MIKÄHÄN ON TAVOITE

MINÄ ALOIOTIN KETJUN MUTTA TARKOITUS EI OLE PROVOSOIDA TEITÄ MITENKÄÄN. Haluan vain kertoa kuinka stalkkaus tapahtuu suurilla tapahtumilla maailmalla jotka seurattu havaitsee itse aiheuttamiksi kun on provosoinut nuo lavastajat taas tekemään uusia iskuja. He tekevät iskuja jatkuvasti seuratun (vainotun) puheiden ja kirjoitusten ja eleiden ja jopa ajatusten inspiroimana ja nyt on taas ISIS tullut muotiin kun korona on helpottanut tai siihen ei enää uskota.

Anonyymi
        Tänään 14:53
        UUSI

Anonyymi
        UUSI
        Ketä se auttaa?

Anonyymi
        Tänään 15:12
        UUSI
        stalkkereita, kun saavat palautetta, voivat kehittää sen avulla menetelmiään tehokkaammiksi.

FEEDBACK on sama kuin palaute. Antakaa stalkkareille palautetta ja olkaa kovia luita vaikka olisi luukatoakin niin kirjoittakaa tuntemuksistanne ja siitä ettette usko heidän lavastettuihin huijauksiin. Siten saatte stalkkareille kovan luun kurkkuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaute on stalkkareille tärkeää. Eivät he ehdi kaikkia koko ajan valvoa ja tarkkailla, vaikka tarkkailu tapahtuisi kokoaikaisesti niin se voi mennä vain nauhalle ja eivät he kaikkia nauhoja pura ennenkuin jostain muualta tulee viesti että uhri on provosoitunut.

MIKÄHÄN ON TAVOITE

MINÄ ALOIOTIN KETJUN MUTTA TARKOITUS EI OLE PROVOSOIDA TEITÄ MITENKÄÄN. Haluan vain kertoa kuinka stalkkaus tapahtuu suurilla tapahtumilla maailmalla jotka seurattu havaitsee itse aiheuttamiksi kun on provosoinut nuo lavastajat taas tekemään uusia iskuja. He tekevät iskuja jatkuvasti seuratun (vainotun) puheiden ja kirjoitusten ja eleiden ja jopa ajatusten inspiroimana ja nyt on taas ISIS tullut muotiin kun korona on helpottanut tai siihen ei enää uskota.

Anonyymi
        UUSI

Anonyymi
        UUSI
        Ketä se auttaa?

Anonyymi
        UUSI
        stalkkereita, kun saavat palautetta, voivat kehittää sen avulla menetelmiään tehokkaammiksi.

FEEDBACK on sama kuin palaute. Antakaa stalkkareille palautetta ja olkaa kovia luita vaikka olisi luukatoakin niin kirjoittakaa tuntemuksistanne ja siitä ettette usko heidän lavastettuihin huijauksiin. Siten saatte stalkkareille kovan luun kurkkuun.

Toinen selviytymiskeino stalkkereista on tahallinen valehtelu paroni von Munchhausenin tapaan. Keksin kaikille stalkkereille useampia versioita samasta aiheesta, niin määrä väheni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen selviytymiskeino stalkkereista on tahallinen valehtelu paroni von Munchhausenin tapaan. Keksin kaikille stalkkereille useampia versioita samasta aiheesta, niin määrä väheni.

Tosta saisi kuvan että tunnet stalkkarisi tai näet heitä jossain tilaisuuksissa ja tunnistat heidät, jotta voit kertoa heille valheita. Eikö stalkkaus tapahdukaan etänä vakoilemalla toimiasi vaikka kattojen låpi yläilmoista tai millä ne nyt vakoilee ja ovat vakoilleet jo vuosia jopa ennen kuin ihmisillä oli edes kännyköitä.

Tai olen minä siten ollut yhteydessä etätarkkailijoihin, että olen vaistonnut eräissä heidän tekemissä tempuissa, että takana on vakoilu ja se mitä olen vaikka sanonut jollekin jossain paljastetaan minulle jonkun toisen ihmisen kautta kun tuolle on kerrottu kiertäen kaartaen se mitä olen jollekulle sanonut ja voin lukea hänen eleistään että tuo tietää jotain, sillä ei ne suoraan sano että sä oot sanonu siellä ja siellä sitä ja sitä.

