Vassarit kannattaa noiden ottamista Suomeen. Ottakaa tekin, tulee ikuinen riesa.
Tehkää kuten Helsinki. Uusia kerrostaloja rakennetaan ilmeisesti lähinnä pakolaisten käyttöön. Näitä ja muitakin, työperäisiä lappaa jatkuvasti Helsinkiin.
Mikään puolue ei juurikaan halunnut Suomeen pakolaisia. Jokaisessa puolueessa pidettiin Suomen puolta. Oli tosin merkkejä jo ennen 90-luvun alkua. Silloin oli tullut Chilestä pakolaisia, moni heistä muutti myöhemmin kotimaahansa. Sitten tuli vietnamilaiset, jotka ovat olleet oikeastikin melko näkymättömiä.
Miten Karkkilan nykyvassarit? Riittääkö sairaanloista solidaarisuutta?
Onko Karkkilassa pakolaisia
7
1075
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on täällä jo loisiva persuvähemmistö. Mihin me pakolaisia tarvitaan.
- Anonyymi
Suurin osa vihervassareista on yhteiskunnan vapaamatkustajia.
Heitä ei todelllakaan löydy yksityisen sekrorin markkinaehtoisista töistä.
Jos yleensä töissä ovat,niin se on veronmaksajien kustantama suojatyöpaikka.
- Anonyymi
Karkkilaan tulee lähivuosina 30 000 pakolaista lisää.
Siinä sitä on vanhalla kommunistikunnalla nieleskelemistä. - Anonyymi
On Andy McCoy. Karkas Helsingistä maksamatta vuokriaan!
- Anonyymi
Tätäkö pärstää ihannoitte ? ???
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vilipenttil/150244-nelja-argumenttia-jotka-todistavat-halla-ahon-olevan-vaaraassa/ - Anonyymi
Onhan siellä jo kommareita ja muita vapaamatkustajia, ei siis mitään uutta kyseiselle kylälle.
- Anonyymi
Kesätorille olisi mukava saada kansainvälistä menoa jos muualta tulleet tulisivat pitämään myyntipöytia ja toisivat myyntiin oman kulttuurinsa tuotteita. Kuka lähtisi viemään asiaa eteenpäin? Karkkila voisi näin toimia edelläkävijänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752