Amerikan vaaleja tullaan käyttämään aseena

Anonyymi

Myös Suomessa Perussuomalaisia vastaan. Katsokaa vaan. Ne jotka ovat totuuden puolella ja ne jotka ovat sitä vastaan. Koko valtamedia, sosiaalinen media ja globaali eliitti sekä osa kansasta ovat valheen puolella. Muista tämä.

Vaikka kuinka täällä todistein perustelet kantasi kirkkain silmin näitä pimeyden edustajia vastaan, niin turhaa se on. He eivät totuudesta välitä. SINUN on tehtävä valinta. Oletko totuuden vaiko valheen puolella loppuun asti? Valinta tulee eteen, jos ja kun globalistinen, vasemmistolainen ja/tai satanistinen hallinto tulee valtaan.

Älä antaudu, älä ota pedon merkkiä. Muista, että paha vallitsee vain siihen saakka kun Herra Jeesus tulee.

26

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se omituista että joku suomessa pitää Bidenia omana presidenttinään

• Miksi se pitää väen vängällä etsiä vihollisia omasta kansasta? Ulkomailla on presidentinvaalit ja sotkua niiden kanssa, mutta jostain syystä tästä johtuen pitää yrittää kaivella riitaa omien maanmiestensä kanssa.

Sinä et ole minulle vihollinen. Olemme samaa kansaa ja haluamme maallemme parasta, vaikka emme kaikesta olisi samaa mieltä. Jos minä olen sinulle 'valheen puolella', jopa satanistinen, niin se on sinun taakkasi ja sinun mielessäsi kytevä viha-asetelma.

• Anonyymi

Ei niitä tarvitse etsiä. Kyllähän sen huomaa aika nopeasti kuka on maanpetturi ja kommunisti

• Anonyymi

Niin me olemme samaa kansaa. Mutta niin kuin Raamatussa sanotaan, kansa käy kansaa vastaan, isä poikaa vastaan, veli veljeä vastaan, äiti tytärtään vastaan jne. Kaikki on Raamatussa kerrottu.

En minä sinua missään nimessä vihaa. Minusta sinä olet vain eksynyt, joka pitää johdattaa oikealle polulle. On vain totuus ja valhe. Kyse ei ole Trumpista sinänsä. Kyse on siitä, oletko oikeuden vai valheen puolella. Se on universaalia. Jumalan valtakunnassa on vain yksi kansa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, oletko nykyisessä lihallisessa synnin maailmassa kiinalainen, jenkki vai suomalainen tai jotain muuta.

Minä vain näen miten pahuus ottaa maailmaa vain yhä tiukentuvaan otteeseensa. Sitä tulee vastustaa, vaikka tiedän että paha voittaa mutta vain siihen asti kun Jeesus tulee. Jokainen voi valita, mihin askeleensa laittaa. Sinäkin. Me olemme veljiä, mutta vain Jeesuksen nimeen. Jos sen hylkäät, emme ole samaa kansaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin me olemme samaa kansaa. Mutta niin kuin Raamatussa sanotaan, kansa käy kansaa vastaan, isä poikaa vastaan, veli veljeä vastaan, äiti tytärtään vastaan jne. Kaikki on Raamatussa kerrottu.

En minä sinua missään nimessä vihaa. Minusta sinä olet vain eksynyt, joka pitää johdattaa oikealle polulle. On vain totuus ja valhe. Kyse ei ole Trumpista sinänsä. Kyse on siitä, oletko oikeuden vai valheen puolella. Se on universaalia. Jumalan valtakunnassa on vain yksi kansa. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, oletko nykyisessä lihallisessa synnin maailmassa kiinalainen, jenkki vai suomalainen tai jotain muuta.

Minä vain näen miten pahuus ottaa maailmaa vain yhä tiukentuvaan otteeseensa. Sitä tulee vastustaa, vaikka tiedän että paha voittaa mutta vain siihen asti kun Jeesus tulee. Jokainen voi valita, mihin askeleensa laittaa. Sinäkin. Me olemme veljiä, mutta vain Jeesuksen nimeen. Jos sen hylkäät, emme ole samaa kansaa.

Minä en usko raamattuun, joten turha odottaa, että minä nousisin sinua vastaan, jotta ennustus toteutuisi. Jos taas sinä nouset minua vastaan, soitan poliisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en usko raamattuun, joten turha odottaa, että minä nousisin sinua vastaan, jotta ennustus toteutuisi. Jos taas sinä nouset minua vastaan, soitan poliisille.

Et sinä sitä ehkä vielä näe, mutta se tulee siitä mitä kannatamme. Otetaan esimerkiksi natsit Saksassa tai kommunistit Neuvostoliitossa, niin siellä kansalaiset ilmiantoivat toisiaan. Valtakunnan agendaa ei sopinut kyseenalaistaa. Kyse ei ole aatteesta, vaan totuudesta. Katso läheisiäsi tulevaisuudessa. Se tulee kertautumaan, mitä mieltä olemme nyt Trumpista. Hän on vain esimerkki, joka valuu muualle maailmaan. Hän on jakaja.

• Anonyymi

Persujen uhriutuminen on saanut uuden tason. Nyt uhriudutaan jo siitä, että maailman suurvallan sisarpuolue ei saanut ääliötä presidentiksi.

• Anonyymi

Kunnianloukkaus ....

• Anonyymi

Te persut olette populisteja ja yritätte hämärtää todellisuutta. Olette valehtelijoita ja lietsotte eripuraa ihmisten välille. Elätte lumetodellisuudessa. Siksi teitä on syytä kavahtaa.

• Anonyymi

Oletko sitä itse myös, vai miksi syyllistät ja kylbät eripuraa täällä?

Muiden syyttely, ja valehtelijoiksi väittäminen ei ole aikuisen käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ööö...eikös tämän ketjun aloittaja juuri syyttele ja väitä muita valehtelijoiksi? Eli sinun mielestäsi keskenkasvuinen nulikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita ymmärtää, takana on pelkkä peruskoulu.

• Anonyymi

Jos valtiolla ei ole rajattomasti varaa elää velaksi ulkopuolisille rahaa syytäen vaarantamatta hyvinvointivaltiota, niin mikä tässä on valhetta?

• Anonyymi

Maskilliset, maskittomat? Ko-, kö?

• Anonyymi

Juu, suorat ja kiharat, valkoinen ja musta, mutkainen ja suora, matala ja korkea, leveä ja kapea. Siinä vasta kohtia.

• Anonyymi

Hedelmistään puu tunnetaan?

• Anonyymi

Lopettakaa ääntenlaskenta pikaisesti. Trumpin Demokratiaa.

• Anonyymi

Se on hauskaa, miten Trumpiin l. valehtelevaan paskaläjään samaistuvat Suomessa kiihkeästi juuri persut 🤪🤣🤪

• Anonyymi

Valehtelija tykkää valehtelijasta?

• Anonyymi

Te umpimieliset suvakit ette näe maailmanmenosta juuri metriä pidemmälle ja siinä se "totuus" sitten on. Tarkoitan tällä siis sitä että ette osaa katsoa asioita kuin YLE:stä ja iltasanomien sivuilta ja siinä se teille tarjoiltu "totuus" sitten on ja yritätte tätä sitten tyrkyttää meille persuille, hahah!

Asia on niin että kun sinulle esitetään hyvä taikatemppu, saatat hämmästellä sitä huuli pyöreänä ensimmäisen kerran vaaauuuuh! Tämä on siis se teidän taso näissä asioissa! Mutta jos taikatempun jippo paljastuu sinulle, et sinä enää voi hämmästellä toistamiseen sitä samaa taikatemppua, koska tajuat jipon sen tempun taustalla, tämä on se meidän persujen taso, jota te ette tajua!

Kerran kun luotto on mennyt, se on mennyttä ikuisesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te umpimieliset suvakit ette näe maailmanmenosta juuri metriä pidemmälle ja siinä se "totuus" sitten on. Tarkoitan tällä siis sitä että ette osaa katsoa asioita kuin YLE:stä ja iltasanomien sivuilta ja siinä se teille tarjoiltu "totuus" sitten on ja yritätte tätä sitten tyrkyttää meille persuille, hahah!

Asia on niin että kun sinulle esitetään hyvä taikatemppu, saatat hämmästellä sitä huuli pyöreänä ensimmäisen kerran vaaauuuuh! Tämä on siis se teidän taso näissä asioissa! Mutta jos taikatempun jippo paljastuu sinulle, et sinä enää voi hämmästellä toistamiseen sitä samaa taikatemppua, koska tajuat jipon sen tempun taustalla, tämä on se meidän persujen taso, jota te ette tajua!

Kerran kun luotto on mennyt, se on mennyttä ikuisesti!

”Persujen taso...” 🤣🤪🤣

• Anonyymi

Tällaiset aloitukset & ketjut vain antavat lisää perusteita olla äänestämättä persuja.
      Kiitos siitä.

• Anonyymi

En pidä perussuomalaisten politiikasta, mutta näillä vaaleilla ei ole mitään tekemistä persujen kanssa. Sorry, ei ole teidän vika.

• Anonyymi

Mitäänhän ette mahda persujen äänivyörylle !

• Anonyymi

Kasvovaipat, pakkoseuranta ja pakkorokotukset.
      Aluksi ei voi matkustaa ilman, myöhemmin ei ostaa eikä myydä.

ks. David Icke dot connector

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3810
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2017
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      544
      1617
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1288
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1087
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe