Mitä enemmän Biden saa aikaa äänten laskentaan niin sitä enemmän Biden saa ääniä. Mistä nämä äärettömät äänet tulevat?
Biden venyttää laskentaa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Biden kannattajat ovat muodostaneet suoja muureja laskentapaikoille. Ääniä tulee Bidenille enemmän ja enemmän ja enemmän.....
- Anonyymi
Kertoimet kasvaa ajan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoimet kasvaa ajan kanssa.
Käsilläkö kirjoittavat?
- Anonyymi
Juu eivät päästä republikaaneja tarkkailemaan, vaikka heillä olisi lainmukainen oikeus.
Täysi vallankaappaus meneillään demokraattien toimesta. Eivät edes viitsii enää peitellä juurikaan, koska valtamedia ja sosmedia ovat täysin noiden puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eivät päästä republikaaneja tarkkailemaan, vaikka heillä olisi lainmukainen oikeus.
Täysi vallankaappaus meneillään demokraattien toimesta. Eivät edes viitsii enää peitellä juurikaan, koska valtamedia ja sosmedia ovat täysin noiden puolella."Juu eivät päästä republikaaneja tarkkailemaan, vaikka heillä olisi lainmukainen oikeus."
Siellä on tarkkailijoina ja ääntenlaskijoita niin demokraatteista kuin republikaaneista. Tämän lisäksi siellä on virallisia ulkopuolisia tarkkailijoita.
- Anonyymi
Jemma laatikot avattu oppivat viimme kerrasta
- Anonyymi
Faktoja kiitos.
- Anonyymi
Jopa Demarit on jo myöntäny et kusetusta esiintyy ja paljon.
- Anonyymi
Ja höpö höpö.
- Anonyymi
Niin on. Trumpilaisilla.
- Anonyymi
Ja mitenkähän se häneltä onnistuu? Anna jotain vinkkejä.
- Anonyymi
Tiesitkö, että äänioikeuden käyttö kirjataan rekisteriin? Yhden ihmisen on mahdotonta antaa kahta ääntä.
USAssa ääntenlaskenta on julkinen tapahtuma. Sitä voi mennä seuraamaan kuka tahansa. Eiköhän myös äänet ole kenen tahanda tarkastettavissa, kunhan laskenta on suoritettu. - Anonyymi
Ei voi olla liian vaikea ymmärtää että 330 miljoonan ihmisen Yhdysvalloissa äänioikeutettujen jättämien äänien laskeminen nyt vaan kestää. Ei niitä ilmesty enää lisää, vaan ääntenlaskentapaikoille tulleita lasketaan rajallisen ääntenlaskijajoukon toimesta.
Mikä on vaalien tarkoitus, mikäli kaikkia ääniä ei laskettaisi? Mikä on trumpetistin ja persun logiikka missä vaiheessa äänestäneiden äänet jätetään laskematta? Silloin mikäli oikea ehdokas on johdossa, 10%:n, 20%:n, 50%:n, 90%:n.. kohdalla ja miksi? Miksei 100% äänistä lasketa, joka on vaalien tarkoitus??? - Anonyymi
Kiinnostavinta on, että miksi trumpilaisten mielestä on tärkeää, että suomalaiset pitävön Trumpia moraalisena voittajana? Onko suomalaisilla kielitaitoisilla nuorillla niin iso valta amerikkalaisisiin netissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483