Köyhä nuukana

Anonyymi

Kun on työmarkkinatuki köyhyydessä, niin on oltava nuuka.
Siten tulee toimeen.
Ei turhaa kulutusta.
Vain ruokaa raaka-aineina. Ja valmistus itse.
Vaatteet voi paikata, myös kengät.
Tukan voi leikata itse.
Käyttää vähän vettä ja tekee yksinkertaisia ruokia käyttäen vähän energiaa valmistukseen.
Liikkuminen polkupyörällä ja kävellen.
Pieni halpa asunto.
Ja ei kiire minnekään.
Näin köyhänä poikamiehenä elän, ei ole varaa tuhlata naisiin.
Vaikka pimppa olisi hyvää joskus.
Mutta naiset haluaa kuluttaa, ja työttömällä ei siihen ole rahaa.
Harrastukset oman mielenkiinnon mukaan, ilman turhakulutusta.
Ja vältän tyrkytettyjä ilman palkkaa töitä. En ole orja.
Vain palkka-työ kelpaa ja niitä ei ole tarjolla.
Köyhän ei kannata tuhlata aikaa ilman palkkaa.
Elämä on arvokas.

44

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei kaikki naisetkaan tuhlaa. voisin allekirjoittaa listasi,kaikilta muilta osin paitse sen pimpan.
      Olen eläkkeelle jäävä leski ja eläkkeeni tulee olemaan alle tonnin. Työttömänä/ pätkätyölääisenä ei eläkettä ole kertynyt, ja edesmennyt mies oli samaa luokkaa, jote se leskeneläke on 15 e/kk)
      Onneksi nuukuus on tuttua lapsuusvuosista asti ( olen perinnöllinen köyhö) joten paikkaaminen ja parsiminen sujuu, samoin ruuanlaitto jokseenkin tyjästä eikä biojätettä tule, päinvastoin syön naapurinki jätteeksi jäävät ruuat,jotka naapuri käskee heittää roskiin ( käyn päivittäin auttamassa liikuntavaikeuksissa olevaa muoria)
      Joten ollaan vaan köyhiä ja eletään mitenkuten yhteiskunna loisina. Eihän olisi rikkaita,jos meitä kynnysmattoja ei olisi

      • Anonyymi

        Eläkkeesi tulee olemaan alle tonnin? Tarkoittanet työeläkettäsi? Kela tulee täydentämään eläkettäsi kuten minulle. 1027,95€:n nettoeläkkeestäni Kelan osuus on 207,74€.
        Olen aina elänyt kuluttaen vähemmän kuin sen hetkiset tulot joten jotain on aina jäänyt käyttämättä. Se on poikkeuksetta ollut hyvin vähän mutta ajan mittaan silläkin on ollut merkitystä.
        Olen tyytyväinen elämääni enkä tunne itseäni kynnysmatoksi.


      • Anonyymi

        Itse elän takuueläkeläisenä, n.840e/kk, josta suurin osa työeläkettä. Nuukuus ja saiturointi on tullut tavaksi elää, ja hyvää se on. Kun ei ole perussairauksia ja pitää huolen ravinnosta ja liikunnasta, voin vielä elää isääni vanhemmaksi, joka eli 91-vuotiaaksi. Silti en kutsu itseäni loiseksi enkä kynnysmatoksi.--- Me olemme tehneet osamme tähän hyvinvointiin, en ole ylpeä enkä alistuvainen, kunhan nautin tästä helposta elämästä, ja pimppikin toimii vielä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse elän takuueläkeläisenä, n.840e/kk, josta suurin osa työeläkettä. Nuukuus ja saiturointi on tullut tavaksi elää, ja hyvää se on. Kun ei ole perussairauksia ja pitää huolen ravinnosta ja liikunnasta, voin vielä elää isääni vanhemmaksi, joka eli 91-vuotiaaksi. Silti en kutsu itseäni loiseksi enkä kynnysmatoksi.--- Me olemme tehneet osamme tähän hyvinvointiin, en ole ylpeä enkä alistuvainen, kunhan nautin tästä helposta elämästä, ja pimppikin toimii vielä!

        Paljon hyviä ajatuksia. Meillähän voi olla paljon yhteistä. - miten saan yhteyden ?
        terv. ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon hyviä ajatuksia. Meillähän voi olla paljon yhteistä. - miten saan yhteyden ?
        terv. ketjun aloittaja.

        rekisteröidy fb sivustolla yksinäiset yhteen- ryhmään. Siellä on paljon porukkaa joilla ei ole muuta seuraa kuin netti. ja joskus netin kautta kaksi löytää toisensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse elän takuueläkeläisenä, n.840e/kk, josta suurin osa työeläkettä. Nuukuus ja saiturointi on tullut tavaksi elää, ja hyvää se on. Kun ei ole perussairauksia ja pitää huolen ravinnosta ja liikunnasta, voin vielä elää isääni vanhemmaksi, joka eli 91-vuotiaaksi. Silti en kutsu itseäni loiseksi enkä kynnysmatoksi.--- Me olemme tehneet osamme tähän hyvinvointiin, en ole ylpeä enkä alistuvainen, kunhan nautin tästä helposta elämästä, ja pimppikin toimii vielä!

        Elätkö parisuhteessa tai/ja saatko joitakin tukia?


    • Anonyymi

      En tiedä miten,mutta on mulla varaa ostaa vaatteita,kenkiä ja sen sellaista. Ja olen tosiaan työmarkkinatuella.

    • Anonyymi

      Ymmärrän tuon näkökannan että seurustelunkin joku laskee, että se tulee kalliiksi. Kun sovitaan ennen lähtemistä että molemmat maksavat niin ei ongelmaa.
      Kenkiä joskus paikattu, kuitenkin kenkiin kannattaa satsata, ja säästää muussa.

    • Anonyymi

      Vaatteita voi tosiaan paikata, ja vetoketjun voi korjata itse, jos se on vain käytössä kulunut. Vetoketjun vaihto liikkeessä olisi äskettäin maksanut 35 €, joten sen sijaan hoidin asian kotona.

      Tukkaa en leikkaa itse, kun en halua niin lyhyttä kuin kone leikkaisi. Menen parturiin, eikä se 16 € joka kolmas kuukausi ole liikaa.

      Ylijäävän rahan voi käyttää harrastuksiin, kuten itselläni auton ylläpitoon. Se tosin edellyttää, ettei ole toista rahaa vaativaa harrastusta, kuten lemmikkejä.

      Pitkäaikatyötön

    • Anonyymi

      Kyllä köyhä samoista puruista 2 kahvit keittää.
      Kolmanteen kertaan voi listä 1-2 mitallista kahvia.

    • Anonyymi

      Niinhän se on kaikilla
      Rikas tai köyhä köyhäily on ok.

    • Anonyymi

      Multa hajos kengät viikko sitten, pohja vaan putosi. No uudet kengät 75 euroa meni. Tilasin just pleikkari 5 konsolin 430 euroa menee siihen. osamaksulla vaan sitten se tai aina jotain pimeitä hommia on saanut niin siitä sitten maksan. Pitää myös ostaa yks vapa ja kaks verkkoa. Rahreikiä löytyy aika paljon työttömällä jos haluaa jotain harrastaa. Masentuu muuten jos ei harrasta jotain.

