on Paskalakia noudatettu? Moneen paikkaan pääsee nyt tarkastajat käymään ja kieltämään mökkien käytön kun ei luntakaan ole piilottamassa maastoa...
Jokos mökeillä kaikilla
11
78
Vastaukset
- Anonyymi
Minä luulin joku hiippari tuossa mökille pääsi karkuun
- Anonyymi
On tehty. Kivipesä maahan maksoi kaivamisen ja kivien haun vaivan. Viemäriin meni vissiin kympin verran.
Kallein oli ekovessa, 450 egeä mutta on se vähän mukavampi kuin se perinteinen "purkki alla"-puusee. Eikä sitäkään olisi varmaan ollut pakko hankkia. Ja tuleepi sitten multaa.
Niin että tulkoon tarkastajat. Siellä aurinkopaneeli-sähköistetyssä talossa kaikki on näkyvissä ulkoa, ei tarvi sisälle mennä, huusin ovenkin saa auki kun kääntää kapulan pystsuoraan. Kai ne tarkastajat sen osaavat? - Anonyymi
mobile-wc hoitaa hommat kakit maastoon se on luontaista
- Anonyymi
Itse olen viranomaisille tehnyt ilmiannon kaikista kyläläisistä joiden tontilla ei ole torvia havaittavissa.
- Anonyymi
Pirun kansan poliisi käytkö ihan katsomassa onko torvet
- Anonyymi
Kävin tarkastusreissulla, paskat ok, mutta tien käytöstä tuli lasku.
Oli olevinaan perusteet toisen paskalain mukaan https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2018/20180560#Lidp446891184
- Anonyymi
En ole tehnyt mitään
- Anonyymi
Mitä kuuluu kepuloinen paskalaki-Paulalle nykyisin?
Nyhtääkö veronmaksajilta jonain neuvoksena ökyliksoja?
Kiinnostaa tietää, kun paskalaki-Paulan palkanmaksuihin pakotettu. - Anonyymi
Ei tarvitse tulla. Jäljistä päätellen naapuri kävi jo tarkastamassa joten kyläläisten ja tarkastajien ei tarvitse tulla enää . Asia on nyt kaikkien tiedossa kylällä. Vuotuinen 2 kuutiota tulee nyt puhdistettua lakien mukaan. Muutama tuhat euroa vain meni kun itse teki. Taivaalta tulee tontille 1500 M3 vuodessa, ehkä joku puhdistaa nekin.
- Anonyymi
Tämä ketju ansaitsee ylösnoston.
- Anonyymi
Ei tarvi korvaa lotkauttaa jos ei tule vesi mökkiin.
Voi vaikka olla hana ulkoseinässä ovensuussa ja siitä ottaa vedet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689