Se olisi liian paljastavaa. mutta aika röyhkeesti ne kyllä toimii paljastaessaan sinulle että sinua on salakuunneltu siellä ja siellä ja kenenkään ei olisi pitänyt sitä tietää mitä siellä sanoit tai teit, sillä et voi epäillä sitä henkilöä jolle olet jotain kertonut, että toi olisi mennyt kertomaan sitä juuri tuolle henkilölle joka edessäsi nyt pelehtii peittäen tietojaan, mutta ruumiinkieli usein puhuu kuin se olisi suoranaista puhetta.

Menikö kaaliin vai tuliko tästä rakettitiedettä. Ihminen voi lukea toista kuin avointa kirjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosta saisi kuvan että tunnet stalkkarisi tai näet heitä jossain tilaisuuksissa ja tunnistat heidät, jotta voit kertoa heille valheita. Eikö stalkkaus tapahdukaan etänä vakoilemalla toimiasi vaikka kattojen låpi yläilmoista tai millä ne nyt vakoilee ja ovat vakoilleet jo vuosia jopa ennen kuin ihmisillä oli edes kännyköitä.

Tai olen minä siten ollut yhteydessä etätarkkailijoihin, että olen vaistonnut eräissä heidän tekemissä tempuissa, että takana on vakoilu ja se mitä olen vaikka sanonut jollekin jossain paljastetaan minulle jonkun toisen ihmisen kautta kun tuolle on kerrottu kiertäen kaartaen se mitä olen jollekulle sanonut ja voin lukea hänen eleistään että tuo tietää jotain, sillä ei ne suoraan sano että sä oot sanonu siellä ja siellä sitä ja sitä.

Se olisi liian paljastavaa. mutta aika röyhkeesti ne kyllä toimii paljastaessaan sinulle että sinua on salakuunneltu siellä ja siellä ja kenenkään ei olisi pitänyt sitä tietää mitä siellä sanoit tai teit, sillä et voi epäillä sitä henkilöä jolle olet jotain kertonut, että toi olisi mennyt kertomaan sitä juuri tuolle henkilölle joka edessäsi nyt pelehtii peittäen tietojaan, mutta ruumiinkieli usein puhuu kuin se olisi suoranaista puhetta.

Menikö kaaliin vai tuliko tästä rakettitiedettä. Ihminen voi lukea toista kuin avointa kirjaa.

Kyllä, tunnen stalkkerini. Kyseiset valehtelut ovat painottuneet asfaltti- ja öljysora-alueille ympäri Suomen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MIKÄHÄN ON TAVOITE

Anonyymi
        UUSI

Anonyymi
        UUSI
        Ketä se auttaa?

Anonyymi
        UUSI

Tässä stalkkereille palautetta teoistaan ja seuraamuksista:
        https://raamattu.fi/raamattu/KR38/2TI.3/2.-Timoteuskirje-3 jakeet 1-9, 13.
        2 Piet. 2:1-22

• Anonyymi

Aloitus oli mauton.

• Anonyymi

Aloitus on halveksittava ja moraaliton.

Kun teillä nyt niin korkeatasoista tietämystä suuren maailman suurista kuvioista, niin olisi luullut asiallisen ketjun aloituksen riittävän, eikä tämmöistä shokkialoitusta käyttäen hyväksi vainottujen itsemurhia (mitä tässä ei ollut tapahtunut.)

Ettekö nyt saakeli olisi muuten huomiota saanut. Vai oliko tekniikka se, että isku päin naamaa ja arvostelukyky pois, niin sitten menevät alitajuntaan teidän juttunne.

yäk yäk

• Anonyymi

Alotus oli ehkä mauton ja jopa provosoiva, mutta tässä on hyvä jatko aloitukselle. Stalkkaus, terrorismi ja aivopesu. Kuka harrastaa ja mitä. Taaskiaan Itävälan terroristiksi ei paljastu kukaan muukaan kuin joku yksittäinen hullu tai mielenvikainen hörhö vai puolustaako joku häntä.

Mutta jos teko oli ns. hoax vai miksi niitä kutsutaan false flageiksi niin mites sitten tuota nuorta sankaria voisi kutsua. Kukaan ei noissa hoaxeissa kuole vaan ne lavastetaam vain tapahtuneiksi ja media on paikalla kuvaajineen ja kommentaattoreineen.