      • Anonyymi

        Minä ostin Tokmannilta kevyet vuorelliset saappaat, maksoi 20€, on tosi mukavat, ei tipu pohjat ja lämpöiset. Pleikkari nyt on niin järjetön ostos, kuin vain voi olla tuolla rahalla ja vielä änkyttämällä, että huhhuh! Eikö olisi kannattanut katselle nettipalstoilta lahjoitetaan osastoja tai myynti-ilmoituksia, nettipalsta väärällään näitä.
        Pimeät hommat ihan p#rseestä, miten selität verottajalle, jos tulee kyselyä, maksat verot, ne todelliset mätkyt moninkertaisesti siihen verraten, jos olisit tehnyt laillisesti.
        Nykyään on niin hyvät systeemit lailliseen laskutukseen noiden keikkatöiden osalta ja vielä vakuutukset tulee mukaan, että vain täysi töllö tekee pimeää keikkaa.
        Lisäksi jos työt sellaisia, mistä työnteettäjä saa kotitalousvähennyksen, niin aina enempi menee pieleen pimeinä hommina. Äly hoi!!
        Harrastuksia toki hyvä olla ja pitääkin olla, mutta ei niihin tarvitse rahaa upottaa suokuokalla. Jos ollaan työttömiä tai muuten vähävaraisia tai ei vaan haluta rahaa tuhlata, niin harrastuksia löytyy ilmaiseksi tai vähällä rahalla vaikka kuinka. Minullakin kalastus on ollut harrastuksena, mutta ei siihen rahaa mene juurikaan. Luvat maksaa, pyydykset on pitkäikäisiä, ostin yli 15v. sitten kokoon taitettavia katiskoita 3 kpl ja ne kestää varmaan minun loppu elämän, kun eivät ole vieläkään menneet miksikään. Mato-onkilaite taas ei paljoa maksa. Joitakin pyydyksiä on helppo tehdä kierrätystarpeista, ei maksa käytännössä mitään, tyhjistä kanistereista tulee hyvät pyydykset. Pajumerta on myös helppo tehdä jo harrastuksen puoleen ja sillä saa keväällä ahventa ja särkeä kalasäilykkeitä varten, että kalaa riittää koko vuodeksi syödä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostin Tokmannilta kevyet vuorelliset saappaat, maksoi 20€, on tosi mukavat, ei tipu pohjat ja lämpöiset. Pleikkari nyt on niin järjetön ostos, kuin vain voi olla tuolla rahalla ja vielä änkyttämällä, että huhhuh! Eikö olisi kannattanut katselle nettipalstoilta lahjoitetaan osastoja tai myynti-ilmoituksia, nettipalsta väärällään näitä.
        Pimeät hommat ihan p#rseestä, miten selität verottajalle, jos tulee kyselyä, maksat verot, ne todelliset mätkyt moninkertaisesti siihen verraten, jos olisit tehnyt laillisesti.
        Nykyään on niin hyvät systeemit lailliseen laskutukseen noiden keikkatöiden osalta ja vielä vakuutukset tulee mukaan, että vain täysi töllö tekee pimeää keikkaa.
        Lisäksi jos työt sellaisia, mistä työnteettäjä saa kotitalousvähennyksen, niin aina enempi menee pieleen pimeinä hommina. Äly hoi!!
        Harrastuksia toki hyvä olla ja pitääkin olla, mutta ei niihin tarvitse rahaa upottaa suokuokalla. Jos ollaan työttömiä tai muuten vähävaraisia tai ei vaan haluta rahaa tuhlata, niin harrastuksia löytyy ilmaiseksi tai vähällä rahalla vaikka kuinka. Minullakin kalastus on ollut harrastuksena, mutta ei siihen rahaa mene juurikaan. Luvat maksaa, pyydykset on pitkäikäisiä, ostin yli 15v. sitten kokoon taitettavia katiskoita 3 kpl ja ne kestää varmaan minun loppu elämän, kun eivät ole vieläkään menneet miksikään. Mato-onkilaite taas ei paljoa maksa. Joitakin pyydyksiä on helppo tehdä kierrätystarpeista, ei maksa käytännössä mitään, tyhjistä kanistereista tulee hyvät pyydykset. Pajumerta on myös helppo tehdä jo harrastuksen puoleen ja sillä saa keväällä ahventa ja särkeä kalasäilykkeitä varten, että kalaa riittää koko vuodeksi syödä.

        muuten ne on hyvät, mutta ei kestä kävellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        muuten ne on hyvät, mutta ei kestä kävellä.

        Miten niin ei kestä kävellä?? Minulla toiset aiemmin ostetut samanlaiset vuorelliset saappaat olleet 4-5 vuotta ja hyvin kestäneet. Ainoastaan se irroitettava lämminvuori on mennyt hieman rikki. Olen kävellyt niillä melkoisesti myös talvipakkasilla koiraa ulkoiluttaessa, hyvin kestäneet. Ja eivät maksaneet silloin kuin alle 20€!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei kestä kävellä?? Minulla toiset aiemmin ostetut samanlaiset vuorelliset saappaat olleet 4-5 vuotta ja hyvin kestäneet. Ainoastaan se irroitettava lämminvuori on mennyt hieman rikki. Olen kävellyt niillä melkoisesti myös talvipakkasilla koiraa ulkoiluttaessa, hyvin kestäneet. Ja eivät maksaneet silloin kuin alle 20€!

        jos seistä töröttää paikallaan ja palvoo, ihailee koiran ulostustapahtumaa, niin kengät ei kulu. Mutta jos liikkuu niin keinomateriaalit ei kestä käyttöä. Ovat vaain muovisaastetta.


    • Anonyymi

      Miten niin ei ole palkkatöitä tarjolla? Töitähän on aina tekeville ja ihan hyviä palkkatöitä! Ihan turhaa tuhlata aikaa olemalla työttömänä.
      Ja mitä tulee naisiin, niin ei kaikki tuhlaa, kyllä sitä pimppaa saa naisilta, jotka haluaa tulla luoksesi leipomaan pullaa ja viettämään yhteistä aikaa vaikka teekupposen ääressä. Ja silti peiton alla voi olla mukavaa...
      Muuten kyllä allekirjoitan teesisi, että rahan kanssa pitää olla tarkkana.

    • Anonyymi

      Jos yhtän helpottaa, niin ei ne työllisetkään toimeen tule palkallaan.
      Siellä he käyvät leipäjonossa, hakemavat kelan apuja ja tt tukea ja ilmaisia maskeja naamalleen. Ei suomessa kukaan palkalla pärjää, köyhiä ovat vaikka kuinka raataa.

      Mistä olet saanut kuvan että käyhiä ovat vaan työttömät, kyllä ne työlliset ovt yhtä käyhiä. Palkka ei ole paljoa suurempi kuin tuet, jos yhtään suurempi.

      Monet työlliet joutuvat laksemaan kaiken osamansa jos pytyy ees ostamaan, tuissa on se hyvä puoli, että ei trvi raataa sen rahan eteen. Työllinen käyhä taas raataa eikä silti elä palkallaan.

      • Anonyymi

        Sinulla se on jäännyt tuo Venäjän trolli päälle, ettei muka palkalla pärjää. Mistä muka sitten ne verotulot tulee, joilla työttömien ja köyhien tuet maksetaan, ellei työssä olevien ansiotulojen veroista?
        Ja pienemmälläkin palkalla olevat pärjää, maksavat vielä asuntolainat ja ostelevat autot ym.

        Pelkkää trollia sinun jutut. Jos sinä olet sössinyt asiasi, etkä osaa hoitaa talouttasi, ei se merkitse, että kaikki ei osaisi. Toki monet rikkaat hakee ilmaista ruokaa, kun sitä kerta jaetaan ja kyllä sitä hakee muutkin, jotka ei sitä edes välttämättä tarvitse.

        jotainrajaatrollilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla se on jäännyt tuo Venäjän trolli päälle, ettei muka palkalla pärjää. Mistä muka sitten ne verotulot tulee, joilla työttömien ja köyhien tuet maksetaan, ellei työssä olevien ansiotulojen veroista?
        Ja pienemmälläkin palkalla olevat pärjää, maksavat vielä asuntolainat ja ostelevat autot ym.

        Pelkkää trollia sinun jutut. Jos sinä olet sössinyt asiasi, etkä osaa hoitaa talouttasi, ei se merkitse, että kaikki ei osaisi. Toki monet rikkaat hakee ilmaista ruokaa, kun sitä kerta jaetaan ja kyllä sitä hakee muutkin, jotka ei sitä edes välttämättä tarvitse.

        jotainrajaatrollilla

        En tiedä rikkaista mutta minulle riittää määritelmä "hyvin toimeen tuleva" johon sisällytän tason jossa henkilöllä on mahdollisuus erilaisiin, eri tasoisiin valintoihin .
        Emme ole hakeneet ilmaista ruokaa muualta kuin metsästä.
        Haimme köyhien ilmaiset hengityssuojat. 2kpl 4:n kangassuojaimen pakkausta.
        Käydessäni päivittäin sairaalassa otan talteen siellä pakollisen kirurgisen suojan ja tuuletan ne kotona lasitetulla parvekkeella vähintään 3 vrk.
        Yhden erän, 10kpl keitin, valutin kuivaksi ja silitin varovaisesti.


    • Anonyymi

      Jos pitää kahvinpurut keittää moneen kertaan niin johan on elämä mennyt päin peetä, parempi olla vaikka vähemmällä syömisellä , mutta kahvi pitää olla kunnollista eikä mitään sumppia.Lopettakaa höpöpuheet ei tuota kukaan usko kuitenkaan, ei noin nuukia ihmisiä voi olla olemassa.

