Saalemin pastori.ko eksyttää ihmisiä urakalla ja hoitaa heitä pimeyden ruhtinaan Pelsebuubin, eli Saatanan luokse. Saalemin pastori.ko on näin ollen Pelsebuubin apumies ja tekee työtä hänelle. Sielunvihollisen asialla tämä Saalemin harhapappi.
Toivoisin Jeesuksen parannusta Saalemin papille, jotta saisi tulla pimeydestä valoon!
Saalemin Pastori ko on pimeyden ruhtinaan apupoika
8
140
Vastaukset
- Anonyymi
Hui kauhistus!
- Anonyymi
Aloitus on Armon Hengen pilkkaa!
Tähtitätityttö, mieti kenen kelkasta olet. - Anonyymi
Ihmisten eksytys aloitettiin jo paratiisissa ja jatkuu maailmanloppuun asti.
- Anonyymi
Kova väite!
- Anonyymi
Paratiisissa oli käärmes, mutta tallä foorumilla on kaksi saalemin kobraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paratiisissa oli käärmes, mutta tallä foorumilla on kaksi saalemin kobraa.
Käsittääkseni nimimerkki Pinnasänky ei ole "saalemi".
Nämä kaksi ovat ainoat kristityt palstalla.
Jeesustakin haukuttiin samanlailla, kuin otsikossa minua. Voiko palvelija olla Herraansa suurempi?
Myönteisesti asiaa ajatellen: Alustaja ei syyttänyt minua itse pimeyden ruhtinaaksi! Joten petrattavaa vielä on ☺
Ajatelkaapa asiaa: Julistan uskoa Jeesukseen, kuten luterilainen kirkkokin, johon vellut kuuluvat. Miksi vellut kuuluvat kirkkoon, jos se heidän mielestään julistaa pimeyden ruhtinaan oppia?- Anonyymi
Joka itsensä ylentää se alennetaan sanoo vl-oppi
- Anonyymi
Näinkö on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka912933GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431127- 831112
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja51975Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31944- 67848
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39842- 53817
- 44812
- 71760