Laitan tänne alle Lee Harvey Oswaldin ampumisen ja filmitallenteen. Oliko se ensimmäinen median tekemä huijaus. Ampujaksi pidätetään Jack Ruby joka oli takaapäin ihan erinäköinen mitä filmillä ja kuvissa ollut ampuja. Sitten hirveä hässäkkä ja kuvakulmat tarkkaan laskettu ettei koko tapahtumasta saa mitään selvää kuvaa kuinka veri valuu lattialle kun sitä ei näy ja menikö luoti Oswaldin läpi ja mihin se osui.
        Eihän sitä teitenkään voi suorassa teevaa lähetyksessä näyttää mutta hyvin ampuja saadaan paikalta ettei hänen ulkonäköönsä pystytä kiinnitämään kunnolla huomiota. Repikää siitä huumori kun tämä tapahtui jo vuonna 1963.

Liittyykö terrotismi stalkkaukseen ja kuka stalkkaa ja ketä tällaisessa lavastetussa terrorismissa,

Ranskassa ja Ruotsissa ainakin on lista ja jatkuva seutanta päällä määrättyihin ihmisiin. Voi listalle joutua muutoinkin kuin olemalla maahanmuuttaja.

https://www.youtube.com/watch?v=oh3zvoj9HVc

Sitten tuli Kuuhuijaus filmaukset ja wtc lentokone törmäykset ja 9/11 huijaukset ja Palmen murha ja Estonian uppoaminen. Kaikkeen tekin uskotte kun joku vaan teille sanoo että näin se kävi. Eihän nämä tietenkään suoraan liity stalkkaukseen, vaikka olihian Oswald vainottu kommunisminsa takia, mutta hän oli tuossa lavastuksessa mukana, sillä eihän hän tuossa kuole vaan siinä ammutaan paukkupatruunoilla. Väittäkää vastaan jos osaatte. Tai hauku foliopääksi vai -hatuksi jos osaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alotus oli ehkä mauton ja jopa provosoiva, mutta tässä on hyvä jatko aloitukselle. Stalkkaus, terrorismi ja aivopesu. Kuka harrastaa ja mitä. Taaskiaan Itävälan terroristiksi ei paljastu kukaan muukaan kuin joku yksittäinen hullu tai mielenvikainen hörhö vai puolustaako joku häntä.

Mutta jos teko oli ns. hoax vai miksi niitä kutsutaan false flageiksi niin mites sitten tuota nuorta sankaria voisi kutsua. Kukaan ei noissa hoaxeissa kuole vaan ne lavastetaam vain tapahtuneiksi ja media on paikalla kuvaajineen ja kommentaattoreineen.

Laitan tänne alle Lee Harvey Oswaldin ampumisen ja filmitallenteen. Oliko se ensimmäinen median tekemä huijaus. Ampujaksi pidätetään Jack Ruby joka oli takaapäin ihan erinäköinen mitä filmillä ja kuvissa ollut ampuja. Sitten hirveä hässäkkä ja kuvakulmat tarkkaan laskettu ettei koko tapahtumasta saa mitään selvää kuvaa kuinka veri valuu lattialle kun sitä ei näy ja menikö luoti Oswaldin läpi ja mihin se osui.
        Eihän sitä teitenkään voi suorassa teevaa lähetyksessä näyttää mutta hyvin ampuja saadaan paikalta ettei hänen ulkonäköönsä pystytä kiinnitämään kunnolla huomiota. Repikää siitä huumori kun tämä tapahtui jo vuonna 1963.

Liittyykö terrotismi stalkkaukseen ja kuka stalkkaa ja ketä tällaisessa lavastetussa terrorismissa,

Ranskassa ja Ruotsissa ainakin on lista ja jatkuva seutanta päällä määrättyihin ihmisiin. Voi listalle joutua muutoinkin kuin olemalla maahanmuuttaja.

Sitten tuli Kuuhuijaus filmaukset ja wtc lentokone törmäykset ja 9/11 huijaukset ja Palmen murha ja Estonian uppoaminen. Kaikkeen tekin uskotte kun joku vaan teille sanoo että näin se kävi. Eihän nämä tietenkään suoraan liity stalkkaukseen, vaikka olihian Oswald vainottu kommunisminsa takia, mutta hän oli tuossa lavastuksessa mukana, sillä eihän hän tuossa kuole vaan siinä ammutaan paukkupatruunoilla. Väittäkää vastaan jos osaatte. Tai hauku foliopääksi vai -hatuksi jos osaat.

Olen edelleen sitä mieltä, että oli tunteetonta ja halveksittavaa käyttää otsikossa/aloituksessa hyväksi e-häirinnän kohteen" itsemurhaa".