      • Anonyymi

        korvike on hyvä, se kasvattaa sisua, suosittelen.
        Älä ole tuhlaaja!


      • Anonyymi

        Kyllä niitä on sellaisia, jotka keittelee sumppia moneen kertaan keitetyistä kahvinporoista. Sama teepussi on käytössä pitkään. Samoin keittelevät koiranluista luusoppaa. Maitoon tai piimään laitetaan puolet vettä jne.

        Ja mikä ihmeellisintä, nämä tälläiset ihmiset eivät ole edes köyhiä, voivat olla hyvinkin rikkaita, omistavat kerrostaloja, osakkeita ja varallisuutta on miljoonia.

        Minulla sattuu olemaan rikkaita kavereita, omassa nuoruudessani kavereiden perheistä laulettiin sitä pilkkalaulua 20 rikasta perhettä. Pidämme vieläkin yhtä vuosikymmenien jälkeen ja sama meno jatkuu, kaverit on tosi nuukia rahan suhteen. Lidlistä ostetaan ja kaikessa säästetään. Oikein huvittaa, kun näkee sitten kaverit jossain julkisuudessa (tosin hyvin harvoin) selittämässä jotain suurta yrityskauppaa, missä on miljoonat liikkuneet ja vähän aikaisemmin ollaan juteltu heidän kanssaan jostain Lidlin tarjouksista, kuinka oli halpaa.


    • Anonyymi

      Jännä et käyhyydestä pidetään tätä kauheeta meteliä!!!!! Minulla ei ole hevosta, enkä halua, mutta en metelöi siitä.
      Minuä ostan sitä mitä haluan olin käyhä tai en, mutta en osta jos en halua.

      Minulla on oma talo mutten metelöi siitäkään koska se vaan on.

      On minulla paljon muutakin, mutten metelöi niistäkään, koska ne vaan on.
      Mistään en ole jäänyt paitsi mitä mulla ei ole, mutten metelöi siitäkään.

    • Anonyymi

      Kengiä ei voi paikata jos puolet pohasta irtoaa. Jouduin ostamaan uudet 75 euroa meni. Ruoka teen kyllä itse. Kanasuikaleita ostan tietty. Leipää leivon itse, myös pullaa. jauhelihasta saa hyviä ruokia.

      • Anonyymi

        kengät voi piakata edullisesti kanabroilerisuikaleilla joissa on nahka mukana. kun laittaa reikäiseen pohjaan nahkallisen raakan kananpalan, niin se kestää siinä monta kuukautta ja vähitellen muotoutuu tiiviisti jalan mukaan. nahka on kuin nahkakengissä kestävää raakana.


      • Anonyymi

        Kyllä en osta kenkiä 75€, koska niitä saa ostaa paljon halvemmallakin. Työkaluliikkeissäkin myydään tosi kestäviä työjalkineita edullisesti, jos mallit vaihtuneet. Ja niissä on pohjissa takuut, lähettää vaan paketissa tehtaalle, niin laittavat uudet pohjat ja uudeet vetoketjut, jos sellaiset on. Uusilla pohjilla ja vetoketjuilla jalkineet on taasen, kuin uudet!
        Tokmannilla myydään myös tosi edullisia jalkineita, ostin juuri 20€ kevyet vuorelliset saappaat, kyllä niillä kävelee ja jalat pysyy lämpiminä. Kestää hyvin!


    • Anonyymi

      Halvat 30-40 euron kengät kestää yhden talven kuten minulla.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole kenkiä ollut vuosiin. Eiole varaa, Kvelen kest talvet paljasjaloin. Talvella katson aina ettei ole pakkasta, jos on vähän laitan sukat jalkaan. Suomessa kantasuomalainen ei saa samoja oikeuksia kuin pakolaiset. Heille kuuluu kaikki ja paljon enemmänkin, mutta kantasuomalainen kun hakee rahaa niin sanotaan ettei ole antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole kenkiä ollut vuosiin. Eiole varaa, Kvelen kest talvet paljasjaloin. Talvella katson aina ettei ole pakkasta, jos on vähän laitan sukat jalkaan. Suomessa kantasuomalainen ei saa samoja oikeuksia kuin pakolaiset. Heille kuuluu kaikki ja paljon enemmänkin, mutta kantasuomalainen kun hakee rahaa niin sanotaan ettei ole antaa.

