Sata miljoonaa että saadaan järjestelyratapiha hieman mukavampaan paikkaan.
Lapua ei tehnyt mitään, joten koko asema suljettiin ja Valmetilta kerättiin raiteet pois.
Kaasuvarasto tehtiin muualle.
Vastustamalla saa paljon aikaan.
Seinäjoella mega-investointi ratapihaan
Anonyymi
4
57
Vastaukset
- Anonyymi
On viimeinen niittti seinäjoelle, rakentaa nyt tyhyjän keskustan viereen mukas tuo vetonaulaksi
- Anonyymi
Vähn isompi teltta, kyl se siihen piisaa tuolle kululle
Kyllä Seinäjoki tarvitsee uuden aseman kolmeen kerrokseen, että saadaan mahtumaan junat, metro, ratikat, bussit ja taksit saman katon alle kävelyetäisyyden päähän asemalaitureista.
- Anonyymi
VR- lomauttaa, mitä tekee seinäjoki, taasen asstu siihe ihteesä velliköön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552