Saalemin pastori.ko eksyttää ihmisiä urakalla ja hoitaa heitä pimeyden ruhtinaan Pelsebuubin, eli Saatanan luokse. Saalemin pastori.ko on näin ollen Pelsebuubin apumies ja tekee työtä hänelle. Sielunvihollisen asialla tämä Saalemin harhapappi.
Toivoisin Jeesuksen parannusta Saalemin papille, jotta saisi tulla pimeydestä valoon!
Saalemin Pastori ko on pimeyden ruhtinaan apupoika
8
122
Vastaukset
- Anonyymi
Hui kauhistus!
- Anonyymi
Aloitus on Armon Hengen pilkkaa!
Tähtitätityttö, mieti kenen kelkasta olet. - Anonyymi
Ihmisten eksytys aloitettiin jo paratiisissa ja jatkuu maailmanloppuun asti.
- Anonyymi
Kova väite!
- Anonyymi
Paratiisissa oli käärmes, mutta tallä foorumilla on kaksi saalemin kobraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paratiisissa oli käärmes, mutta tallä foorumilla on kaksi saalemin kobraa.
Käsittääkseni nimimerkki Pinnasänky ei ole "saalemi".
Nämä kaksi ovat ainoat kristityt palstalla.
Jeesustakin haukuttiin samanlailla, kuin otsikossa minua. Voiko palvelija olla Herraansa suurempi?
Myönteisesti asiaa ajatellen: Alustaja ei syyttänyt minua itse pimeyden ruhtinaaksi! Joten petrattavaa vielä on ☺
Ajatelkaapa asiaa: Julistan uskoa Jeesukseen, kuten luterilainen kirkkokin, johon vellut kuuluvat. Miksi vellut kuuluvat kirkkoon, jos se heidän mielestään julistaa pimeyden ruhtinaan oppia?- Anonyymi
Joka itsensä ylentää se alennetaan sanoo vl-oppi
- Anonyymi
Näinkö on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861