Tulee iholle, kun niitä on tapahtunut ja viimeksi kesällä minua yritettiin pakottaa tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haaviston mukaan iskut kohdistuivat uskonnonvapautta vastaan, joka on yksi eurooppalaisista perusarvoista. Haavisto sanoi juutalaisten olevan tässä suhteessa erityisen uhanalaisessa asemassa, sillä heihin kohdistuu terrorismin uhka sekä islamilaisten terroristien että äärioikeiston taholta.

- Tämä Wienin tapaus oli muistutus siitä, että meidän pitää suojella myös näitä uskonnollisia vähemmistöjä, Haavisto sanoi. (suojella miten > stalkkaamalla viattomia)

Jos Wienin isku on niinsanottu false flag niin silloin juutalaiset itse ovat sen järjestämisen takana, sillä false flag iskulla tehdään hyökkäys jotta saataisiin vastapuoli näyttämään iskun tekijäksi. Mutta ei joku tavallinen Jerusalemissa asuva kaduntallaaja voi noin moni-mutkaista iskua järjestää tosta vaan, mutta kun median taitaa omistaa ympäri maailman juutalainen rahan niin rahan voimalla voidaan kai saada aikaan vaikka mitä.

Olette varmaan huomanneet kuinka sama mantra toistuu kun tällainen isku tapahtuu ja aina on iskun takana joku hetken mielnhäiriöön vaipunut berserkki amik-juoksuineen. Berserkit olivat kylläkin viikingejä jotka elivät satoja vuosia sitten, mutta Breivikin touhut Norjassa jokunen vuosi sitten viittaisi jonkinlaiseen viikinki berserkki perinteeseen.

Koskahan sekin tulee ilmi että Breivik oli täyttä huijausta ja samanlainen media temppu kuin nämä muutkin tässä vuosien varrella. Antakaa vaan maailman mennä tämmöseksi. Nyt media hallitsee jenkkien presidentin vaaleja mennen tullen tai joku taho joka käyttää mediaa hyväkseen. Oisko ne niitä intelligenttejä. Kimurantti juttu. Halla-aho on ihan pierustaan pyörällä niin koronan suhteen kuin terrorisminkin suhteen. Ei vaan tajua!

• Anonyymi

Tämä aloitus, joka pyydysti vainotut, ketju voisi olla CYBER TORTUREA

• Anonyymi

Vai että vainotun "viimeiset sanat"?

Ei tuollaista ihmettä olla vielä nähty.

Lupaavat lopettaa mutta toistavat samat harhat uudestaan ja uudestaan.

• Anonyymi

Katsoin ohjelman Yle 1 "Trumpin ensimmäinen kausi". Kyllä se on ollut Trump jota vainottiin koko sen kauden ajan, mutta äijä vaan porskuttaa ja voittaa vielä vaalit kunhan totuus taas tulee julki eli jollei vaalihuijausta ole tapahtunut niin kiusausta kuitenkin. Viivytellään ja pidetään maailmaa jännityksessä.
        New Yorkissa hakatiin kadulle satoja mielenosoittajia ja maailma ei reagoi mitenkään poliisin harjoittamaan väkivaltaan ellei se tapahdu itäblokin maissa mitä niitä nyt vielä onkaan jäljellä. Valko-Venäjä ja Venäjä ja joku kai vielä. Siellä mielenosoittajat ovat hyvästä - lännessä pahasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoin ohjelman Yle 1 "Trumpin ensimmäinen kausi". Kyllä se on ollut Trump jota vainottiin koko sen kauden ajan, mutta äijä vaan porskuttaa ja voittaa vielä vaalit kunhan totuus taas tulee julki eli jollei vaalihuijausta ole tapahtunut niin kiusausta kuitenkin. Viivytellään ja pidetään maailmaa jännityksessä.
        New Yorkissa hakatiin kadulle satoja mielenosoittajia ja maailma ei reagoi mitenkään poliisin harjoittamaan väkivaltaan ellei se tapahdu itäblokin maissa mitä niitä nyt vielä onkaan jäljellä. Valko-Venäjä ja Venäjä ja joku kai vielä. Siellä mielenosoittajat ovat hyvästä - lännessä pahasta.

https://nytimespost.com/vienna-attacker-kujtim-fejzulai-described-as-isis-sympathizer/

Ainoa kuva kun Kujtim (terron nimi) ampuu jo kuollutta uhria. Sitten tulee tämä median ihannoima muotikuvat. Moni nuori haluaa näyttää sankarilta hienoissa sotisovuissaan. Päästä varpaisiin aseistettuna. Samat kuvat ja sama matra alkaa taas toistumaan mediassa kun korona ei yksinkertaisesti enää kiinnosta ketään. Sanoin että terrorismi käyttää symboleja. Nimi Kujtim tuo mieleen kuittauksen. Mitä hän kuittasi ja kenelle.

https://www.realtalktime.com/isis-kujtim-fejzulai-vienna-austria-shooting-terrorist-attack/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8910843/Pictured-deadly-arsenal-ISIS-wannabe-Kujtim-Fejzulai-shot-dead-four-people-Vienna.html

Kuvat ehkä vetoaa nuoriin teini tyttöihin ja sitten heidän poikaystävänsä haluavat voittaa tyttöjen ihailun ja alkavat pukeutua samalla lailla. Ainoa vaan että se on kiellettyä, mutta voivat ottaa itsestään selfieitä ja lähetellä niitä somessa ihailijoilleen. Isis muoti puree. jeeee!!!! Ja teatteria ohjailee takapirut jotka masinoivat näitä lavastettuja iskuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://nytimespost.com/vienna-attacker-kujtim-fejzulai-described-as-isis-sympathizer/

Ainoa kuva kun Kujtim (terron nimi) ampuu jo kuollutta uhria. Sitten tulee tämä median ihannoima muotikuvat. Moni nuori haluaa näyttää sankarilta hienoissa sotisovuissaan. Päästä varpaisiin aseistettuna. Samat kuvat ja sama matra alkaa taas toistumaan mediassa kun korona ei yksinkertaisesti enää kiinnosta ketään. Sanoin että terrorismi käyttää symboleja. Nimi Kujtim tuo mieleen kuittauksen. Mitä hän kuittasi ja kenelle.

https://www.realtalktime.com/isis-kujtim-fejzulai-vienna-austria-shooting-terrorist-attack/

https://www.dailymail.co.uk/news/article-8910843/Pictured-deadly-arsenal-ISIS-wannabe-Kujtim-Fejzulai-shot-dead-four-people-Vienna.html

Kuvat ehkä vetoaa nuoriin teini tyttöihin ja sitten heidän poikaystävänsä haluavat voittaa tyttöjen ihailun ja alkavat pukeutua samalla lailla. Ainoa vaan että se on kiellettyä, mutta voivat ottaa itsestään selfieitä ja lähetellä niitä somessa ihailijoilleen. Isis muoti puree. jeeee!!!! Ja teatteria ohjailee takapirut jotka masinoivat näitä lavastettuja iskuja.

'We stand united with you against terror': Boris Johnson and other European leaders express 'deep shock' after Vienna terror attack

Sama mantra lännen valtiomiehiltä aina kun joku HUOM lone wolf (lue yksinäinen hullu) ampuu tai puukottaa ohikulkijoita raivon vallassa. Eikö tämä ole yksinäisen hyllun terroria jotain vastaan, mutta kun ne aina tapetaan niin ei voida kysyä mikä sulle tuli kun sun tartti lähtee kadulle tappamaan viattomia ohikulkijoita.

Nykyisin oletetaan, että berserkit saavuttivat raivotilan samankaltaisilla tekniikoilla kuin šamaanit transsitilan; kyse oli siis jonkinlaisesta itsesuggestiosta. Myös tajunnantilaan vaikuttavia aineita on voitu käyttää. Erään teorian mukaan berserkkitila oli alun perin tahaton seuraus suopursulla tai suomyrtillä humalien sijaan maustetun oluen juomisesta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Berserkki

https://fi.wikipedia.org/wiki/Amok

Amok, jota usein käytetään yhteydessä amok-juoksu, on malaijin kielen sana, joka tarkoittaa hallitsemattomuutta. Sanaa käytetään usein kuvaamaan mielipuolista riehumista aseen kanssa. Taustalla lienee malaijien perinteinen tapa tehdä itsemurha; käytäntö muistuttaa jossain määrin muualla maailmassa tunnettuja vastaavia ilmiöitä, kuten viikinkien berserkkiyttä. Psykologinen perusta amok-juoksulle on primitiivisissä oloissa esiintyvä psykoottinen häiriö, jonka vallassa oleva yksilö surmaa kaikki vastaantulijat.

Käyttääkö Isis jotain tällaista taktiikkaa ja sitä opetetaan jossain moskeijoissa vai onko asialla MK-Ultran miehet ja huumaavat Perse-Erkin jollain oluella ja antavat aseet kouraan ja laittavat matkaan kadulle riehumaan ja itse kirjoittavat sitten siitä jonkun jutun lehtiin.
        Sama käytäntö toistui aikoinaan ja olemmeko taas aloittamassa saman kun korona ei enää kiinnosta ketään. Urpilainen puhuu uus-normaalista. Kuuluuko berserkkiys uus-normaaliin sitten tulevaisuudessa ja saamme tästä eteenpäin taas alkaa lukemaan näitä samankaltasia juttuja. Ketä kiinnostaa. Vaihtakaa jo levyä. Saatte te ne poliisien hienot uniformut muutenkin ja kalliit taisteluvälineet sodassa jotain yksinäistä sutta vastaan (lue hullua) Miesjahti eli man hunt alkoi Palmen murhasta ja murhaaja juoksee vieläkin vapaana jossain hämärillä Brunkebergin kaduilla tuijottaen julman näköisenä kaikkia vastaan tulijoita. https://sites.google.com/site/palmemordet/jagskotpalme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Turha tänne on enää kirjottaa

• Anonyymi

Tuo tossa yllä poistetaan sekunnin sisään niin ettei kukaan ehdi lukea sitä. Siellä toisessa päässä on valvoja joka sensuroi täällä viestejä ja samalla hän juhlistaa Suomen sananvapautta eikä muista mitä Ranskassa juuri tapahtui kun sananvapautta rajotettiin pään leikkaamisella irti. En voi täältä tulla laikkaamaan ylläpidon päätä sillä en tiedä missä hän on ja valvoo kaiket yöt ettei tänne vaan tule mitään vaarallista tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tossa yllä poistetaan sekunnin sisään niin ettei kukaan ehdi lukea sitä. Siellä toisessa päässä on valvoja joka sensuroi täällä viestejä ja samalla hän juhlistaa Suomen sananvapautta eikä muista mitä Ranskassa juuri tapahtui kun sananvapautta rajotettiin pään leikkaamisella irti. En voi täältä tulla laikkaamaan ylläpidon päätä sillä en tiedä missä hän on ja valvoo kaiket yöt ettei tänne vaan tule mitään vaarallista tekstiä.

Enkö mä sanonut. Ei menny minuuttiakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkö mä sanonut. Ei menny minuuttiakaan

SAAKO SE JOTAIN PALKKAA KUN KAIKET YÖT VALVOO TÄTÄ FOORUMIA

• Anonyymi

http://palmemordet.eu/christer-pettersson/

Tämän kuvan takia Pettersson pidätettiin, vaikka kuvan tekijä on myöntänyt huijanneensa poliisia, mutta myönsi vasta kun Pettersson oli jo vapautettu. Ei saanut huijauksestaan mitään sakkoja tai mitään tuomiota, joten poliisiakin saa huijata ainakin Ruotsissa.

• Anonyymi

Pelottelu, häirintä, julkinen häpäisy (intimidation harassment public shaming) ovat vain
        osa koko kidutuksen kirjosta. Cyber torture

FILOSOFIAMME
        Filosofiamme on, että kaikki ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä. Jokaisen oikeutta elämään suojellaan. Ketään ei saa kiduttaa tai pitää orjuudessa. Kaikki teknologiat ja tekniikat, joilla voidaan vaarantaa ihmisten fyysinen ja/tai psyykkinen terveys, muuttaa yksilöiden itsemääräämisoikeutta ja vaikuttaa heidän ihmisarvoonsa, olisi ehdottomasti kiellettävä.

Tähän yksinäisen hullun terrorismiin kuuluu symboliikka tai assosioiva mielleyhtymien synnyttäminen. Tässä taas on muurareille sopivampaa matskua sillä he harrastavat lukumystiikkaa. Ampumisethan tapahtuivat Seitenstettendassella josta tuo kadun nimen alku viittaa seiskaan "seiten". Kumpi on hullu; se/ne joka tekee noita selvääkin selvemmin lavastettuja terroti-iskuja vai se joka oivaltaa mikä tuollaisen älyttömyyden takana piilee. Siinä videolla kuvataan (kuka tiesi) vähän samalla lailla ampujaa kuin Pariisissa aikoinaan joku kuvasi niitä hulluja, kun ne juoksenteli kadulla ja mikä ihmeellistä kyllä niin se tuo myös Turun puukottajan amok-juoksun mieleen . Onko se hullu, jolle tulee aikaisempia tapahtumia mieleen vai ne jotka näitä järjesrävät, jotta saisivat taas nauraa rikollisiin partoihinsa, kun kansaan uppoaa mikä tahansa lavastus. 'Seitenkuubankasi' on sille tuttu joka on pelannut venttiä. Mutta sehän on suomea ja toi tapahtu Itävallassa. Meehän nyt hoitoon tai ota ainakin lääkkeesi. Taidan laittaa korkin kiinni niin loppuu tää sekoilu.

