Niina Malm ei ollut kartalla tuossa ohjelmassa.
Yksi tärkeä asia jäi huomoimatta ansiosidonnaista koskevassa ohjelmassa.
Nimittäin se, että kuka puolustaa työntekijää jos ansiosidonnainen siirretään Kelan maksettavaksi?
Tietääkseni Kelan palkkalistoilla ei ole ainuttakaan luottamusmiestä, puhumattakaan työmarkkinaneuvottelijoista.
Sama koskee myös YTKta. Onko kukaan kuullut YTKn luottamusmiehistä? Tai työmarkkinaneuvottelijoista?
Tämä on oleellinen osa työturvaa, jota vain ammattiliitot edustavat.
Tätä ei käsitelty ohjelmassa lainkaan? Outoa.
Keskuskauppakamarin mallin tarkoitus on ainoastaan yhdessä EKn kanssa murtaa ammattiliittojen toiminta.
Sitä ei varmasti kukaan työntekijä halua oikeasti tapahtuvan.
Näiden puuttumista ei vaan ymmärretä, koska ne ovat aina kuuluneet työntekijöiden turvaan.
Sannikan ansiosidonnaisesta
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ole huoleti, kaikki työntekijää koskevat oikeusturvat voidaan kirjata lakiin, mitkä koskevat ja liittyvät työntekijän oikeuksiin työntekijänä ja näitä puolustaa suomen valtio, jos ollaan oikeusvaltio, josta niin paljon ainakin puhutaan, arvoista.
- Anonyymi
YTK on EKn perustama työttömyyskassa.
Heillä ei tietenkään ole minkäänlaisia työntekijöitä puolustavia systeemejä.
Olisihan se ihmeellistä jos EK-työnantajajärjestön perustama työttömyyskassa työntekijöille neuvottelisi EKta itseään vastaan.
YTK on työnantajajärjestön suuri kusetus työntekijöitä vastaan, he eivät puolusta työntekijöitä oikeasti mitenkään. - Anonyymi
Työttömyyskassan tarkoitus on maksaa ansiosidonnaista työttömyyskorvausta. Ei niitä muuta toimintaa varten perusteta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808