        Ja kun pakolainen hakee töitä, hänelle sanotaan "valitettavasti et tullut tällä kertaa valituksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole kenkiä ollut vuosiin. Eiole varaa, Kvelen kest talvet paljasjaloin. Talvella katson aina ettei ole pakkasta, jos on vähän laitan sukat jalkaan. Suomessa kantasuomalainen ei saa samoja oikeuksia kuin pakolaiset. Heille kuuluu kaikki ja paljon enemmänkin, mutta kantasuomalainen kun hakee rahaa niin sanotaan ettei ole antaa.

        Näitä löytää halvallakin, jos puhutaan totta. Käytettyinä ostettuihin voi ripottaa soodaa, imuroida seuraavana päivänä.
        Vaaterahaa ei taida saada nykyään kukaan.
        Nähty on kun joku talsi lumihangessa sandaaleilla ilman sukkia, tosin en tiennyt olivatko ainoat kengät hänellä.


    • Anonyymi

      Hyvä säästö kun ei pidä asunnossa valoja päällä.

      • Anonyymi

        Minä katkaisin koko sähköliittymän, ja nyt ei tarvi maksaa korkeita ylisuuria sähkönsiirto maksuja ! Ja sähköenergiasta maksan vain sen oman järjestelmän hinnan. Minulla on aurinkokenno ja akut.. Mutta ne ei toimi pimeinä talvikuukausina. Silloin elän pimeässä, vain kynttilöitä.


    • Anonyymi

      Teepussiin vaihdan normilangan sijaan nailonsiimaa, se kestää pitempään. Sen voi sitten siirtää seuraavaan pussiin.
      Nimim. Säästäväinen

    • Anonyymi

      Kyllä köyhän pitää olla nuuka.
      Ei tule muuten mistään mitään.

    • Anonyymi

      Nuljukin kannattaa ottaa talteen.

      • Anonyymi

        Mulla ainakin säästyy, kun köyhän aikuisen miehen on vaikea löytää järkevää luomu sexiseuraa.
        Ja Kaupallisiin ei ole varaa ja luomutkin vaatisi muka titteliä ja kulutus varaa. sosiaalista asemaa, tms.
        Köyhä kelpaa huonosti tärkeille naisille.


    • Anonyymi

      On se naurettavaa, että joku säilöö omia aloituksiaan koneelle ja laittaa sitten aina samoja aloituksia toista, kolmatta, neljättä..... kertaa tänne.

      Aloittaja, sinun ajattelusi ei ole sen arvoista, että sitä toistaa kannattaisi.

      Aloituksessasi on virhe. Kenenkään ei tarvitse Suomessa elää pelkällä työmarkkinatuella. Lisäksi tulee asumistuki ja jos vieläkää käteen ei jää joka kuukausia 502 euroa ruokaa, vaatteita, puhelinta yms. varten, niin perustoimeentulotuki maksaa sille tasolle asti. Ja kaikki julkisen puolen terveydenhuoltokustannukset lääkkeineen on toimeentulotuen asiakkaalle täysin ilmaisia. Jos SE PESUKONE MENEE RIKKI, niin taas saa lisää rahaa sossusta koneen ostoa varten.

    • Anonyymi

      Kyllä melkeimpä ilman pimppaa jäät noiden ajatuksien kanssa elikä ryhtiä elämään perhana.

      • Anonyymi

        Ryhti yhdyntä? Miten tapahtuu?


    • Anonyymi

      Kaikki ei näytä ymmärtävän totuutta vaan luulevat että kaikki tulee ku manulle illallinen , ei se niin mene tosielämässä , sopii koittaa.
      Hinnat nousee ja tuet laahaa kun maahan tulee lisää jakajia joille lahjoitetaan leijonanosa , olisi tukia jaettava suhteessa maata rakentaneisiin ja elinkeinopakolaisten välillä , onko järkeä että kaikki saavat saman kuka vaan kynnelle kykenee tänne tulemaan maailmalta , verojen maksuista viis.....

      • Anonyymi

        Haittamaahanmuutto on liian kallista veronmaksajille.


    • Anonyymi

      Jouluna samoista puruista vain kahdet kahvit.
      Yleensä se on kolmet.4.kerta voi lisätä uutta kahvia vähän yli puolet.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe