Miljoonien Stalinin terrorin uhrien joukossa on yli 25 000-30 000 suomalaista(punikkia). Paljastukset, jotka liittyvät mielettömiin teloituksiin eivät innoita Venäjän vallanpitäjiä.
Ei innoita Suomen äärivasureitakaan.
Stalinin uhrit - Alfalla nyt
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin ja jäi vain sellainen olo että menneiden märehtiminen tuottaa vain lisää kärsimystä.
Vanha mies joka taisteli kuolleiden puolesta joutui vankilaan ja tytär jäi ahdistuneena kärsimään. Kannattaako tuollainen sukupolvien kärsimysketju, nykyelämän tuhoaminen kuolleiden takia?? - Anonyymi
Mitähän tekemistä Suomen nykyisellä vasemmistolla enää on minkään Stalinin kanssa. Noista asioista jauhavat enää vain jotkut ihme jälkeen jääneet höperöt, jotka yrittävät etsiä kohdetta kostaa katkeruutensa ajalta, jota suurin osa sitä eläneitäkään ei enää ole kiinnostunut muistelemaan.
- Anonyymi
Ranskan vallankumouksessakin tapettiin giljotiinissä paljon ihmisiä. Mutta pientä se kuitenkin oli Staliniin verrattuna.
- Anonyymi
Neuvostoliitto oli kommunistinen valtio ja siellä surmattiin paljon ihmisiä.
Kaikissa kommunistisissa valtioissa surmataan paljon ihmisiä.
Kuten nyt P Korea ja Kiina.
Romaniassa, Albaniassa. Bulgariassa ja kaikissa Kommunistisissa maissa Euroopassa surmattiin paljon ihmisiä.
Kommunistiseen maahan ei saa viedä Raamattuja ja siksi niitä salakuljetettiin NL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321