Ilmajoki? Mielipide

Anonyymi

Millainen mielipide Ilmajoelta ja ilmajokisista on muodostunut? Onko hyvä paikka asua ? Millaisia ihmisiä, onko helppo tutustua vai onko piireihin vaikea päästä..onko juorukelloja onko narkkareita ja juoppoja paljon...suosittelisikko ilmajokea kaupungissa asuneelle..

19

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahonkylässä asuu sivistyneitä ihmisiä. Melkein kuin seinäjokisia. Muuallakin ehkä, mutta he eivät uskalla näyttää olevansa parempaa väkeä, etteivät ääliömäiset kylähullut naapurit keksi jotain tyhmää. Kuten nyt vaikka korvalla yksi umpihullu.

• Anonyymi

Who’s Afraid of the 800-pound Gorilla?

Everyone, it seems. But there’s no logical reason why Donald Trump, a newly minted loser, should be considered the frontrunner for the 2024 nomination.

• Anonyymi

Ainaki kaikki pienet miehenpuolet täälä omistaa suuren auton . Oliskohan se vähä niinkun jonkun jatke.

• Anonyymi

ahonkylä on edelleen tuomikylän asuntoalue voi jeesus anuskyläiset ollut aina oma tai ovat yrittäneet olla koko happijoen kymppikerholaisia!ja sille on naurettu kautta aikain!!anuskyläiset ei vaan sit tiä!!happijoki muuten no huhuh sielt pois päässeenä ei ole ikävä tukijussien ympärillä pyörivä rinki pieni pyörii!!ahdasmielinen takapajula!!seinäjoki vähän parempi mut pitkälti samaa shittii!!!maakuntakeskuslaiset kans luulevat olevan kaupunkilaisia!!!ja muu suomi nauraa katketakseen!!

• Anonyymi

Pekka Mykkänen HS
      8.12. 19:16 | Päivitetty 8.12. 20:08

Lokakuun puolivälissä minulle kävi selväksi, että Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin tekemisten ja sanomisten raja ei kulje missään. Koskaan ei tule vastaan se hätkähdyttävä tapahtuma, jolloin voi varmuudella sanoa, että tästä ei enää hullummaksi mene.

Katselin CNN-kanavaa pennsylvanialaisessa hotellihuoneessa ja suu loksahti auki. Ruudulla näkyi kuvaa Trumpin michiganilaisista kannattajista, jotka huusivat: ”Lock her up, lock her up!”

”Heittäkää hänet tyrmään!” he vaativat.

Hänellä tarkoitettiin Michiganin demokraatti­kuvernööriä Gretchen Whitmeriä, jonka tiukka korona­politiikka oli suututtanut Trumpin republikaani­kannattajia. ”Heittäkää ne kaikki tyrmään”, Trump vastasi väki­joukolle tarkoittaen poliittisia vastustajiaan.

Yhdeksän päivää aiemmin liittovaltion poliisi FBI oli ilmoittanut, että toistakymmentä michiganilaista äärijärjestön jäsentä oli suunnitellut muun muassa Whitmerin sieppaamista, virkamiesten teloittamista kameroiden edessä ja osavaltion kongressitalon polttamista.

• Anonyymi

viisaasti sanottu tuolla..sivistyneitä melkein kun seinäjoella? mikä kohta seinäjokisista tekee sivistyneitä??

• Anonyymi

Muuten ihan kohtalaisen hyvä paikka asua 30v kokemuksella mutta kunnantalon juoppo pilaa kunnan .meis sinne kivenkoloon mistä tuli ryömittyä ahonkylään riesaksi ja koko kuntaan

• Anonyymi

Kuka niistä?

• Anonyymi

Kokoonsa nähden ihan hemmetisti nistejä/sekakäyttäjiä jotka ajelee autoilla sekopäissään. On vanhaa ja läskiä pirinistiä myös. Kokonainen suku myös jotka narkkaa isistä, tyttäristä ja tädeistä lähtien. Pysyisin kaukana varsinkin jos on lapsia, ettei nistit aja yli.

• Anonyymi

Aika paljon on sekakäyttäjiä

• Anonyymi

Suora lähetys juuri nyt: Valitsija­miehet äänestävät Joe Bidenin Yhdys­valtain seuraavaksi presidentiksi

• Anonyymi

Dannyn tonttutyttö avustaja on kuulemma sieltäpäin.

• Anonyymi

no vastaukset kertoo paljon...täällä sekoilla usan vaalien vs.ilmajoki kanssa. toki varmaan on sekakäyttäjiä kun täällä on noita lastensuojeluyksiköitä ja asukkaat jää vapauduttuaan tänne usein...no en ota kantaa kuinka fixu likka tuo seinäjokinen oli kun lähti ihan julkisuuden takia isoisän matkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no vastaukset kertoo paljon...täällä sekoilla usan vaalien vs.ilmajoki kanssa. toki varmaan on sekakäyttäjiä kun täällä on noita lastensuojeluyksiköitä ja asukkaat jää vapauduttuaan tänne usein...no en ota kantaa kuinka fixu likka tuo seinäjokinen oli kun lähti ihan julkisuuden takia isoisän matkaan

Ja näitä tuulimyllypöyröjä täälä on jokka kuuloo jotakin infraääniä.
        Jotta aika sekavaa sakkia täälä on.
        Mahtuu tänne sekahan tervesjärkisiäkin ihimisiä, ei me kaikki pöyröjä olla.

• Anonyymi

Vieläkö kehtaa näyttäytyä kadun raitilla tai lähikaupassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö kehtaa näyttäytyä kadun raitilla tai lähikaupassa?

...tonttulikka nääs.

• Anonyymi

Tuskin olet tänne muuttamassa. Tämä on sitä paikallista vaikuttamista ja riidankylvöä palstoilla. Häivy.

• Anonyymi

Ilmajoella ongelma on se, että puuttuu yhtenäinen visio ja strategia kunnan ja sitä ympäröivän työssäkäyntialueen kehittämiseksi. On erilaisia eri intressejä peräänkuuluttavia yhteisestä hyvästä piittaamattomia visionäärejä. Kaivaudutaan 1,8 metrin syvyisiin seisomapoteroihin, joista käsin ymmärretään tahallaan väärin ja pahoitetaan mieli.

Nyt olisi korkea aika peräänkuuluttaa yhteistä ja kaikkien arvostamaa näkijää ja ajattelijaa, joka omalla arvovallallaan peräänkuuluttaisi yhtenäistä Ilmajokea, joka kohoaisi kerran kokemaansa suuruuteen ja valta-asemaan.

• Anonyymi

Vain 1,8 metriä, mulla näkys pää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2498
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1879
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1640
    8. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1389
    9. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1385
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1348
    Aihe