NOO JOTKA NÄITÄ BLUFFEJA TEKEE OSAAVAT SUOMEA KUIN ÄIDINKIELTÄÄN

• Anonyymi

Venäjä ja sen desantit kiihottuvat siitä, että saavat verimurhavainota eurooppalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä ja sen desantit kiihottuvat siitä, että saavat verimurhavainota eurooppalaisia.

Desantti sana tulee VDV:stä eli Venäjän maahanlaskujoukkojen "Vozdushno-Desantnye Voiska"-nimityksestä. Desánt-sana tulee ranskan descente-sanasta, joka tarkoittaa laskeutumista. Desanttia käytetään siis kuvaamaan erityisesti venäläistä laskuvarjomiestä, joka lähetetään vakoilemaan tai aiheuttamaan sabotaasia.

Toisinajattelija (myös dissidentti) on virallisen ajatussuunnan vastaisia mielipiteitä julkisesti esittävä henkilö. Nimityksellä viitataan useimmiten totalitaristisissa valtioissa kiellettyjä tai virallisesti tuomittuja mielipiteitä esittäviin henkilöihin.

Mutta mitä on "verimurhavainoaminen". Verimakkara on Tampereen herkkua joka on siis tehty osittain ainakin verestä ja ryyneistä sitä kutsutaan' mustaksimakkaraksi' ja yhteen kirjoitettuna eikä siis mustaksi makkaraksi. Otakko palan mustaamakkaraa eikä mustaa makkaraa. Minua jää vähän ihmetyttämään kun verimurhavainoaminen on yhdyssana tai sana ylipäätään jos sitä ei olla missään oikein määritelty mitä se tarkoittaa.

Desantit kuuluivat toisen maailmansodan (WWII) aikaan ja tuskin Venäjältä ainakaan laskuvarjolla ketään Eurooppaan pudoteta. Dissidenttejä täällä Suomi 24 foorumissakin taitaa minun lisäkseni olla muutama. Me emme ajattele kaikesta samallalailla kuin vaikka valtamedia tai vaikkapa sinä, joka uskot että M/S Estonia makaa Itämeren pohjassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Desantti sana tulee VDV:stä eli Venäjän maahanlaskujoukkojen "Vozdushno-Desantnye Voiska"-nimityksestä. Desánt-sana tulee ranskan descente-sanasta, joka tarkoittaa laskeutumista. Desanttia käytetään siis kuvaamaan erityisesti venäläistä laskuvarjomiestä, joka lähetetään vakoilemaan tai aiheuttamaan sabotaasia.

Toisinajattelija (myös dissidentti) on virallisen ajatussuunnan vastaisia mielipiteitä julkisesti esittävä henkilö. Nimityksellä viitataan useimmiten totalitaristisissa valtioissa kiellettyjä tai virallisesti tuomittuja mielipiteitä esittäviin henkilöihin.

Mutta mitä on "verimurhavainoaminen". Verimakkara on Tampereen herkkua joka on siis tehty osittain ainakin verestä ja ryyneistä sitä kutsutaan' mustaksimakkaraksi' ja yhteen kirjoitettuna eikä siis mustaksi makkaraksi. Otakko palan mustaamakkaraa eikä mustaa makkaraa. Minua jää vähän ihmetyttämään kun verimurhavainoaminen on yhdyssana tai sana ylipäätään jos sitä ei olla missään oikein määritelty mitä se tarkoittaa.

Desantit kuuluivat toisen maailmansodan (WWII) aikaan ja tuskin Venäjältä ainakaan laskuvarjolla ketään Eurooppaan pudoteta. Dissidenttejä täällä Suomi 24 foorumissakin taitaa minun lisäkseni olla muutama. Me emme ajattele kaikesta samallalailla kuin vaikka valtamedia tai vaikkapa sinä, joka uskot että M/S Estonia makaa Itämeren pohjassa.

Tamperelaisesta torikioskista mustamakkara ostetaan perinteisesti ilmoittamalla, kuinka suurella summalla makkaraa halutaan. Yleinen tapa on myös tilata mustaamakkaraa termillä ”menopaluu” (esimerkiksi ”Laitakko yhren menopaluun!”). Termi menopaluu kuvastaa mustanmakkaran U:n mallista muotoa. Mustaamakkaraa voi ostaa myös painon mukaan, joskaan se ei ole kovin yleistä.

Oon kuullu jutun ko joku herra ajatteli kokeilla punastuuko myyjä jos sille sanoo että "paas kyrvänmitta mustaamakiaa". Ei myyjä ollu moksiskaa vaan kysy että "tulleekos vitullinen sinappia", johon kylmäverinen kaverimme että "ei kyllä litra piisaa".

SAAS NÄHRÄ poistetaanko täällanen kansanosaa loukkaava teksti.

• Anonyymi

Saiskos jo se viimeisen sanan niin voidaan siirtyä seuraavaan aiheeseen?

• Anonyymi

Anonyymi
        24.06.2020 21:34

Anonyymi kirjoitti:
        Tää on valtapuolueiden fasismia joka alkoi Palmen murhasta. Mitä sanoo vihreät tai vasemmistoliitto siitä että murha oli lavastettu ja ainakin nyt syytetty mies on ainakin syytön murhaan varsinkin jos sitä ei edes tehty. Mitä sanoo kokoomus tai kepu. Persuista en tiedä. Heillä on ainakin rohkeutta olla eri mieltä muiden kanssa. Jos he alkavat ajaa asiaa ettei Palme koskaan tapettu niin mitähän siitäkin seuraa. Tuomitsevat heidät natseiksi.
        Piilota
        Niin en minä tiedä mikä on oikea tapa puhua Palmen murhasta. Täytyykö olla perseen-nuolijan tavoin samaa mieltä virallisen toruuden kanssa vai miten. Saako enää puolusttaa rouva Palmea sillä hänhän on ainoa joka näki murhaajan. Hänen poikansakaan ei enää puolusta äitinsä mielipidettä eikä pääministerikään joka aikoinaan puolusti rouvaa että kyllä hän oli oikeassa kun kerran näki murhaajan.

Kyllä tää politiikka on vaikeaa. Täytyy olla aina virallisen totuuden puolella.

Armoa, ei Siperiaan!
        Armoa ei, Siperiaan!

Oikolukutyössäni olen huomannut, että eniten päänvaivaa tuottavat välimerkit, etenkin pilkku. Pilkun merkitystä tekstin rakenteen osana ei kannata vähätellä, sillä se luo painotussuhteet lauseiden välille. Pieneltä tuntuvan pilkun hallitseva kirjoittaja ymmärtää tekstien kokonaisuuksien rakenteen, hänellä on rytmitajua. Tekstin rytmi on onnistuessaan vaihteleva, kekseliäs ja mukaansatempaava, ja pilkku sekä muut välimerkit – oikeilla paikoillaan – ovat oleellinen osa rytmitystä.

Hän näki ihanan tytön, joka hymyili kauniisti, eikä katsonut eteensä ja tippui Aurajokeen.

Niin rakas kuin pilkku kirjoittajalle onkin, on hyvä muistaa välillä piste

http://www.jokiranta.fi/jutut/vakuuta-ja-hurmaa-hallitse-kielenhuolto

Kyrvänmitta on venyvä käsite niin kuin on vitullinen sinappiakin. Ei kyllä litra piisaa antaa kuvan ettei edes litra piisaisi, mutta pilkun kanssa rytmitettynä virke kuuluisi "Ei. kyllä litra piisaa!" Eli litra on tarpeeksi eikä vitullista tarvita, paljonko se sitten olisikaan. Vähän niikö se kyrväm mittä on venyvä käsite. Joten olkoon tämän vainotun viimeiset sanat ilman pilkkua "Ei kyllä litra piisaa".

• Anonyymi

Missä viipyy viimeiset sanat?

• Anonyymi

Joten olkoon tämän vainotun viimeiset sanat ilman pilkkua "Ei kyllä litra piisaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten olkoon tämän vainotun viimeiset sanat ilman pilkkua "Ei kyllä litra piisaa".

Ne viimeiset sanat tulee sitten kun aika on niin auringon... Saat loistamaan KUN AiiiiiiiiiiiiKA oooooooooooooooooooooooooooooooooon Niin auringon... saat ploistamaan- Kun aiiiiiiika oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooon!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8103
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6349
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2390
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      38
      2386
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      2173
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2166
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83