KD:sta puuttuu asenne. Raamattu sanoo hyvin selkeästi että pakanoita ei pidä kohdella hyvin. Jumalan pitkämielisyys loppuu ja jumalan viha lankeaa heidän niskaan jossain vaiheessa.
KD:n asennevamma
10
124
Vastaukset
- Anonyymi
Et näytä tuntevan Raamattua lainkaan.
- Anonyymi
Minä en tunne sinua
- Anonyymi
Aloittajalle, mitä haluaisit tehdä meille pakanoille, leikata pään irti, hirttää,kivittää vaiko hukuttaa? Vedenpaisumuksella kaikkivaltias pyrki poistamaan pahuuden, mutta kas kummaa, miten sitä vieläkin on? "Peeveli" ei alkuaan ollut ihmisten tekemä, vaan jonkun "ylivertaisen" tekele, ei mokoma hukkunut vedenpaisuessa hyvä uimari kaiketi.
- Anonyymi
Älähän nyt ylipanikoi, ei aloittaja kanssasisarineen halua tehdä mitään muuta kuin karkoittaa kaikki vääräuskoiset erämaahan ilman viittä leipää ja kahta kalaa.
- Anonyymi
Suomen hallitus on saamaton. Jos kirkko saisi samanlaista valtaa kuin esim. iranissa, voisimme kukoistaa.
- Anonyymi
Mielikuvitusolentojen, kuten vaikkapa saunatonttujen, mänkiäisten, jumalien, kakkiaisten, riihipirujen yms. vaikutuksesta ihmiseen ei ole syytä huolehtia muutoin kuin ihmisen harhaisen mielikuvituksen osalta, tilanteessa jos joku alkaa tosissaan uskomaan niihin ja pakottamaan ympäröivän yhteiskunnan kaltaisekseen.
- Anonyymi
Raamatun Jumala julisti kuulemma että hän kostaa isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen. Outoa että KD ei ole ajanut ainakaan julkisesti tätä Suomen lainsäädäntöön. Luulisi että oma puolue pyrkisi Raamatun totuuteen. Miksi ei pyri?
- Anonyymi
Ehkäpä sinun kannattaa tutustua lähdemateriaaliin huolellisemmin. Ajattelitko, että KD kirjaisi Suomen lakiin määräyksiä siitä, mitä Jumalan pitää tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä sinun kannattaa tutustua lähdemateriaaliin huolellisemmin. Ajattelitko, että KD kirjaisi Suomen lakiin määräyksiä siitä, mitä Jumalan pitää tehdä?
Totta helvetissä tekisi jos saisi itse päättää. Tätä kristittyjen ajatuksen juoksua... Muslimit sentään rehellisesti myöntävät että Koraania on noudatettava tai neitsyjä ei paratiisissa tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta helvetissä tekisi jos saisi itse päättää. Tätä kristittyjen ajatuksen juoksua... Muslimit sentään rehellisesti myöntävät että Koraania on noudatettava tai neitsyjä ei paratiisissa tule.
Voi tuota sinun omaa ajatuksenjuoksuasi. Koita pärjätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821243- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826