Millainen mielipide Ilmajoelta ja ilmajokisista on muodostunut? Onko hyvä paikka asua ? Millaisia ihmisiä, onko helppo tutustua vai onko piireihin vaikea päästä..onko juorukelloja onko narkkareita ja juoppoja paljon...suosittelisikko ilmajokea kaupungissa asuneelle..
Ilmajoki? Mielipide
19
897
Vastaukset
- Anonyymi
Ahonkylässä asuu sivistyneitä ihmisiä. Melkein kuin seinäjokisia. Muuallakin ehkä, mutta he eivät uskalla näyttää olevansa parempaa väkeä, etteivät ääliömäiset kylähullut naapurit keksi jotain tyhmää. Kuten nyt vaikka korvalla yksi umpihullu.
- Anonyymi
Who’s Afraid of the 800-pound Gorilla?
Everyone, it seems. But there’s no logical reason why Donald Trump, a newly minted loser, should be considered the frontrunner for the 2024 nomination.
- Anonyymi
Ainaki kaikki pienet miehenpuolet täälä omistaa suuren auton . Oliskohan se vähä niinkun jonkun jatke.
- Anonyymi
ahonkylä on edelleen tuomikylän asuntoalue voi jeesus anuskyläiset ollut aina oma tai ovat yrittäneet olla koko happijoen kymppikerholaisia!ja sille on naurettu kautta aikain!!anuskyläiset ei vaan sit tiä!!happijoki muuten no huhuh sielt pois päässeenä ei ole ikävä tukijussien ympärillä pyörivä rinki pieni pyörii!!ahdasmielinen takapajula!!seinäjoki vähän parempi mut pitkälti samaa shittii!!!maakuntakeskuslaiset kans luulevat olevan kaupunkilaisia!!!ja muu suomi nauraa katketakseen!!
- Anonyymi
Pekka Mykkänen HS
8.12. 19:16 | Päivitetty 8.12. 20:08
Lokakuun puolivälissä minulle kävi selväksi, että Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin tekemisten ja sanomisten raja ei kulje missään. Koskaan ei tule vastaan se hätkähdyttävä tapahtuma, jolloin voi varmuudella sanoa, että tästä ei enää hullummaksi mene.
Katselin CNN-kanavaa pennsylvanialaisessa hotellihuoneessa ja suu loksahti auki. Ruudulla näkyi kuvaa Trumpin michiganilaisista kannattajista, jotka huusivat: ”Lock her up, lock her up!”
”Heittäkää hänet tyrmään!” he vaativat.
Hänellä tarkoitettiin Michiganin demokraattikuvernööriä Gretchen Whitmeriä, jonka tiukka koronapolitiikka oli suututtanut Trumpin republikaanikannattajia. ”Heittäkää ne kaikki tyrmään”, Trump vastasi väkijoukolle tarkoittaen poliittisia vastustajiaan.
Yhdeksän päivää aiemmin liittovaltion poliisi FBI oli ilmoittanut, että toistakymmentä michiganilaista äärijärjestön jäsentä oli suunnitellut muun muassa Whitmerin sieppaamista, virkamiesten teloittamista kameroiden edessä ja osavaltion kongressitalon polttamista.- Anonyymi
viisaasti sanottu tuolla..sivistyneitä melkein kun seinäjoella? mikä kohta seinäjokisista tekee sivistyneitä??
- Anonyymi
Muuten ihan kohtalaisen hyvä paikka asua 30v kokemuksella mutta kunnantalon juoppo pilaa kunnan .meis sinne kivenkoloon mistä tuli ryömittyä ahonkylään riesaksi ja koko kuntaan
- Anonyymi
Kuka niistä?
- Anonyymi
Kokoonsa nähden ihan hemmetisti nistejä/sekakäyttäjiä jotka ajelee autoilla sekopäissään. On vanhaa ja läskiä pirinistiä myös. Kokonainen suku myös jotka narkkaa isistä, tyttäristä ja tädeistä lähtien. Pysyisin kaukana varsinkin jos on lapsia, ettei nistit aja yli.
- Anonyymi
Aika paljon on sekakäyttäjiä
- Anonyymi
Suora lähetys juuri nyt: Valitsijamiehet äänestävät Joe Bidenin Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi
- Anonyymi
Dannyn tonttutyttö avustaja on kuulemma sieltäpäin.
- Anonyymi
no vastaukset kertoo paljon...täällä sekoilla usan vaalien vs.ilmajoki kanssa. toki varmaan on sekakäyttäjiä kun täällä on noita lastensuojeluyksiköitä ja asukkaat jää vapauduttuaan tänne usein...no en ota kantaa kuinka fixu likka tuo seinäjokinen oli kun lähti ihan julkisuuden takia isoisän matkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vastaukset kertoo paljon...täällä sekoilla usan vaalien vs.ilmajoki kanssa. toki varmaan on sekakäyttäjiä kun täällä on noita lastensuojeluyksiköitä ja asukkaat jää vapauduttuaan tänne usein...no en ota kantaa kuinka fixu likka tuo seinäjokinen oli kun lähti ihan julkisuuden takia isoisän matkaan
Ja näitä tuulimyllypöyröjä täälä on jokka kuuloo jotakin infraääniä.
Jotta aika sekavaa sakkia täälä on.
Mahtuu tänne sekahan tervesjärkisiäkin ihimisiä, ei me kaikki pöyröjä olla. - Anonyymi
Vieläkö kehtaa näyttäytyä kadun raitilla tai lähikaupassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö kehtaa näyttäytyä kadun raitilla tai lähikaupassa?
...tonttulikka nääs.
- Anonyymi
Tuskin olet tänne muuttamassa. Tämä on sitä paikallista vaikuttamista ja riidankylvöä palstoilla. Häivy.
- Anonyymi
Ilmajoella ongelma on se, että puuttuu yhtenäinen visio ja strategia kunnan ja sitä ympäröivän työssäkäyntialueen kehittämiseksi. On erilaisia eri intressejä peräänkuuluttavia yhteisestä hyvästä piittaamattomia visionäärejä. Kaivaudutaan 1,8 metrin syvyisiin seisomapoteroihin, joista käsin ymmärretään tahallaan väärin ja pahoitetaan mieli.
Nyt olisi korkea aika peräänkuuluttaa yhteistä ja kaikkien arvostamaa näkijää ja ajattelijaa, joka omalla arvovallallaan peräänkuuluttaisi yhtenäistä Ilmajokea, joka kohoaisi kerran kokemaansa suuruuteen ja valta-asemaan.- Anonyymi
Vain 1,8 metriä, mulla näkys pää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348