Kuka panee paremmaksi?

Anonyymi

Martin Gerhard Olsen-Smidt perusti Suomeen 40 helluntaiseurakuntaa.

25

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sitä on paremmaksi tuosta panna.
      Voideltu veli on ollut.

      • Silloin oli väkevät herätyksen ajat. Tätä työtä jatkaa Helluntaikirkko, joka on maamme nopeiten kasvava uskovien yhteisö.


      • Anonyymi
        Helluntaikirkko kirjoitti:

        Silloin oli väkevät herätyksen ajat. Tätä työtä jatkaa Helluntaikirkko, joka on maamme nopeiten kasvava uskovien yhteisö.

        Tämä on "Helluntaikirkon" oma mielipide, joka ei edusta Suomen Helluntaikirkon näkemystä asiassa.
        .


      • Anonyymi
        Helluntaikirkko kirjoitti:

        Silloin oli väkevät herätyksen ajat. Tätä työtä jatkaa Helluntaikirkko, joka on maamme nopeiten kasvava uskovien yhteisö.

        Maailmaan lähetetty eksytys !


      • Anonyymi

        Hyvin rasvattu mies oli.


      • Anonyymi

        Pannaan pannaan,sängysä pannaan.


      • Anonyymi

        fluidia



    • Anonyymi

      Olsen-Smidt taas haki oppia monien eurooppalaisten helluntaivaikuttajien kanssa William Durhamilta,joka vaikutti Chicagossa.

      • Anonyymi

        Siinäkin veti kirouksen itsensä ja lahkonsa päälle kun kääntyi ihmisen puoleen oppia ottaakseen. Ovat Amerikanoppeja ottamassa, mutta eivät voi koskaan tulla totuuden tuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin veti kirouksen itsensä ja lahkonsa päälle kun kääntyi ihmisen puoleen oppia ottaakseen. Ovat Amerikanoppeja ottamassa, mutta eivät voi koskaan tulla totuuden tuntoon.

        Siitäkö se kirous lut. kirkon yllä johtuu?
        Siksi siellä laittomuus juhlii ja luopumus lisääntyy.

        Kohta ei saa mennä kirkkoonkaan ellei kannata seksuaalista tasa-arvoa. Kirkon virkaan ei ole asiaa Raamattuun uskovalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö se kirous lut. kirkon yllä johtuu?
        Siksi siellä laittomuus juhlii ja luopumus lisääntyy.

        Kohta ei saa mennä kirkkoonkaan ellei kannata seksuaalista tasa-arvoa. Kirkon virkaan ei ole asiaa Raamattuun uskovalla.

        helluntailaisuudessa palvotaan saatanaa (kaatumiset,vapinat ja tärinät)

        "eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuudessa palvotaan saatanaa (kaatumiset,vapinat ja tärinät)

        "eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi"

        Aloittaja kysyy, että kuka panee paremmaksi.

        Kyllä luterilainen kirkko on ajat sitten pannut paremmaksi riettauden hyväksymisessä.
        Aivan piispoja ja pappeja myöten! Siellähän vihitään jo homoja avioliittoon, joka Raamatun mukaan kuuluu vain miehelle ja naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja kysyy, että kuka panee paremmaksi.

        Kyllä luterilainen kirkko on ajat sitten pannut paremmaksi riettauden hyväksymisessä.
        Aivan piispoja ja pappeja myöten! Siellähän vihitään jo homoja avioliittoon, joka Raamatun mukaan kuuluu vain miehelle ja naiselle.

        Eikös homouden eli sodomian harjoitaminen ole kuitenkin eri asia kuin sellaisen ihmisen pelkkä siunaaminen.
        Ja kun kyseessä oli 40 hellutaiseurakuntaa Suomeen perustanut johtaja, joka esimerkillään hyväksyi synnin. Pitäen samaaikaisesti kahta voimoa ja seurakunnan kahta homopoikaa vallassaan. On se aika törkeätä "jeesustelua".


    • Anonyymi

      Keväällä 1925 Olsen-Smidt pidätettiin Helsingissä ”homoseksuaalisen hurjastelun” takia,[21] ja hänet tuomittiin huhtikuussa 1925 kuudeksi kuukaudeksi vankeuteen haureudesta,[22] sillä hänellä oli ollut seksuaalisuhteita kahteen nuorukaiseen, jotka toimivat seurakunnassa.[18] Vankeustuomion jälkeen hänet karkotettiin Norjaan.[23] Tuomio merkitsi helluntailiikkeelle huomattavaa kriisiä.[18]

    • Anonyymi

      Vielä Parhamiakin värikkäämpi viipottaja oli se William Seymore joka rukoillessan laittoi aina pahvilaatikon päähänsä.

      • Anonyymi

        Parham ja Saymour perustivat helluntailiikkeen Amerikassa, josta se tuli Suomeen 1900-luvun alkupuolella.

        Parhamia syytettiin sodomiasta.

        Sodomia tarkoittaa lapsiin ja eläimiin sekaantumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parham ja Saymour perustivat helluntailiikkeen Amerikassa, josta se tuli Suomeen 1900-luvun alkupuolella.

        Parhamia syytettiin sodomiasta.

        Sodomia tarkoittaa lapsiin ja eläimiin sekaantumista.

        raamatussa Jeesus puhuu evankeliumissa paljon "juurista, perustuksista, jne.

        se ei hellareita kiinnosta, ja tarkkaan ovat koettaneetkin varjella syntyhistoriansa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parham ja Saymour perustivat helluntailiikkeen Amerikassa, josta se tuli Suomeen 1900-luvun alkupuolella.

        Parhamia syytettiin sodomiasta.

        Sodomia tarkoittaa lapsiin ja eläimiin sekaantumista.

        Ompas sielunvihollinen saatana taas ahkera tänä aamuna kun panee uskolliset palvelijansa tänne riekkumaan.

        Mutta eivät he pärjää luterilaiselle kirkolle, jossa vanhat moraaliarvot pannaan syrjään ja kaikenlaiset perverssioit lisääntyvät.
        Homohäät ovat tästä hyvä esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        raamatussa Jeesus puhuu evankeliumissa paljon "juurista, perustuksista, jne.

        se ei hellareita kiinnosta, ja tarkkaan ovat koettaneetkin varjella syntyhistoriansa !!

        "helluntaitotuus" päättyy sadan vuoden päähän Amerikkaan inhottaviin "juuriin".

        Kristinusko tuli Suomeen tuhat vuotta aikaisemmin ihan eri suunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parham ja Saymour perustivat helluntailiikkeen Amerikassa, josta se tuli Suomeen 1900-luvun alkupuolella.

        Parhamia syytettiin sodomiasta.

        Sodomia tarkoittaa lapsiin ja eläimiin sekaantumista.

        Helluntailaiset ja mormonit valehtelee, että Raamatun kertomat helluntain tapahtumat olisivat tapahtuneet Amerikassa. Kyllä minun Raamattuni mukaan helluntain tapahtumat olivat ainutkertaisia tapahtumia Jerusalemissa 2000 vuotta aikaisemmin.


    • Anonyymi

      Eikös Trump ole helluntailainen?

      • Anonyymi

        On se


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pompittu on näköjään päätä kattoon taas uudella aloituksella !

      olette te hauskoja tuossa virassanne, muistakaa että hyvät yöunet on tomiliaan panettelun avain, mylskin terveellinen ruokavalio pitää sairaankin pystyssä, näin luemme isosta kirjastakin eikä vain suurinmmat pudottajat siitä puhu !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe