...sitä ei ole. On älytöntä huutamista (foodora), kimittämistä (motonet) ja epämääräisiä ääniä (uusi Ikean mainos). Jokaisen mainoksen kohdalla pitäisi näkyä, kuka sen on kehitellyt - kuka ilkeäisi edes myöntää olleensa osallisena.
Entä TV-ohjelmien mainonta? Antti Reini yrittää kuulostaa ja näyttää kohtalokkaalta Rikoksen anatomia -ohjelman mainokessa.
Siis vain muutamia ärsytyksen aiheita mainitakseni. Onneksi on olemassa mykistysnäppäin!
Hyvä mainonta
5
118
Vastaukset
- Anonyymi
Alennuksia ekoista tilauksista:
Foodoralta 7€
https://www.foodora.fi/referral?code=9281c86e28c82d6584175c1e51f091bc&geid=PO_FI
Woltilta 3 ilmaista kuljetusta:
https://www.foodora.fi/referral?code=9281c86e28c82d6584175c1e51f091bc&geid=PO_FI - Anonyymi
Täytää välillä ihmetellä miten helposti mainostoimistot rahansa saa.
- Anonyymi
Et edes tajua olevasi mainonnan uhri. Mainokset on tehty juuri sinunkaltaisia varten. Toimivat äärimmäisen tehokkaasti. Todistettavasti. Tiedätkö, mikä on mainosten tarkoitus?
- Anonyymi
Mitä ärsyttävämpi mainos, sen paremmin se muistetaan. Sinäkin muistat nyt Foodoran, Motonetin ja Ikean mainokset.
- Anonyymi
Mainokset on häirintää ja tehdään ihmisiä tyytymättömäksi, jotta ne ostaisi jotain ja saisi mielenrauhan. Häirintä tuotta levottomuutta, kuten yhdynnän häirintää, todellista suutumista. Ilmankos tulee kusipäisiä kakaroita, pahempaa kuin koulukiusaaminen.
Kallonkuristajat on onanointi linjalla, edustaa vaihtoehto totuutta, median kanssa, samaa linjaa kuin muutkin maksulliset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244